Author Topic: ПТП и инциденти  (Read 18896 times)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8264
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #40 on: 23.01.2018, 12:50:18 »
Има някаква прилика с ПТП -то на Попа с 2022...

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4329
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: ПТП и инциденти
« Reply #41 on: 23.01.2018, 13:54:09 »
Има някаква прилика с ПТП -то на Попа с 2022...

Е в случая микробусът с Търговищка регистрация е правил забранен завой- от локалното към централното платно.............. А ако не го беше правил..........??????????
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1095
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #42 on: 23.01.2018, 14:34:13 »
Кола е катастрофирала в обособеното трасе между гара Подуяне и Оборище. За момента са се събрали 3 трамвая.

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #43 on: 23.01.2018, 14:53:44 »
Е в случая микробусът с Търговищка регистрация е правил забранен завой- от локалното към централното платно.............. А ако не го беше правил..........??????????
Колеги, може ли някой да внесе малко повече информация по случая? Получават се различни информации, които се разминават.

Откъде накъде се е движил бусът? Шофьорът на буса твърдеше по телевизията, че му е било зелено. Ако се е движили по локалното и му е било зелено, това значи че и за трамваите е светел разрешителния сигнал. Разбира се, че в такъв случай маневрата на буса е забранена (на локалното е позволено само направо и надясно) Но от информационния поток остава впечатлението, че трамваят е минал на забранителен сигнал. а това не съвпада с версията бусът да се е движили по локалното и да му е било зелено.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2589
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #44 on: 23.01.2018, 17:21:56 »
Буса е ударен от дясно ,ако се е движил в локала на ЦБ ІІІ и е правил забранен ляв завой ударът трябва да е от ляво !

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3009
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #45 on: 23.01.2018, 17:35:48 »
Буса е ударен от дясно ,ако се е движил в локала на ЦБ ІІІ и е правил забранен ляв завой ударът трябва да е от ляво !

Е точно поради тази причина и аз от вчера се опитвам да разбера кой по дяволите откъде е идвал и каква маневра е правел всъщност буса - единственото ми обяснение е бусът да прави забранен ляв с последващ десен завой от локалното към ЦБ III в посока Руски паметник, а трамваят поради необясними причини да е летял с някаква космическа скорост от Павлово към Княжево, пропускайки спирката и преминавайки на червено едновременно. Не ми се връзва, ако водачът на трамвая е вменяем и трамваят има спирачки, идиотската маневра на буса иначе едно на ръка.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4329
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: ПТП и инциденти
« Reply #46 on: 23.01.2018, 17:52:06 »
Е има и вероятност да е бил в локалното обратно на движението,- тоест да е бил успоредно с трамвая, и да е направил десен завой на 180 градуса пред трамвая.
Ма като не дават подробно обяснение, трябва да си правим само хипотези............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3429
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #47 on: 23.01.2018, 18:02:11 »
Т6А2 традиционно са трамваите с най-добро спиране, но... с най-много откази в спирачните системи. Случаите с 2022 и 2031 не са единични - просто в останалите не е имало сериозни ПТП-та. Във ватманските стаи могат да се чуят много такива случки и винаги те са били свързани с Т6А2 или покойните пляки. Причината според мен е в остарялата техника и слабата поддръжка - най-вече от страна на депо Кр. поляна. За сведение - ватманката не е спряла на спирката, това е станало чак преди стрелката за трамвйното ухо, като трамваят не е имал елекрическо спиране, а МРС са били неактивни. Преди съм се чудил как е възможна такава повреда, докато не я видях с очите си с 3016 преди година - МРС не работи, няма ел. спиране, педал бдителност при пускане не е активен. За да се възбуди електрическото спиране в такъв случай, по правило, водачът трябва да подаде отново ход и след това да натисне пак спирачен педал. Но в много от случайте просто няма време за това - особено като си млад водач и виждаш как вече навлизаш в кръстовището, а мотрисата не спира.
« Last Edit: 23.01.2018, 18:04:17 by Tatra »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 955
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #48 on: 23.01.2018, 18:18:59 »
Неизвестен динозавър е ударил кола пред входа на пожарната в илиянци. Колата беше със свалена броня.
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1581
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #49 on: 23.01.2018, 20:02:42 »
Т6А2 традиционно са трамваите с най-добро спиране, но... с най-много откази в спирачните системи. Случаите с 2022 и 2031 не са единични - просто в останалите не е имало сериозни ПТП-та. Във ватманските стаи могат да се чуят много такива случки и винаги те са били свързани с Т6А2 или покойните пляки. Причината според мен е в остарялата техника и слабата поддръжка - най-вече от страна на депо Кр. поляна. За сведение - ватманката не е спряла на спирката, това е станало чак преди стрелката за трамвйното ухо, като трамваят не е имал елекрическо спиране, а МРС са били неактивни. Преди съм се чудил как е възможна такава повреда, докато не я видях с очите си с 3016 преди година - МРС не работи, няма ел. спиране, педал бдителност при пускане не е активен. За да се възбуди електрическото спиране в такъв случай, по правило, водачът трябва да подаде отново ход и след това да натисне пак спирачен педал. Но в много от случайте просто няма време за това - особено като си млад водач и виждаш как вече навлизаш в кръстовището, а мотрисата не спира.
Влезнахме вече в зоната на здрача. Причината за удара е повече от тривиална - при наближаване на спирката 2031 губи елспиране, ватманката се паникьосва и бърка спирачния педал с педала за ход. Резултатът се вижда по новините. А вместо бус можеше да има пресичащи на зелено пред трамвая.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2683
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #50 on: 23.01.2018, 20:33:54 »
Това бъркане на педалите и при автоматичните коли често го правят. Пълно е с такива клипове.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3429
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #51 on: 24.01.2018, 00:28:23 »
Т6А2 традиционно са трамваите с най-добро спиране, но... с най-много откази в спирачните системи. Случаите с 2022 и 2031 не са единични - просто в останалите не е имало сериозни ПТП-та. Във ватманските стаи могат да се чуят много такива случки и винаги те са били свързани с Т6А2 или покойните пляки. Причината според мен е в остарялата техника и слабата поддръжка - най-вече от страна на депо Кр. поляна. За сведение - ватманката не е спряла на спирката, това е станало чак преди стрелката за трамвйното ухо, като трамваят не е имал елекрическо спиране, а МРС са били неактивни. Преди съм се чудил как е възможна такава повреда, докато не я видях с очите си с 3016 преди година - МРС не работи, няма ел. спиране, педал бдителност при пускане не е активен. За да се възбуди електрическото спиране в такъв случай, по правило, водачът трябва да подаде отново ход и след това да натисне пак спирачен педал. Но в много от случайте просто няма време за това - особено като си млад водач и виждаш как вече навлизаш в кръстовището, а мотрисата не спира.
Влезнахме вече в зоната на здрача. Причината за удара е повече от тривиална - при наближаване на спирката 2031 губи елспиране, ватманката се паникьосва и бърка спирачния педал с педала за ход. Резултатът се вижда по новините. А вместо бус можеше да има пресичащи на зелено пред трамвая.
Ти беше ли там, за да го твърдиш? Такива обвинения трябва да имат някакви подкрепления с факти. Аз също не съм бил, но едва ли ще спре чак на стрелката и няма да натисне гъбата на МРС най-малкото. Водачите не са толкова малоумни, колкото ви изглеждат..
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2491
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #52 on: 24.01.2018, 01:39:58 »
Буса е ударен от дясно ,ако се е движил в локала на ЦБ ІІІ и е правил забранен ляв завой ударът трябва да е от ляво !
А ако трамвая идва от Бъкстон, ще го удари отдясно, а явно е идвал оттам, защото, по думите на Татра, трамваят е спрял чак на стрелката, ако се е движил от Княжево, няма стрелка след спирката.

Причината за удара е повече от тривиална - при наближаване на спирката 2031 губи елспиране, ватманката се паникьосва и бърка спирачния педал с педала за ход. Резултатът се вижда по новините. А вместо бус можеше да има пресичащи на зелено пред трамвая.
Това в кристалната топка ли го видя или мята боб? Предвид, че трамвая наближава спирка, той намалява, дори ватманката да е подала тяга, тя ще се усети и най-малкото ще пусне педал-бдителност. Освен това в ГТ голяма част от младите кадри карат по-добре от някои стари муцуни.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline buffalobill

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #53 on: 24.01.2018, 09:20:21 »
незнам дали е тук мястото,но вижте какъв олигофрен  :crazy: http://azreporterat.btv.bg/publikaciya/494282

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1581
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #54 on: 24.01.2018, 12:10:59 »
Ти беше ли там, за да го твърдиш? Такива обвинения трябва да имат някакви подкрепления с факти. Аз също не съм бил, но едва ли ще спре чак на стрелката и няма да натисне гъбата на МРС най-малкото. Водачите не са толкова малоумни, колкото ви изглеждат.
+
Това в кристалната топка ли го видя или мята боб? Предвид, че трамвая наближава спирка, той намалява, дори ватманката да е подала тяга, тя ще се усети и най-малкото ще пусне педал-бдителност. Освен това в ГТ голяма част от младите кадри карат по-добре от някои стари муцуни.
Това е причината за инцидента и според самата ватманка. Всеки сам може да прецени за себе си дали му харесва тази версия и дали ще вярва на нея.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #55 on: 05.02.2018, 03:26:36 »
3 февруари: автобус 1173 - линия 83.
████████████████████████ Епилог

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 926
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #56 on: 06.02.2018, 20:59:08 »
Две коли са се ударили на старата пешеходна пътека на НДК  и  няма движение на трамваите 1,6,7 двупосочно.

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #57 on: 14.02.2018, 17:57:42 »
1163 по линия 83 катастрофира на бул. Акад. Иван Гешов по нанадолното към ул. Гюешево. Спря в задницата на един джип и му се спука челното стъкло. Честно казано не разбрах какво стана, защото се движехме бавно и изведнъж усетих как всички падат по земята на превозното средство.


Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3958
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #58 on: 18.02.2018, 20:52:49 »
Има клипче във фейсбук от преди 5 минути - 6 патрулки са обградили нов МАН на Никола Вапцаров. Не знам какво е станало, но според мене е сериозно.

Който е в тази група може да го види:
https://www.facebook.com/groups/514535902067565/permalink/848223845365434/

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1229
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #59 on: 19.02.2018, 08:59:35 »
3609 - 84 и 1627 - 11 със свалени токоснематели стоят на спирката на Полиграфическия комбинат посока Плиска с две линейни коли. Не видях да има щети