bahner си каза какво трябва да се направи, ама вие си продължавате с неизживяно юношество, където МПС-тата се блъскат като на Лунапарк. Където няма ограничители, трябва да има релефни елементи, обособяващи сервитута на трамвая - метални топки са най-добре, че релефните осеви линии ще ги отнесат снегорините. Тези топки трябва да са задължителен атрибут най-вече на спирки и завои.
Някога, когато по ТМ3, 4 и 10 ходеха дълги София 70, "облизвания" на коли със задница на трамвай на Левски/Дондуков си бяха ежедневие. Въпреки че още от шофьорските курсове се набива на курсистите или да стоят далеч от трамвая, или да стъпят на трамвайното трасе, все има неразбрали. Даже и трамваят да може да мине със затворени врати, плътно минаване или спиране покрай него на спирки е недопустимо - даже и да не се отваря навън вратата, от нея ще има слизащи и качващи се пътници, които няма да могат да го направят.