Ако това е твоята баба или майка друга песен ще пееш !
По-скоро не бих я пуснал да излезе сама и същото щеше да направи и баща ми и майка ми и брат ми.
Цитирайте ми закон или разпоредба, който/която да казва, че движението на автобуси, тролейбуси или трамваи без устройства за предотвратяване на движението с ненапълно затворени врати е забранено.
Това не е превозно средство на шофьора, а превозно средство на оператора и ако има задължение всяко возило да се движи с абсолютно изправна система за спиране на движението при незатворени врати то тази отговорност трябва да се търси от оператора, а не от шофьора, пък няма значение дали шофьорът е махнал блокировките по своя инициатива, работа на фирмата е да не допуска такова нещо и да извършва вътрешен контрол над това ако карането с блокировки е законово указано като абсолютно задължително. Не мога да приема, че водачът на автобуса от инцидента вчера трябва да понесе цялата отговорност, че никъде в градския транспорт в София не се извършва контрол над наличността на блокировки, че е пълно с шофьори, които си затварят и отварят вратите, когато си поискат и блокировките не са абсолютно задължителни. CONECTO LF поне не всички от тях на Карат, нямат светлини индикиращи за отворени врати на бутоните, а дисплеят на компютъра не изписва тази информация, няма и камери. Подкрепям напълно мнението на Емо и не си мислете, че смятам липсата на блокировки за оправдание да се кара просташки. Тази седмица се возих при такъв шофьор, няма да кажа на кое превозно средство и кога, но ми беше адски неприятно и дразнещо да го гледам какво прави.
И в хода на така заформилата се дискусия бих искал да изкажа положителните си впечатления, че по линия 20 никога не ми се е случвало вратите да се отворят при ненапълно спрял трамвай и обратното да се затворят при вече потеглящ. В депо „Красна поляна“ също не съм забелязвал нещо фрапиращо, забелязвах го в началото на 3001-3024, защото на българските трамваи вратите са пълни флегми и ако не натиснеш бутона за отваряне в движение няма начин да се движиш стегнато и точно по разписание, да не говорим, че там няма един бутон за отваряне на всички врати. Явно ватманите не бяха свикнали с това, че вратите на ЧКД-тата реагират по-адекватно. По 5 също ми е направило впечатление, че са стриктни по отношение на вратите, но там е по-различно, защото пероните са тесни и претъпкани, почти всички спирки са преди светофар и ако не затвориш вратите предварително, за да покажеш, че ти идва зеленото и да кажеш по този начин на хората на перона да се пазят, със сигурност ще отнесеш сумати народ и вътре и отвън.