При всички пожари на автобуси до момента може да се види, че ако пожарът е тръгнал от салона изгаря интериора, а ако е тръгнал от двигателя обикновено обгаря двигателния отсек, но интериорът остава относително незасегнат. Единствено при 3909 не можеше да се установи ясно някоя незасегната част, защото явно той беше горял много интензивно, но при всички останали случаи щетите показваха ясна локализация.

Тук се вижда, че двигателят и двигателния отсек всъщност са незасегнати, снимкита на 3901 от 2012 г. показваха същото.

Тук се вижда същото.
Снимката на 3589, която беше пуснал @ozzy също показваше локализиране на пожара в салона и в зоната на бутилките. Моите снимки на 9010 показваха същото, при 9013 нямаше почти никакви щети извън двигателния отсек.
Локализираните щети обаче не говорят за сериозността на нанесените повреди. Доколкото си спомням пожърат на 3585 беше по-лек, но пак трябваха две години, за да се върне в движение.