Аз също съм на мнение, че София нямаше нужда от повече от три максимум двуетажни автобуса за атракционни цели, не за ежедневно движение на редовни линии, но факта, че им се налага разкрива колко кризисно е положението. Престани да бъдеш евтин на брашното и скъп на триците. Какъвто и ще да е Марио, инициира покупка на някакви автобуси, Столична община на Васил Терзиев инициира единствено кръгла нула до момента по тази графа, докато старите автобуси се самобракуват един по един. Ти като нямаш или не искаш да отделиш достатъчно пари какво би си купил, нова кола или употребявана с милион компромиси? Ето това е истинският проблем, че Столична община се управлява от некадърници и престъпници. Нека да отстраним първо тях, после ще нищим какъв бил Марио. То по 78 и 79 всеки ден се пишат солови автобуси, въпреки двуетажните, по 1 и 5 е пълно с бараки ВМС BELDE 220-SLF, ако не бяха двуетажните и по 3 щеше да има стари ВМС-та, ти тука какъв бил Марио, какви били двуетажните МАН-ове. Хайде да си знаем приоритетите, хем са солови, хем са с обем на съчленени. Каквото управлението, такива автобусите и такива компромисите, които се правят. Догодина по това време сигурно ще трябва да се викат „Ретро автобуси“ да попълват липсите по 78 и други линии, както е тръгнало.