Писано е много по тоя въпрос, Стефане. Единичните, независимо от годините на производство и цвета - швепсове, бяло-сини, бяло-червени, бяха без кабини - имаха голямо тъмно стъкло зад шофьора, парапет от гетинакс/фазер отдолу под него с имитация на дърво плюс половин вратичка за шофьора пак от такъв гетинакс. Всичкото това нещо беше направено на конструкция от дръжки. Във филма "Панчо и таласъмите" се вижда идеално. Също и на снимките на оня, с модернизираната предница, в Дупница. Тук-таме се мяркаха такива автобуси с кабина от Икарус стария модел, но боядисана в цвета на автобуса - това по-скоро беше ДАП-аджийска работа - самоделка. Едва в края на производството на единичния вариант, вече само червено-бели, почват да слагат кабини от четири елемента (единият е вратата), боядисани в светлосиво, с голям прозорец отгоре и стандартен гетинакс отдолу. Много такива имаше в Пловдив, другаде си бяха по стария начин, без кабина. Всички съчленени, без прототипа (който беше със същата конструкция псевдокабина, като единичните), имаха същата кабина от четири панела, първоначално светлосива, а от 88-а, вече боядисана в черно, като скелетата на седалките, пантографите и дръжките на вратите.....тогава почнаха да слагат и ония, полиуретановите предпазители на дръжката на седалките, за да не си удари човек тиквата при рязко спиране. Много ги крадяха.......
Иначе на вратата на кабината слагаха стандартна брава, като на апартаментните врати, заключваща се отвътре - като врата на кенеф, а панелът непосредствено вляво от вратата имаше отварящо се отдолу прозорче за продаване на билети. На вашия някой му е свил вратата и предния десен панел.