Не.
Някои са изцяло зъбчати, като Arth – Rigi - Vitznau, Pilatusbahn, Jungfraubahn и Gornergratbahn.
Други от изброените са части от много по-големи регионални ЖП мрежи. Такива са Visp – Zermatt, част от мрежата на Matterhorn Gotthard Bahn и Luzern – Engelberg, част от Zentralbahn. От същите мрежи са част и липсващите в списъка, преобладаващо зъбчати участъци Meiringen - Giswill (Zentralbahn) и Göschenen - Andermatt - Disentis/Mustér (Matterhorn Gotthard Bahn).
Изброените участъци също не са изцяло зъбчати. Visp – Zermatt, Martigny–Châtelard, Luzern – Engelberg, Rorschach–Heiden имат зъбна рейка само в участъците с голям наклон, иначе са нормални. Причината е, че скоростта в зъбчат участък е много ниска, докато извън него е на общо основание и например влаковете на Zentralbahn се движат със 100 км/ч по равното, въпреки че са с междурелсие 1000 мм, но на зъбите с едва 20-30 км/ч, като зацепването в началото на участъка става с до 10 км/ч.
От друга страна, там където няма беззъби участъци, ходовите колела на влаковете нямат тягово-спирачна функция. При Pilatusbahn, благодарение на уникалната система с рейка със странични зъби, отначало не е имало и реборди на колелата и те не са имали дори направляваща функция. Ребордите са добавени по-късно, за да могат вагоните да се придвижват в депо с външна сила при демонтирани зъбни колела.
В тази връзка, линиите на Matterhorn Gotthard Bahn, Rhätische Bahn, Gornergratbahn и Furka-Bergstrecke са свързани и образуват най-дългата в света свързана ЖП мрежа, включваща зъбчати участъци - над 550 км при междурелсие 1000 мм.