3064 не се е спирал, направило ми е впечатление, че до момента е може би най-редовният О345Г. Нямам спомен през последните години да се е задържал дълго в сервиза. За това имат заслуга и шофьорите, които работят/работеха на него. Преди години даже грижливо си водеха тетрадка (сега не знам дали я има още). По едно време се мъчиха виещите скорости да правят и тогава сякаш по-дълго го нямаше . Но иначе го помня все по линиите. Няма кога да му правят такива второстепенни интервенции.

Важното е да върви. Сега чакам да го налепят с реклама, че се повтори историята с 1635, при който почти успешно се прикриваше подобна дупка с помощта на рекламите.
Майтапа настрана, но наистина е срамота автобусите ни да нямат елементарна козметична поддръжка и да се оставят да изгният толкова. Соларисите и тях ги чака същото. Доста от тях вече са чукнати, ожулени и т.н. и си карат така. От няколко месеца даже има и един с демонтирано задно ел.табло, а вчера видях един с липсващо фарче. Зееше грозна дупка в предницата.
Иначе двигатели, скоростни кутии, кърпежи и електроника на О345ците са им правили доста през годините. Някои минаваха през тези интервенции още преди да навършат 10г. Кърпежите специално почнаха горе долу като бяха на сегашната възраст на Соларисите.
Има читави от тях, които могат да карат още доста. 7068 и 3065, които отсъстваха няколко години, за да дочакат ОР, са в добро състояние и редовно са на линия. Много рядко влизат за ремонт. Естествено има и гробници, които противно на състоянието си вървят почти безотказно засега.

Може да се повтарям, но трябва да им се признае, че 22 години в наши условия са си едно завидно постижение.
