Връщат ги, защото заради "уникалната поддръжка", която предоставят на возилата, имат отново недостиг на автобуси. В момента графата "текущ ремонт" направо прелива. Вече 6 Солариса са спрени окончателно от движение, заради тежка техническа повреда. Другите чакат за двигатели, компютри и скоростни кутии. Направо е трагикомично състоянието на градския ни транспорт.
Мммда. И на мен ми направи впечатление през последните около две седмици как от ден на ден виждам по един завърнал се о405Г на линия. Все повече и повече стават те по улиците. 5032 и 5873 още ли са запазени в клетката за брак? Ако да, нека ги стегнат малко за студен резерв и тях, че както е тръгнало...
5873 някога беше вечното 3/2 и мнооого рядко ходеше на друга линия. Беше сменил 1503 някъде през 2008-2009.
Такъв беше графикът, че тази кола беше разпокъсана или резерва, но правеше много малко курсове или рядко беше използвана.
Бяха години, когато 1046 се движеше на 42 и само с него и още няколко от наличните тогава Чавдари бях изтървал да пътувам, защото тази линия ми беше безобразно неудобна (Аспарухово-КРЗ само в час пик)... това беше много преди 1048 да го заложат на вечното 36 и 745? и 5498 и после Реното - на 37.
5032, 5912, 5914 и онзи червеният каменарският пък си бяха редовно и на други линии. На 14 или 41 някога съм пътувал с тези, дори и на 122.
И за да не е съвършен off topic - с 2786 последно бях пътувал през 2022 на линия 29/31, като този определено беше в потресаващо състояние.
2714, но и някои от другите със сигурност са поне една идея по-добре.
Нека има студени резерви - бих се зарадвал повече на 3301 или 8354, тези винаги бяха една идея по-приемливи и по-добри от другите. А като бяха новички, беше много сладурско като натиснеш стопа и червената лампичка да светва над вратата. И зад шофьорската кабина онзи плакат "Градски Транспорт ви пожелава приятно пътуване" с един от зелените, както и работещи табла...
Това винаги ми харесваше повече на тези спрямо другите возила по онова време и не мога да повярвам, че съм бил свидетел на 90% от експлоатационният им живот.