Author Topic: Новини  (Read 835 times)

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 670
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Новини
« on: 16.06.2018, 09:40:53 »
Здравейте,
създавам тази тема, тъй като не видях подобна за новини от града. Ако има, моля мнението ми да бъде преместено.

Започвам с това, че от 18-ти юни електронната система за таксуване ще бъде достъпна и в тролеите.  Тя ще обхване линии Т1 и Т2.

Цитат от сайта на Бургасбус
Quote
В продължение на политиката на Дружеството за цялостно интегриране на електронната система за таксуване в градския транспорт, от 18.06.2018 г. /понеделник/ във всички тролейбуси, валидаторите ще бъдат пуснати в експлоатация.

От 18-ти юни се преустановява продажбата на хартиени карти за 15 дни и 1 месец за линии Т1 и Т2. Клиентите с предварително закупени карти, ще могат да ги ползват до изтичане на срока им. От същата дата се преустановява валидността на безплатните талони за линии Т1 и Т2, издадени към карти с общинско намаление.

Приканваме всички редовни клиенти на Дружеството, които все още нямат електронни карти за пътуване да се снабдят с такива в касовите ни салони – Транспортна къща, Автогари Юг и Запад, Терминал Меден рудник. Нашите служители на място ще помогнат при избора на най-подходящия за всеки клиент продукт от тарифния план.

Стойността на превозните документи, заредени в карти на електронен носител е:
– билет за пътуване с прекачване до 45 минути (е-портмоне) – 1,30 лв.
– билет за пътуване с прекачване до 45 минути (пакет 50 пътувания) – 1,20 лв.
– билет за пътуване с прекачване до 45 минути (пакет 30 пътувания) – 1,25 лв.
Запазват се и цените на абонаментите и електронните билети за учащи и пенсионери.
Всички ползвани пътувания чрез електронни карти са „времеви”, т.е. в рамките на 45 минути всеки пътник може да се прехвърли на друго превозно средство и да се валидира, без това да се отчете като ново пътуване.

Напомняме, че всеки пътник, който разполага с електронна карта, в която има зареден валиден превозен документ (билети, пакет пътувания, абонамент) следва да се валидира още в началото на всяко пътуване.
Ако не разполага с електронна карта, пътникът е длъжен да се снабди с хартиен билет непосредствено след качването си в превозното средство. При липса на кондуктор в салона, таксуването се извършва от шофьора.
Съгласно чл. 101, ал. 1 от Закона за автомобилните превози, нередовен пътник в градския транспорт подлежи на имуществена санкция. Глобата е в размер на 10.00 лв. (при плащане в превозното средство) или 20.00 лв. (при отложено плащане в Транспортна къща).

За допълнителни въпроси и консултации, свързани с възможностите на електронната система за таксуване и цените на превозните документи може да се обадите на телефони 056/831422, 0882455155 или да посетите сайта на Дружеството www.burgasbus.info.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Online Chezare

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1 on: 19.06.2018, 20:11:49 »
Никой не е споменал, че освен в Т1 и Т2 електронното таксуване го има и в линия 6.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 330
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #2 on: 25.06.2019, 19:45:36 »

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2663
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #3 on: 25.06.2019, 22:38:40 »
Бургас купува 51 електробуса.
https://dariknews.bg/regioni/burgas/burgas-vse-po-blizo-do-60-miliona-za-novi-elektricheski-avtobusi-2173111
51 електробуса! Това означава, че ще бъдат подменени всички Тедоми, плюс всички туристици на Бургасбус. Трудно ми е да го повярвам, но очевидно в близко бъдеще това ще стане факт.

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 670
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #4 on: 25.06.2019, 23:18:04 »
И след време всички градове, които са се доверили на електробусите, може и да съжаляват много после.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2842
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #5 on: 25.06.2019, 23:31:04 »
Анджек, това е обяснявано многократно. Бъдещето е в Advanced Automated Rapid Transit и  Personal Rapid Transit. Като чуя електробуси, особено за нашите общини, ми идва дълбокосъдържателната песен: "Гъзъ си с рози накичиииии, че е посран да не личииииии...."
« Last Edit: 25.06.2019, 23:35:17 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #6 on: 26.06.2019, 15:52:09 »
Оооо, аз им написах тези неща (МОСВ (Нено Димов) +ОПОС (директор) +МТИТС (Росен Желязков). Че трябва да вземат мерки поради обстоятелствата, че всички си пожелаха по много от експрерименталното. Казах им, че или трябва да сложат критерии измислени от специалисти на МТИТС относно колко (броя), кои (градове) и за какво (кои линии) да ползват електробуси, или да направят фонд към някоя институция, където за всяка бройка да се отделят средства текущо за батерии или просто да ги заложат в полза на организация, която да им ги вземе, ако не могат да ги поддържат в движение след края на гаранцията и да ги даде тая организация на някой който може. Все куци предложения, ако наистина няма обективни критерии.
Написах им, че нещата както са към момента, ще създадат в бъдеще работа на ОЛАФ.
Никой няма да търпи издумкани милиони за музейни експонати с десетки бройки.
Не вярвам да вземат мерки, но са предупредени за рисковете. И ако приемем, че еколозите не вдяват от танспорт, то онези, които вдяват могат да дадат акъл. Т.е. останат ли си нещата както са сега, е ясно, че просто на някой му се "усвоява"!
Щото Бургас е добре, София - айде бива, Плевен също е доказал само хубави неща, ама туй Шумен, Варна, Враца, Хасково хич не са отличници в спорта на смислените дейности.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2842
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #7 on: 26.06.2019, 19:05:07 »
Те електробусите ако знаеш колко са "екологични"..........батериите са фрашкани с хем редки и скъпи, добиващи се при крайно примитивни и неприемливи условия на труд в Тонго, Бонго и т.н, включително и деца работят незаконно там по 14-16 часа, хем КАНЦЕРОГЕННИ метали...Това еколозите надали не го знаят...
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.