Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250167 times)

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Преди 15 години, когато имаше стрелки на това обръщало, разделителната беше доста преди кръга - може би 50-60 метра, можело е и сега да я направят така с оглед почивките и размера на колелото.

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
От днес вече е свързана изходящата стрелка на обръщалото в Гоце Делчев, входящата обаче не е пипана. Пак е някакво подобрение, но не знам доколко ще помогне, тъй като тролеите почти винаги почиват в БУС лентата на булеварда и пак стават сложни разминавания между тях.

Дано да я оправят. Стрелките работеха дори при 2 коли ЗиУ по ТБ8, когато единствено той обръщаше там.

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Днес бе опънат + и - проводник от кръстовището на бул. Вл. Вазов и ул. Васил Кънчев до обратния завой на Герена, където временното се влива в действащото трасе.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Не се ли ползват вече само шини за завой на Кнежа - чешки тип? Защо пак се монтират от старите на Дендрит?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Следващ етап от подготовката за временна организация на движението и ККМ продължава с пълна сила. След спирка "Стадион Георги Аспарухов", в посока кв. Левски, ще бъде монтирана автоматична стрелка на стълба, където е била и преди доста години, малко преди спирка "ул. Витиня". Платното за движение се обособява така че от спирка "ул. Витиня" , в посока депо "Левски", тролейбусите ще завиват директно наляво вместо да слизат под моста, а в посока Левски Г ще описват "S" преминавайки в платното посока център. Свят ще им се завие на шофьорите от въртене.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Защо е прекъсната връзката на Ильо Войвода и Вл. Вазов?

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Защо е прекъсната връзката на Ильо Войвода и Вл. Вазов?
След строежа на метростанция "Хаджи Димитър" и възстановяването на обичайното трасе там, не се възстанови тази връзка, а даже и по едно време се говореше и за демонтаж на мрежата по ул. Ильо войвода, тъй като е цитирам :  "ненужна и усложняваща профила на КМ в района".
« Last Edit: 15.03.2022, 20:38:19 by GANZ »

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Ако ТБ 2 мине в Левски, както се говореше, тогава ще е нужна мрежата и ще трябва да се свърже отново.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Всъщност заради прибирането на 2 ли е изградена мрежата там?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Да. Вероятно още, когато е изградено депото, в първите години на прехода - 1992-3г.

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Всъщност заради прибирането на 2 ли е изградена мрежата там?
Да, точно това е причината за изграждането на мрежата. В противен случай е трябвало 2ките да се прибират от Бъкстон, возейки хора до сегашната метростанция Хаджи ДИмитър, без да влизат в квартала. А и мрежата вършеше работа при всички реорганизации и временни маршрути, които бяха Х.Димитър-Левски Г. А сега се сещам, че се ползваше и от ТБ 12, когато се движеше по маршрут Х. Димитър - Пътностроителна техника.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Виждал съм и оперативен резерв за ТБ 2 да стои на Ильо войвода до кръстовището с Владимир Вазов.  :rolleyes:

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Работа по контактната мрежа на обръщалото в "Гоце Делчев" днес. Изходната стрелка, както беше писано, е монтирана преди време. Входната изглежда, че ще е в самия кръг, а не преди него, както беше преди.

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
По желание на ТБ водачи, направена подписка и взето решение се демонтират разделителна стрелка на 1-ва градска болница която се ползваше за ляв завой към ул. Фритьоф Нансен и събирателната стрелка след кръстовището, която събираше действащата  мрежа по бул. Патриарх Евтимий с неизползваната до момента КМ по Нансен.

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
Това най-накрая да го направят. Преди около месец демонираха разделителната стрелка след 5тте кьошета преди влизането в тунела на НДК, а след нея премахната беше и острата събирателна стрелка в самия тунел (след разделяне с ТБ7). Това отдавна можеше да го направят, особено лятото е неприятно при минаване през изолатор, и климатика като спре му отнема няколко минути да включи пак и бабите отварят прозорците... Също мисля, че още стои разделителната стрелка на Фр. Нансен за ТБ7 в посока бул. Васил Левски, която и тя е ненужна.
Сега остана да се огранизира и подобно нещо и да оптимизират мрежата на ТБ5 при левия завой на Метростанция Младост 1, към ул. Йерусалим, защото от дясна лента (където по правилник ТБ трябва да направи завоя) е почти невъзможно да се мине без да затисне коли от лявата лента или да изпадне от мрежата.  :crazy:

https://www.google.com/maps/@42.6541526,23.3716182,3a,75y,122.48h,91.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7gPgIJ6fYHXboOPdBJ3fXg!2e0!7i16384!8i8192
« Last Edit: 18.05.2022, 00:52:56 by ghost8 »

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
...
Сега остана да се огранизира и подобно нещо и да оптимизират мрежата на ТБ5 при левия завой на Метростанция Младост 1, към ул. Йерусалим, защото от дясна лента (където по правилник ТБ трябва да направи завоя) е почти невъзможно да се мине без да затисне коли от лявата лента или да изпадне от мрежата.  :crazy:

https://www.google.com/maps/@42.6541526,23.3716182,3a,75y,122.48h,91.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7gPgIJ6fYHXboOPdBJ3fXg!2e0!7i16384!8i8192

Нужно е оптимизиране на мрежата там, но основно за увеличаване на скоростта за преминаване, не би трябвало да има проблем със затискане на коли от лявата лента...

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Доста закъсняло действие, но все пак... Иначе за махане е и стрелката на Фр. Нансен за направо към Патриарха и надясно към В. Левски. То за махане е и тоя остров, дето го изтипосаха там след кръстовището, ама това е за друга тема :)

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Това най-накрая да го направят. Преди около месец демонираха разделителната стрелка след 5тте кьошета преди влизането в тунела на НДК, а след нея премахната беше и острата събирателна стрелка в самия тунел (след разделяне с ТБ7). Това отдавна можеше да го направят, особено лятото е неприятно при минаване през изолатор, и климатика като спре му отнема няколко минути да включи пак и бабите отварят прозорците... Също мисля, че още стои разделителната стрелка на Фр. Нансен за ТБ7 в посока бул. Васил Левски, която и тя е ненужна.
Сега остана да се огранизира и подобно нещо и да оптимизират мрежата на ТБ5 при левия завой на Метростанция Младост 1, към ул. Йерусалим, защото от дясна лента (където по правилник ТБ трябва да направи завоя) е почти невъзможно да се мине без да затисне коли от лявата лента или да изпадне от мрежата.  :crazy:

https://www.google.com/maps/@42.6541526,23.3716182,3a,75y,122.48h,91.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7gPgIJ6fYHXboOPdBJ3fXg!2e0!7i16384!8i8192
Всички тук много обичате да давате идеи за това как да се промени ККМ, нещо да се направи ама не сте наясно изобщо какво трябва да се направи за тази промяна. Не боли ако питате, ако се позаинтересувате малко.

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
Това най-накрая да го направят. Преди около месец демонираха разделителната стрелка след 5тте кьошета преди влизането в тунела на НДК, а след нея премахната беше и острата събирателна стрелка в самия тунел (след разделяне с ТБ7). Това отдавна можеше да го направят, особено лятото е неприятно при минаване през изолатор, и климатика като спре му отнема няколко минути да включи пак и бабите отварят прозорците... Също мисля, че още стои разделителната стрелка на Фр. Нансен за ТБ7 в посока бул. Васил Левски, която и тя е ненужна.
Сега остана да се огранизира и подобно нещо и да оптимизират мрежата на ТБ5 при левия завой на Метростанция Младост 1, към ул. Йерусалим, защото от дясна лента (където по правилник ТБ трябва да направи завоя) е почти невъзможно да се мине без да затисне коли от лявата лента или да изпадне от мрежата.  :crazy:

https://www.google.com/maps/@42.6541526,23.3716182,3a,75y,122.48h,91.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7gPgIJ6fYHXboOPdBJ3fXg!2e0!7i16384!8i8192
Всички тук много обичате да давате идеи за това как да се промени ККМ, нещо да се направи ама не сте наясно изобщо какво трябва да се направи за тази промяна. Не боли ако питате, ако се позаинтересувате малко.
До колкото виждам, има стълбове, просто трябва да се дръпне мрежата. Факт е, че масата водачи правят нарушения на този завой заемайки и двете ленти за движение, а други рискуват да причинят ПТП. :)
Много им отне да преместят шините на левия завой от бул. Вл. Вазов към Левски Г, след като камион подбра въжетата на един тролейбус. Но то не се мисли много като се прави нещо.

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Ама мрежата не се дърпа с магическа пръчка и на клавиатурата да го напишеш е много лесно отколкото в действителност. Може да се наложи промяна на целия профил на мрежата в района. Заповядай на място да се чакаме и да го обсъдим, да споделиш каква ти е идеята и можеш да го вкараш като предложение на поделение "Трансенерго.
« Last Edit: 19.05.2022, 13:34:36 by GANZ »