Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250222 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Учуден съм що за изкуфял мозък измисля такива глупави жалби и как може да си такъв егоист, че да искаш хиляди хора да се съобразяват с абсурдните ти прищевки. Надявам се авторът на тези жалби да бъде пратен по дяволите, както си му е редът. Макар, че опитът показва, че най-лупавите жалби се вземат много на сериозно.
« Last Edit: 28.12.2018, 23:00:42 by Sofia »

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Като са купували апартаменти в тези кооперации, къда са гледали, та не са видяли че има обръщало за градския транспорт?

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1033
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Не виждам защо трябва да пишат тези жалби, нали още отпреди 306 си обръщаше там? Защо като пуснаха тролеите трябваше да почнат с жалбите? Рейсовете сякаш са по-малко шумни.

А и все пак това е Младост, ще намерят къде да набутат жилищна кооперация или бизнес сграда дори и на най-гадните и неудобни места.
Sa6o babeka
YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Това с жалбите сигурно е слух, защото в квартала няма “антитролейбусни” настроения :D :D

Съседите бяха започнали да правят подписка за удължаване на тролея нагоре към Балан, но не знам докъде са стигнали.
А иначе кръстовището на Йерусалим и Сахаров ще се преправя, заради започващ строеж на блок в зелената площ  и дай боже да измислят удачно решение за ККМ, защото тролеите се мъчат сега на ужасния завой при КФС.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
1. Съседите бяха започнали да правят подписка за удължаване на тролея нагоре към Балан, но не знам докъде са стигнали.

2. А иначе кръстовището на Йерусалим и Сахаров ще се преправя, заради започващ строеж на блок в зелената площ  и дай боже да измислят удачно решение за ККМ, защото тролеите се мъчат сега на ужасния завой при КФС.
1. Ами това решава веднъж завинаги проблема с обръщалото. При подобно продължение отпада и последната спирка, от която само А306 довежда до центъра, а значи и необходимостта от тази линия.

2. Къде ще има строеж на нов блок? По ПУП трябваше Йерусалим да се пробие до уличката между бл.73 и KFC косо заради асансьора на метростанцията. Уличката пък да се разшири на север до оградата на KFC и съседната сграда и да поеме и двете посоки.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
И аз не съм чул някой от квартала да пише жалби, напротив и аз това чувам че искат удължаване на тролея още навътре в квартала и сгъстяване, а тези които ползват линията в удължената част са много доволни. Разбира се не изклювам вариант 1-2-ма на които жиците са им точно до балкона да са писали жалби, но едва ли някой им е обърнал сериозно внимание и това са сигурно 0.00001% от ползващите го.

От работата имам таман 2-ма човека които живеят почти на самото обръщало. И те са доволни,шуми като всяка машина,нищо повече и необичайно и колите вдигат шум тогава да спрем и автомобилното движение. Даже колите вдигат много повече шум от новите автобуси и тролеи.
« Last Edit: 29.12.2018, 09:53:08 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Очевидно, хората искат удължаване на тролейбусното трасе. Разбира се, винаги ще се намерят недоволни, както и когато затварят булеварди заради строежи на метростанции. Така че си е в реда на нещата.
Очевидно, идеята е ТБ5 да покрие 3 и 4 микрорайон.
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Само една забележка под линията - Младост никога не е имал микрорайони като Люлин. Винаги се е използвало "първа част", "втора част" и т.н. или направо "Младост едно", Младост две" и т.н.

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
    • Email
Хммм, има монтирана изходяща стрелка преди кръстовището ма Патриарха и Нансен, очевидно за ляв завой към НДК?

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
По скоро искаш да кажеш след кръстовището събирателна стрелка.

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
    • Email
Не, преди него, за ляв завой от Патриарха към Нансен - и аз съм изненадан....

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
За да не става объркване, моля ползвайте в темата от тук нататък следната терминология - автоматична стрелка - когато там, където е монтирана жиците се разделят на две и
изходяща или събирателна стрелка - когато се монтира на място, където две жици се събират в една.
Благодаря.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Не, преди него, за ляв завой от Патриарха към Нансен - и аз съм изненадан....

Е странно тогава нещо не схващам за замисъла на нещата. Утре като мина по трасето дано ми светне за какво става дума. За включване за новата линия ли или нещо друго  :neznam: :( То там нещо много стрелки ще станат. Едвам едвам трябва да се кара :(

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Ако това е поставено така, то най-вероятно се предвижда възможност за обръщане от Патриарха по Фритьоф Нансен и Левски. Или просто възможност за движение от Черни връх към Одеон и нататък, съответно - и в обратна посока - от Патриарха по Фритьоф Нансен към Черни връх. За да бъде перфектно направена мрежата е добре да се направи и клон по Любен Каравелов и наляво по Раковска за да може да има двупосочна връзка по трасето на ТБ 9. Завоят от Любен Каравелов наляво по Раковска е възможен.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Защото от Нансен новата линия ще идва само. Или там предвиждат двупосочно тролейбусно движение с тази стрелка така излиза. :neznam:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Явно предвиждат да има такава възможност при нужда.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
    • Email
Ако това е поставено така, то най-вероятно се предвижда възможност за обръщане от Патриарха по Фритьоф Нансен и Левски. Или просто възможност за движение от Черни връх към Одеон и нататък, съответно - и в обратна посока - от Патриарха по Фритьоф Нансен към Черни връх. За да бъде перфектно направена мрежата е добре да се направи и клон по Любен Каравелов и наляво по Раковска за да може да има двупосочна връзка по трасето на ТБ 9. Завоят от Любен Каравелов наляво по Раковска е възможен.
Извинявам се и уточнявам - автоматична стрелка за разделяне, веднага след събирателната, която е след след Раковски :)

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Е да така го разбрах . Ама защо  :neznam: А и две стрелки една след друга доста гадно. :crazy: :/

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
    • Email
Ами те реално ще бъдат три - след кръстовището вече има стълб с тези подсилените пръти за още една - за жиците откъм нансен - посока Петте....

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Да тази беше ясна за идващата линия от нансен ама тази дето си видял за сега не разбирам за какво ще служи. Единствено това се сещам двупосочно движение по нансен

« Last Edit: 29.12.2018, 21:43:14 by georgi64 »