Обособеното трасе ще се разшири, за да се разминават безпроблемно трамваите и автобусите. Цитирам документацията на ОП: "Предвижда се обособяването на трасето да се изпълни с релефни бетонови ограничители, монтирани по линията на съществуващият трамваен релсов път, в посоченият участък", така че явно няма да има реконструкция на Черни връх и релсите ще си останат.
Пействам и друго описание от документацията (вкл. граматичните грешки):
Булевард „Черни връх” е с габарит от 27,70 м в общо положение.
Тролейбусното трасе се обособява по средата на бул. „Черни връх”. Габаритът му е 7,00м. Съществуващите по три пътни ленти в посока се запазват, като тяхната широчина се намалява на 3,45 м. Тролейбусните ще спират на съществуващите спирки - перони при кръстовището с бул. „Христо и Евлоги Георгиеви“.
Булевард „Проф. Фритьоф Нансен“ е с габарит от 14,00 до 35,50м. В участъка от бул. „Христо и Евлоги Георгиеви“ до ул. „Петър Берон“ всички ленти за движение в двете посоки се запазват.
При ул. „Карнеги“ се прави реконструкция на разделителните острови, отделящи съществуващият релсов път от пътното платно, както е показано на чертеж № 1 – Геометрично решение. Те се прекъсват, за да бъде осигурено излизането на тролеите от обособеният участък на общо платно.
Участъкът от бул. „Васил Левски“ до бул. "Патриарх Евтимий" от еднопосочен за движение, става двупосочен. При кръстовището с бул. „Васил Левски“ е предвидено изграждане на два острова за канализиране на трафика и обособяване на места за паркиране, показани на чертеж № 1."
Тук към тролеите трябва да се добавят и автобусите (А94).