Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250170 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Не съм успял да стигна все още до кръстовището на ул. Бяла Черква с бул. Петко Тодоров. Там направена ли е възможност за движение от всякъде за навсякъде? Питам чисто за информация.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Не съм успял да стигна все още до кръстовището на ул. Бяла Черква с бул. Петко Тодоров. Там направена ли е възможност за движение от всякъде за навсякъде? Питам чисто за информация.
Не. Само по ръбовете на Южния парк.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
ККМ посока „Лозенец“ от „Патриарх Евтимий“ не навлиза в обособеното трасе след изхода на трамвайния тунел. Защо се случва това?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Събирането става преди спирката на моста на влюбените. Вече е монтирана стрелка. Така е най-безопасно.

След малко ще кача и снимка.
« Last Edit: 30.01.2019, 10:09:09 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Ще премахнат ле трамвайното трасе от „България“ до „Арсеналски“?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Не. Защо да го махат? То не пречи.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Да де, именно.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Обособеното трасе ще се разшири, за да се разминават безпроблемно трамваите и автобусите. Цитирам документацията на ОП: "Предвижда се обособяването на трасето да се изпълни с релефни бетонови ограничители, монтирани по линията на съществуващият трамваен релсов път, в посоченият участък", така че явно няма да има реконструкция на Черни връх и релсите ще си останат.

Пействам и друго описание от документацията (вкл. граматичните грешки):

Булевард  „Черни връх”  е с габарит от 27,70 м  в общо положение.
Тролейбусното трасе се обособява по средата на бул. „Черни връх”. Габаритът му е 7,00м. Съществуващите по три пътни ленти в посока се запазват, като тяхната широчина се намалява на 3,45 м. Тролейбусните ще спират на съществуващите спирки - перони при кръстовището с бул. „Христо и Евлоги Георгиеви“.
Булевард „Проф. Фритьоф Нансен“ е с габарит от 14,00 до 35,50м. В участъка от   бул. „Христо и Евлоги Георгиеви“ до ул. „Петър Берон“ всички ленти за движение в двете посоки се запазват.
При ул. „Карнеги“ се прави реконструкция на разделителните острови, отделящи съществуващият релсов път от пътното платно, както е показано на чертеж № 1 – Геометрично решение. Те се прекъсват, за да бъде осигурено излизането на тролеите от обособеният участък на общо платно.
Участъкът от бул. „Васил Левски“ до бул. "Патриарх Евтимий" от еднопосочен за движение, става двупосочен. При кръстовището с бул. „Васил Левски“ е предвидено изграждане на два острова за канализиране на трафика и обособяване на места за паркиране,  показани на чертеж № 1."

Тук към тролеите трябва да се добавят и автобусите (А94).

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Събирането става преди спирката на моста на влюбените. Вече е монтирана стрелка. Така е най-безопасно.

След малко ще кача и снимка.

Тролеите сигнализацията на бившия трамвай ли ще ползват?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Да. То се вижда от снимката.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Правят мрежата за тролейбуса в подлеза на НДК . Да не би пък да пускат новото трасе още преди ремонта на тунела.? :neznam:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Жиците не би трябвало да пречат на ремонта, но може и да стане точно така, защото не ги виждам по „Попа“ да запушват вход-изходните шахти за метрото. Преди да го направят и отворят всички ленти няма как да се започне ремонт на тунела.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Най-вероятно ще побързат да го открият, за да няма предизборни атаки. Иначе ремонтът на тунела според мен няма да приключи до изборите, ако въобще стартира до тогава. Тепърва трябва да се избира изпълнител.

Напълно е възможно, при добро време с положителни температури, да го пуснат до началото на март.

И силно се надявам да изпълнят връзки за наляво от Фритьоф Нансен към Васил Левски и връзка от бул. Черни връх към ул. Раковска. Дали ще е по Любен Каравелов, дали по ул. Гургулят, дали с десен завой от бул. П. Евтимий към ул. Раковска няма толкова голямо значение. Важно е да я има.
« Last Edit: 01.02.2019, 19:17:17 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2337
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Да де, именно.

Ще си стои без работа ли?
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ще си стои без работа ли?
След мола към Спартак релси вече няма. След ремонта на тунела под НДК, там също ще изчезнат... Ще си стоят до някакъв следващ грандиозен ремонт на отсечката между НДК и Хемус, която едва ли ще е в следващите 15-20 години...

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2337
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
След мола към Спартак релси вече няма. След ремонта на тунела под НДК, там също ще изчезнат... Ще си стоят до някакъв следващ грандиозен ремонт на отсечката между НДК и Хемус, която едва ли ще е в следващите 15-20 години...

А можеше просто да се разширят платната на Черни връх. Островчето с бившата трамвайна спирка също се обезсмисля, както и подлезните изходи. Трябваше да спретнат един бърз ремонт с премахване на обезсмислените горепосочени елементи в полза на пътните платна.
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Тролейбус без обособено трасе ще виси в задръствания и ще се придвижва пакетно по Вуцов - спазването на разписание ще е много трудно до почти невъзможно, времепътуването трудно предсказуемо.  :rolleyes:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
А можеше просто да се разширят платната на Черни връх. Островчето с бившата трамвайна спирка също се обезсмисля, както и подлезните изходи. Трябваше да спретнат един бърз ремонт с премахване на обезсмислените горепосочени елементи в полза на пътните платна.

Ти май не си чел назад темата. Не се обезсмислят, там ще спира бъдещия тролей и а94. Премахване на изходи на подлез не е просто преустройство, стълбищните клетки трябва да се запълнят с бетон, а целия бюджет за това тролейбусно трасе не е хич голям.

А и защо да се премахват? Все още не е късно тези релси да влязат отново в употреба и Долен Лозенец отново да се сдобие с трамвай. Не е речено че същите лица, които от десетилетие орязват трамвайната мрежа ще са вечно по местата си в общината.
« Last Edit: 06.02.2019, 16:24:58 by fafan »

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2337
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Трамвая го премахнаха заради строежа на МД2, трамвая до Дървеница също беше премахнат заради МД1.
Тролеят и А94 по релсите на Черни връх ли ще се движат?
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Трамвая го премахнаха заради строежа на МД2, трамвая до Дървеница също беше премахнат заради МД1.
Тролеят и А94 по релсите на Черни връх ли ще се движат?

Да, по релсите, а спирка “Хотел Хилтън” ще е обща за 94 и тролея.