Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250189 times)

Offline Марин Петров

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 503
    • View Profile
Значи не върви заради 2-3 кооперации с няколко-стотин жители да се спира екологична линия която ще превозва няколко хиляди всеки ден. Още повече че е изградена тролейбусната инфраструктура.

Абсолютно съм съгласен че замяната на трамвай с тролей е глупост. ама така или иначе вече е взето решението и трамвайното трасе е извадено донякъде. И тролейбусната инфраструктура е почти готова. Ще е кощунство да се отмени проекта за тролея и нищо да не остане!!!!

Значи тези живеят в центъра, което си е привилегия само по себе си. Освен това е ясно, че в центъра няма много място. Значи ще се съобразяват с това!

Има абсолютна логика да се закрият места за паркиране на МПС, които замърсяват въздуха, за да може да се движат екологични МПС.


Трябва да се спре с това 100 човека скачат и веднага им се угажда! Още не мога да преглътна простотията с обиколките на рейсовете около корекома в Младост 2, заради една шепа мързели!!!

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Дай да ги накажем като им спрем всякакъв транспорт, какво ще кажеш? Щом протестират, значи няма да се возят на никакви тролеи. А после да им махнем и паркоместата, да се научат да ходят пеша, за здраве. Никой не ги е карал да живеят в центъра, да са мислили къде са се раждали.

Offline Марин Петров

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 503
    • View Profile
Кой е казал, че им се спира всякакъв транспорт? Точно тези хора имат едно от най-добрите транспортни обслужвания в целия град. 1 пеша до метрото; 2-3 минути пеша до трамваи 6 и 7; 2-3 минути пеша до 60% от тролейбусните линии на София (1, 2, 5, 8 и 9); 3-4 минути пеша до едни от най-редовните автобусни линии в София (72, 76, 204, 604). Какво повече да искаш? И на всичкото отгоре ще има има и още един тролей.

Сега като направих тази равносметка - смятам, че е напълно справедливо да им се орежат местата за паркиране. общината ги компенсира с огромна транспортна обезпеченост - с директни и редовни връзки до почти всички краища на София.

Това за което те протестират е, че им се разваля рахата да паркират пред кооперацията. Аз се радвам да е така! Аз подкрепям всяко действие, което възпрепятства ползването на лични автомобили. и което може да се стимулира мързелите да се качат на градския транспорт. Който изобилства около тях!!!!!!!!!!!

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
А и булеварда е за движение не за паркиране. Таратайките никой не им е длъжен да им мисли каде ще си ги паркират. И аз искам да си купя и общината да ми гарантира място до блока да си я паркирам , ама няма.
« Last Edit: 23.03.2019, 19:30:32 by georgi64 »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
В Дианабад си спомням, че драмата не беше с паркоместата, ами защото им казаха че като пуснат трамвая ще пренасочат 3-те автобусни линии-88, 102 и 94 вече да не минават по Габровски. Е много ясно че никой тогава няма да иска трамвай. Все пак тези 3 автобуса им дават много по-добри връзки, с Хладилника и новите бизнессгради там, със Студ.Град, с НДК, с Младост и Дружба, като цяло с доста по-търсени дестинации. Иначе щяха да останат само с трамвай, който да ги вози до Графа и до Дървеница. Много ясно че при това положение никой няма да е навит.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email



Трябва да се спре с това 100 човека скачат и веднага им се угажда! Още не мога да преглътна простотията с обиколките на рейсовете около корекома в Младост 2, заради една шепа мързели!!!

Че какво много си е удобна тази обиколка. В случая тука никой не е ощетен, времепътуването си е същото, дори по-бързо заради по-малкото трафик по старата част на Малинов. Случва се по новота част да е колона и задръстване сутрин към бизнеспарка, а по старата част да няма никой, така че тази обиколка понякога дори е по-бърза. Да не говорим че спирките са на много по-добро и удобно място, вместо на майната си. Просто хората си оправиха една грешка, която направиха и не бяха обмислили. С извинение, не се усещате понякога какви глупости пишете въобще.
« Last Edit: 23.03.2019, 22:39:21 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Как стана работата, още не мога да разбера.....

С мълчаливото съдействие на общината !


То има готови разписания вече за въпросната линия, и то от доста време. Въпреки говоренето за тб7

Дали пък някой не е подшушнал на живущите, че могат и трябва да протестират ?

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Като гледах репортажа, се чудех дали не е възможно да се направи ляв завой от Левски (идвайки от Фр. Нансен) към Раковски. Ще трябва да се добави обаче нова фаза на светофара, но пък ще се запази еднопосочното движение по Нансен. Мисля, че е по-добре от обиколка през кино Одеон. А този разделителен остров едва ли е за спирка, по-скоро е за отделяне на платната в кръстовището.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Дай да ги накажем като им спрем всякакъв транспорт, какво ще кажеш? Щом протестират, значи няма да се возят на никакви тролеи. А после да им махнем и паркоместата, да се научат да ходят пеша, за здраве. Никой не ги е карал да живеят в центъра, да са мислили къде са се раждали.

Убеден съм, че подземния паркинг на НДК има достатъчно капацитет да замени отпадналите паркоместа по Нансен. Само че протестиращите явно искат да паркират на една ръка разстояние и евтино, вместо в подземен паркинг на малко по-висока цена. Не мога да разбера логиката на такива протести.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
А убеден ли си, че подземният паркинг разполага със свободни места? Също така обърна ли внимание на частта с платените вече стикери за синя зона?
Общината противопоставя интересите на едни хора срещу интересите на други вместо да работи за интересите на всички. Основна политическа тактика - разделяй и противопоставяй хората. Нека се ядат един друг вместо да насочат гнева си към първопричинителя.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Чакай сега, какво общо има общината в случая? Това да си намериш място за паркиране не е тяхно задължение, още по-малко безплатно. Колкото по-близко живееш до центъра, толкова по-малко става пространството, нищо чудно няма в това. Да, паркинга на НДК има доволно свободен капацитет. Който иска може да си намери там място. Тяхно задължение може да бъде да спазват наредбите за отстояния и шум на трамвайното трасе, което е тяхна собственост и те разрешават този проблем като спряха трасето. Така че формално погледнато, каквото е трябвало да свършат, са го свършили.
« Last Edit: 24.03.2019, 17:44:48 by fafan »

Offline Марин Петров

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 503
    • View Profile



Трябва да се спре с това 100 човека скачат и веднага им се угажда! Още не мога да преглътна простотията с обиколките на рейсовете около корекома в Младост 2, заради една шепа мързели!!!

Че какво много си е удобна тази обиколка. В случая тука никой не е ощетен, времепътуването си е същото, дори по-бързо заради по-малкото трафик по старата част на Малинов. Случва се по новота част да е колона и задръстване сутрин към бизнеспарка, а по старата част да няма никой, така че тази обиколка понякога дори е по-бърза. Да не говорим че спирките са на много по-добро и удобно място, вместо на майната си. Просто хората си оправиха една грешка, която направиха и не бяха обмислили. С извинение, не се усещате понякога какви глупости пишете въобще.
Моето момче, важен е принципът. не може една шепа хора да започнат да скачат на улицата и веднага да им се угажда!!!! А в същото време да се влошават нещата за много по-голяма група хора. Представи си ако това започне да става навсякъде. представи си на още 5-6 места по маршрута на 111 или 76 да се дигнат някви хора и да искат рейсовете да им минават по-близо до блоковете.

А относно другото - няма как да ме убедиш, че разстояние по права линия се взима за същото време като по-дълго разстояние с няколко криви и изчаквания за леви/десни завои по светофарите.

Може и да е имало грешка в проекта, но е можело да се оправи по по-разумен начин. а не веднага да се угажда на шепа мързели!!!!

Грешката беше че спирките бяха направени чак на майната си - при стария подлез южно от Корекома. Но този проблем можеше да се реши по друг начин. Например - рейсовете да си се движат по новото трасе на Малинов но да имат още една двупосочна спирка точно до уличката между корекома и хит-а. не се прави ново кръстовище, което да забавя трафика. Ами само пешеходен светофар с бутон, който задържа колите само при наличие на пешеходци. разстоянието между сегашните спирки и тези, които аз предлагам е 150 метра. но рейсовете нямаше да правят такива безумни фльонги!!!! даже в посока център има джоб за спирка, който сега не се ползва. А посока академията на МВР може да се направи джоб точно пред корекома. Има място.

Offline Марин Петров

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 503
    • View Profile
А убеден ли си, че подземният паркинг разполага със свободни места? Също така обърна ли внимание на частта с платените вече стикери за синя зона?
Общината противопоставя интересите на едни хора срещу интересите на други вместо да работи за интересите на всички. Основна политическа тактика - разделяй и противопоставяй хората. Нека се ядат един друг вместо да насочат гнева си към първопричинителя.
Никога не може да се угоди на всички!!!! Никога не е било така. И никога няма да бъде. Който мисли обратното - значи още е с детинското мислене в главата. 

Затова е по-добре да се угоди на мнозинството. Поради простата причина, че така се угажда на повече хора.

В случая трябва да се зачете интереса на хилядите хора, които ще се возят ежедневно в тролей. а не на единиците на които ще им е по-трудно да си паркират колата пред блока. Ако можеше и в хола да се паркира...

И какво като са платили стикерите за синя зона?? Услугата не е прекратена. тази такса се плаща за да можеш да паркираш на места в определен район. Никъде не е казано че се плаща за точно определени места.


Според мен общината, държавата, че и целия свят трябва да спре да угажда веднъж завинаги на хората които имат претенции свързани с МПС с ДВГ. Поради очевидни причини. Ама едва ли ще стане скоро като има петролно лоби....

Offline Sh1zO

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
    • Email
Кога ще пускат най-сетне новото трасе през Спартак, нали казаха уж април месец? Още ли не са асфалтирали отсечката от мола до Спартак?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Трасиран е пробивът между обръщалото и главното платно на Арсеналски. Положени са камъчки, явно тези дни ще е асфалтирането.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Как да стане, без хора нищо не става. Нито има шофьори, нито има кой да работи в строителството, нито може да се построи само, нито още тролеите не могат да се карат автоматично. Всеки иска да работи в офис пред компютъра и да не си цапа ръчичките.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Кога ще пускат най-сетне новото трасе през Спартак, нали казаха уж април месец? Още ли не са асфалтирали отсечката от мола до Спартак?
Тролея няма как да го пуснат преди да се ремонтира тунела под НДК. А за да се ремонтира тунела под НДК трябва да се пусне двупосочно движение по Патриарх Евтимий. А това ще стане след като се построят метростанциите на НДК и Попа, т. като в момента е стеснен заради тяхното строителство. Никой не е обещавал да се пуска тролей през април, да се надяваме че лятото ще започне тунела на НДК който не е ремонтиран от построяването на НДК през 1981 и ремонта няма да е само козметичен за да се пусне тролея а основен ремонт.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Това последното мнение на elbi са някакви свободни съчинения. Много ясно беше обявено 1. април за пуск.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
А и в сегашния тунел вече има нова тролейбусна контактна мрежа на изхода към Нансен.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Що не се възползвате от офертата на СЕ -Безплатен курс, заплата 1800 лева , прекрасни условия на труд?!
При желаещи поне 40 и още толкова , които да почнат работа и разбира се - при наличие и на тролейбуси - щото и такива няма, ще има навсякъде тролеи.