Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250191 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Трасиран е пробивът между обръщалото и главното платно на Арсеналски. Положени са камъчки, явно тези дни ще е асфалтирането.
Ще си отделя време да обиколя трасето следващата седмица и по възможност ще вкарам и снимки. Между другото аз едно нещо не успях да разбера, а съм се питал. Ще има ли обръщало до „Спартак“?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Е нямало ли и мрежа даже там.

Що се касае за пускането . Нали тези от бул. Нансен се пенявеха за паркоместата напреки на булеварда което е пълна простотия. Но общинарите сигурно са се уплашили горките и спотайването е много яко.Така ми се струва ,дано не съм прав. :neznam:Говори се за връщане през сточна гара . Или през одеон. Което си е глупост заради няколко недоволни разглезени да се правят глупави врътки. Пак ще кажа някаде на горе го споменах булеварда е за движение не за паркиране.
« Last Edit: 13.04.2019, 00:16:48 by georgi64 »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
А колко паркинга е подсигурила СО, за да маха паркоместа? И къде ще отидат тези коли? Трябва да бъдем реалисти.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Общината не е длъжна да осигурява паркоместа. Улиците особено тези, които са част от пъръвостепенната улична мрежа не са паркинги. Под НДК има действащ паркинг.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
А колко паркинга е подсигурила СО, за да маха паркоместа? И къде ще отидат тези коли? Трябва да бъдем реалисти.

Говорим за 95 паркоместа, които ще бъдат намалени на 40 двустранно. Не е като да изчезнат изцяло паркоместата по улицата. Косото паркиране по централните булеварди в София трябва да бъде премахнато, не мисля че е нормално от 6-лентов булевард да остават 2 ленти за активно движение и остатъка да е зает от паркирали или спряли на аварийки "само за малко". Нито си изпълнява ролята този булевард така, нито може да се мие нормално, да не говорим за визията.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Под НДК има действащ паркинг.
Да, и собственикът му - ЦГМ, трябва да разкара неприсъщите му дейности. Тогава ще има за всички с винетки в синята и зелената зона наоколо. Разбира се, който е свикнал колата да му е пред входа, има три опции:
- годишен абонамент на паркоместо
- построяване на гараж
- преместване в друг квартал или населено място.
Освен това Нансен няма да е забранен за паркиране (както би трябвало), а ще има зони двустранно, както посочи Фафан, докато писах постинга.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
В три пъти по-малката Любляна има десетки подземни паркинги, з които хората си плащат абонамент и не паркират по улиците (които пък са за кратковременно паркиране). И гочно общината е длъжна да намери решение на проблема, който сама създаде с паркирането в последните 15 години.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Булевард Фритьоф Нансен да се исползва за паркинг и да не може тролейбусна линия от там да минава заради това. Никой не може да ме убеди в такава простотия.  :eek: :D :D

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Подземните паркинги на НДК реално са огромни и могат да поберат изключително много автомобили, ако се ремонтират и бъдат изхвърлени от там другите дейности, с които са заети. Да не забравяме, че единия етаж от подземния паркинг на малкото НДК е печатница!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Паркингът под НДК е частен, мисля, че общината още се съди с Вълка и шансовете да го върне е минимален. Преди години имаше убити директори на Паркинги и гаражи заради него.
http://www.automobile-bg.com/garaj_ndk.html
Но това не е оправдание да не се пуска тролей по Фритьоф Нансен.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Това последното мнение на elbi са някакви свободни съчинения. Много ясно беше обявено 1. април за пуск.
Твойто мнение е свободно съчинение, къде виждаш тролей от първи април и ми покажи къде е обещан в писмена форма.

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Вчера бях при Хемус и видях, че всичко е както си беше преди два месеца - готовата ККМ стига само до мола, а там, където беше трамвая и ще бъде тролея е чакъл. :/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Днес започват да асфалтират обособеното трасе. Започват от мола към Спартак.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
А кога се очаква да пуснат тролея?

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Днес започват да асфалтират обособеното трасе. Започват от мола към Спартак.

Най-накрая. Това е вече трето забавяне, значи явно ще го пуснат май месец.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Освен ако не уйдисат на поредния измислен протест и не го пратят да върти на Одеон (когато свършат загражденията за метрото)...

Докато МГТ се развива не по планирана схема, а по локални натиски от всевъзможни страни, понятия като "интегриран транспорт" ще са утопия...
« Last Edit: 16.04.2019, 11:22:39 by blagun »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Явно са уйдисали наистина, пращат го през Одеон. Интересно дали поставената по Нансен мрежа сега ще я платят живущите които протестираха. Редно е щом заради тях се потрошиха толкова пари на вятъра да им изпратят една тлъста сметка и да покрият щетите:

Quote
При пускането на удължената линия на тролей №7 ще има временен маршрут, заради строящата се метростанция на ъгъла на бул. "Патриарх Евтимий" и бул. „Левски“. Първоначално тролеят ще се движи на две части - от Люлин до Сточна гара и от жк Манастирски ливади до Сточна гара.
След като метростанцията бъде готова и на бул. „Левски“ при кино „Одеон“ бъде разрешен ляв завой по бул. "Патриарх Евтимий", тролей №7 ще върви вече по постоянния си маршрут: От жк Манастирски ливади, през "Костенски водопад", "Петко Ю. Тодоров", "Бяла черква", "Арсеналски", "Фритьоф Нансен", десен завой по бул. "Левски", ляв завой към бул. "Патирарх Евтимий", 5-те кюшета, "Руски паметник" и към "Люлин". А на връщане ще минава през тунела на НДК, по бул. "Черни връх", "Арсеналски", Лозенец и към жк Манастирски ливади.

източник


Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Нещо ме кара да си мисля, че тази „временна втора част“ от маршрута на ТБ 7 от Манастирски ливади до Сточна гара ще бъде променен ТБ 8, а след това ще обединят двата маршрута и едната линия ще се спомине  :crazy:

И всъщност, какъв е проблемът да е един цял временен маршрут от Люлин по Сливница през Сточна гара до Манастирски ливади? Може би ще си запазят настоящия маршрут и интервали на 7, а Сточна гара - Манастирски ливади ще бъде „веднъж на високосна“, предвид липсата на водачи. „Колкото да се движи нещо там...“
« Last Edit: 17.04.2019, 16:31:11 by niki88z »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Маршрут от Люлин по Сливница до Манастирски Ливади е много дълъг - над час в посока и виси в няколко тежки задръствания. Спазването на разписание ще е трудно делник и ще има пакетно придвижване. Вариантът през Петте Кьошета е по-къс и с по-малко задръствания съответно ще може да се спазва разписание, също така ще има връзки с всички метродиаметри. :rolleyes: Обиколката през Одеон също ще създаде задръжки делник и е пълно безумие само за да не се закриват паркоместа по Нансен. :help: Дори минаване по Раковски с монтаж на две допълнителни стрелки за завой към Патриарха е по-нормално решение. :help:
« Last Edit: 17.04.2019, 17:10:10 by V.Peichev »

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1269
    • View Profile
    • Email
Нещо ме кара да си мисля, че тази „временна втора част“ от маршрута на ТБ 7 от Манастирски ливади до Сточна гара ще бъде променен ТБ 8, а след това ще обединят двата маршрута и едната линия ще се спомине  :crazy:

И всъщност, какъв е проблемът да е един цял временен маршрут от Люлин по Сливница през Сточна гара до Манастирски ливади? Може би ще си запазят настоящия маршрут и интервали на 7, а Сточна гара - Манастирски ливади ще бъде „веднъж на високосна“, предвид липсата на водачи. „Колкото да се движи нещо там...“
А според ще бъде временно разделен на ТБ7 и ТБ 7-А

Изпратено от моят Lenovo A1010a20 с помощта на Tapatalk