Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250234 times)

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
То и с парни локомотиви на гуми ще е по-добре, отколкото да се качат на автомобилите.... така че тука спор няма.
Украйна, победа!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Шофьорите на автобуси също са недостатъчни и ще е трудно да се намерят такива за допълнителни коли и/или нови линии. :rolleyes: Тролейбусите могат да развиват добри скорости освен при стрелки, пресичания с трамвайна контактна мрежа и кръстовки, но такива има само на Пиротска, Стамболийски и Петте Кьошета и не забавят сериозно. :rolleyes:  Примерно сега ТБ1 и ТБ5 стигат от Сливница до НДК за около 11-12 минути и има възможности за намаляване на това време до 9-10, автобус не би могъл да го измине за по-кратко време.  :rolleyes:
« Last Edit: 23.04.2019, 13:58:09 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Ако го думнат тоя тролей да обикаля и през Попа, хем няма да има никакъв смисъл от него, хем СО ще покаже как приоритизира колите пред градския, заради 10те паркоместа дето изчезвали до НДК. Абсолютно никой няма да се качи на тролей дето обикаля половин София, за да стигне някъде си. Типично безмозъчно изпълнение ала метро линия 1 - да обхване всичко и всички. Хората пак ще си ползват колите или алтернативните маршрути с автобуси.

Като че ли най-малкото зло е да направят 2 стрелки и тролеят да врътка по Раковска покрай Първа градска. Разбира се, на светофара ще се добави още една фаза, за да се спират идващите откъм тунела, но на Раковска може да бъде скъсена, тъй като отпада необходимостта за врътка на колите по Любен Каравелов.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
За завой към Раковски ще се ползва съществуващото трасе на ТБ9, Раковски има лента за ляв завой към Патриарха. Не виждам защо ще са нужни промени в светофарните фази. :rolleyes: https://www.google.com/maps/@42.6884777,23.3230869,82a,35y,33.04h/data=!3m1!1e3

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Това ще е още по-голяма глупост, с обикалянето през Попа поне се правят връзки с трамваите и МД3, а също така и с тролеите на 6-ти септември, ако го завъртят по Раковска съвсем се губи смисъла. Задръстването по Раковска понякога започва от В. Левски.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Обиколката по Раковски е по-къса и задръстванията са по-малки, преди да започнат изграждането на МД3 левият завой от Левски към Патриарха беше кошмар делник. :rolleyes: Връзка с МД3 се прави на Патриарха спирка НДК. :rolleyes: Принципно е безумие заради известен брой паркоместа да се правят обиколки вместо пряко минаване по Нансен, но Раковски е по-малкото зло. :rolleyes:
« Last Edit: 23.04.2019, 15:52:38 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Това ще е още по-голяма глупост, с обикалянето през Попа поне се правят връзки с трамваите и МД3
Малко теоретична е тази връзка, а и едностранна. Примерно от спирка Вишнева до Орион.
Връзки от Попа за Опълченска дават ТБ1 и 5.
Остават Захарна фабрика и Люлин. От Хладилника или Лозенец - с метролиния 2 и трансфер на Сердика или Лъвов мост. От канала към Люлин има директно метро. От пл. Славейков нататък оптимално е или към МС Сердика, или към Лъвов мост с целия сноп автобуси и тролеи в това направление.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
От писаната информация, че ще се пуска трасето през юни, си вадя изводи, че умишлено бавят заради недостига на шофьори. Може би чакат пускането на летните разписания. Трасето по бул. Арсеналски вече е изцяло асфалтирано, конзоли са поставени на стълбовете, остава само окачването на КМ, което го правят за 3 дни. Не знам какво ще правят повече от месец - до юни. Всички други участъци са готови на 99%. Но наистина не виждам кой ще кара - в неделя дори имаше писани 0-ли в наряда на депо Надежда. Новата линия ще е с обиколка около 65 мин., за което са нужни 6 коли за адекватен интервал.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Малко теоретична е тази връзка, а и едностранна.

Именно и за това писах по-назад, че ще е по-удобно от гледна точка на облужването да има две линии - една от Манастирски ливади до Петте кьошета, а другата от Люлин до Спартак. Така връзките стават двупосочни.

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Днес забелязах аварийна (от онези с вишките) да кара цяла макара проводник за ККМ.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Още малко снимки от новото трасе.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
И тези че не се събират на едно място. :)

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Ако не друго, то поне вече имаме много хубава велоалея.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Между другото обращало на  басейна спартак ще има но още не е готово.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Какви са тези странни двойни конструкции с напречните тръби?  :eek: :eek: Толкова ли не можаха да намерят тръби с по-голямо сечение като по Цариградско шосе?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Така е по-стабилно, тъй като се хваща на две места за стълба, освен с обтягащите въжета по диагонал отгоре.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Ясно защо са го направили, но има по-елегантни решения.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
И аз това се учудих на двойните тръби в първия момент. Малко по грозно стоят може би по скоро докато свикнеш. До сега не е имало такива в София . :neznam: По това трасе са доста.Като цяло има  довършителна работа по цялото протежение и горе и долу по настилката и бордюрите.
« Last Edit: 27.04.2019, 16:18:41 by georgi64 »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Пари за бордюри досвидяха ли им или ги я нямало "по задание и техническа спецификация"?  :help:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
По новото трасе кипи колективна работа в екип.   :hammer:
« Last Edit: 12.05.2019, 18:43:07 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/