Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 48022 times)

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1735
    • View Profile
    • Email
До Младост отсечката е къса, но какво е положението в Лозенец, ще има ли нужда от прекарване на захранващи кабели от ТИС-а? Това би забавило нещата.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11960
    • View Profile
Според мен колелото в Младост-2 е тясно за дълги Солариси. Трябва да има дежурен паяк, за да могат да обръщат нормално. Другите варианти са тб 5 да мине на къси или да разделят линията на 2 - дълги Солариси по сегашната линия и къси по нова линия от Младост-2 по маршрута на тб 5, която да върви, както беше 5Б - през Димитър Петков и подп. Калитин.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 489
    • View Profile
    • Email
Дали новата мрежа ще се направи по познатият ни начин или ще гледат примера от Плевен?
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4618
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
До Младост отсечката е къса, но какво е положението в Лозенец, ще има ли нужда от прекарване на захранващи кабели от ТИС-а? Това би забавило нещата.
Няма нужда да се прекарват допълнително кабели, могат да се използват и сега съществуващите за трамвайната мрежа. Има си изведен и + и - и в момента. Единственият непокрит участъке между Спартак и Петко Тодоров, но и този участък може да се покрие със сега съществуващите сектори.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13557
    • View Profile
    • Email
Много обичате да закривате. При условие, че тб 5 ще е удължен само с няколкостотин метра, то 306 не може да се закрие. Може да се помисли за евентуална промяна в маршрута му и да навлиза в другата част на Младост 2, където сега няма никакъв транспорт.
На въпроса ми до "Транспорт за София", предвижда ли се удължаване на ТБ5 в посока МС Балан, отговорът беше кратък и ясен: "Не, не се предвижда"... Това прави предстоящото удължаване до северозападния ъгъл на Младост-2 твърде половинчато. Фактически имаме една необслужена спирка - тази при РУМ-а, заради която А306 ще се дундурка през доста големи интервали...
Изобщо заради РУМ-а се дундурка А306. Заради бл.202 избикалят линии с далеч по-сериозни транспортни задачи - 76 и 111. На това му се вика оптимизация.
« Last Edit: 17.07.2018, 16:48:01 by blagun »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12163
    • View Profile
    • Email
Според мен колелото в Младост-2 е тясно за дълги Солариси. Трябва да има дежурен паяк, за да могат да обръщат нормално. Другите варианти са тб 5 да мине на къси или да разделят линията на 2 - дълги Солариси по сегашната линия и къси по нова линия от Младост-2 по маршрута на тб 5, която да върви, както беше 5Б - през Димитър Петков и подп. Калитин.

А много по-лесно е вместо да се дават пари за дежурни паяци или да ги разкаравт постоянно да се сложи по една бариера с дистанционно. Не е въобще скъпо, хората са го измислили.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
В такъв случай ще е по-добре ТБ5 да се удължи, а маршрутът на 306 да се промени така, че да обслужва спирка бл.202 и да няма огромен дублаж с ТБ5, но с нормални интервали, и да се види дали има нужда 76 и/или 111 да обикалят.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12163
    • View Profile
    • Email
То дали 76 и 111 ще минават през спирка блок 202 или не е все тая. Времето е напълноеднакво, дори парадоксално понякога през блок 202 и по-бързо заради по-малкото трафик и по-бързото минаване на светофара. Така че по-добре да си минават, еднакъв брой спирки и светофари има и при двата варианта.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 283
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Моля,сложете снимки от строежа на тролейбусното трасе в Младост 2,защото ми е интересно,а никъде няма снимки.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1735
    • View Profile
    • Email
Как да сложим снимки на нещо, което още не се е случило? Нямаме машина на времето.  :eek:

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 283
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Защото по новините казаха,че ще почват вчера.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1585
    • View Profile
Quote from: Трамвай 17
 link=topic=88.msg100183142#msg100183142 date=1531995415
Защото по новините казаха,че ще почват вчера.

Това не означава, че на секундата ще докарат техниката и ще започнат. Тези дни се очаква раздвижване :)

Offline mitko08888

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Много компетентни отговори ... и все от първа ръка.
На всички стълбове от двете страни на улицата от сегашното колело до малко преди обръщалото на 306 са монтирани по две въжета - обтяжки или както там се наричат. На две-три места има опънати носещите въжета между два срещуположни стълба. Всичко това ми се видя да е лъскава жица - мед, за мен незнайно защо. Трасето е от долу, през светофара. Ако и там сложат спирка ще стане голям бардак, ако не - минаването от там е абсолютно ненужно. На обръщалото на 306 не е пипано нищо.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4582
    • View Profile
Спирка на ТБ5 на кръстовището на Ляпчев и Сахаров не е необходима - получава се твърде малко разстояние от сегашната крайна в Младост 1 и бъдещата в Младост 2 под 250 метра. :rolleyes:

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13557
    • View Profile
    • Email
А много по-лесно е вместо да се дават пари за дежурни паяци или да ги разкаравт постоянно да се сложи по една бариера с дистанционно. Не е въобще скъпо, хората са го измислили.
Нищо чудно някои гаражи в блока, затворен от обръщалото, да се захранват от него. А и надали е възможно тотално изчистване от коли. Трябва да има такова при захода и изхода от/към Киприян плюс спирките - последна и първа, естествено. Както и да не се допуска двустранно паркиране. За няколко дни с паяци това се научава.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13557
    • View Profile
    • Email
Тъй като от създаването на форума не се е изграждал и метър ново трасе, темата за ККМ си стоеше към темите за подвижен състав. Сега я премествам към инфрата и се надявам да имаме повече поводи да пишем тук от този за неколкостотин метра.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3208
    • View Profile
Защо удължаването на трасето трябва да стане под моста, нали ще се губи време и скорост?
████████████████████████ Епилог

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13557
    • View Profile
    • Email
Ами така е бил замислен и изграден мостът. Конструкцията му е сметната без каквито и да е стълбове. Не че не е било възможно, но не е направено. Ако се разрови в архива, може да се намери разочарованието на доста форумисти, когато това стана ясно при изграждането. Сега е твърде късно за промени.
Преди 3 години сме обсъждали този проблем ето тук и в следващите постинги
« Last Edit: 22.07.2018, 10:53:17 by blagun »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13557
    • View Profile
    • Email
Вече са поставени всички стълбове по Киприян и в обръщалото.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1585
    • View Profile
От вторник (14 август) пускат ТБ 5 до Младост 2  :fan:
От понеделник (13 август) започва изграждането на ККМ по бул. Арсеналски