Нека не гледаме толкова праволинейно на проблема и да се опитаме да видим ситуацията от друг ъгъл. До съществуването на трамвайното движение до басейна Спартак проблем нямаше (освен разредената шестица), всички бяха доволни, и хората от Лозенец, и тези от Фритьоф Нансен. След това СО реши на всяка цена да унищожи трамвайното трасе в подлеза на НДК и започнаха проблемите в Лозенец. За да замажат все пак малко очите на хората, измислиха тролея от Гоце Делчев през Лозенец до центъра (и огромното желание на живеещите в Манастирски ливади да има точно такъв тролей). Обаче така се появи проблем и с живеещите по Нансен, а хората от Лозенец не останаха по-удовлетворени от евентуалната си нова придобивка за сметка на липсващия трамвай. Около Фритьоф Нансен хората няма къде да паркират освен по Нансен, Гургулят и евентуално Раковска (вътрешните дворове са малки и малко на брой). Знам, че никой не гарантира наличието на места за паркиране, но все пак навсякъде е синя зона, от хората са взети едни не малко пари за стикери и в един момент ситуацията се променя едностранно и на хората им се казва, че въпреки закупените стикери ще могат да ползват още по-малко места за паркиране отпреди. Естествено, че хората ще са недоволни и ще протестират. Тези от Дианабад също протестираха заради орязването на местата за паркиране, но никой малоумник от СО не си направи труда да обясни какво точно ще се прави, къде няма да се паркира и каква алтернатива ще се даде на хората там. Защото когато се даваха разрешения за строеж на всичките нови сгради около 15 поликлиника и ловния парк нямаше проблем, но когато се появиха всичките тези нови хора, а не бяха предвидени места за паркиране, проблемът стана доста голям.