Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250230 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
И ако включването е на мястото на 2602, където е на снимката, как точно ще се разберат тролеят по неговата линия и този, който излиза от тунела?
Със знаци за път с предимство и без предимство.

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 488
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Видяхте ли,че на изхода на обособеното трасе в посока булевард Васил Левски има знак-пропусни движещите се с предимство?
Дали този знак е за тролея?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Да

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Днес се возих в 2 и нещо на 7мицата от Лъвов мост до Гоце Делчев.
Когато тролеят зави нагоре към Е. И Х. Георгиеви всички баби се шашнаха и започнаха да викат и да разпитват защо и на къде отива. От тази спирка до Гоце Делчев бяхме 10 човека.
Не знам кой е разправял, че е тъпканица.
Също загубихме 6 минути да пресечем бул. България и да продължим към хотел Хемус.

И аз го ползвах пак за няколко спирки. Наистина много време се чака там. Дано коригират светофарите.

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 488
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Благуне,нали градския транспорт в с предимство?

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
И ако включването е на мястото на 2602, където е на снимката, как точно ще се разберат тролеят по неговата линия и този, който излиза от тунела?

Изхода от тунела трябваше да остане с 2 ленти до бул. България посока към Хемус, а излизането на тб7 в посока Нансен да става така, както сега са измислили включването в обратната посока - през платното на Евлоги Георгиев. Лявата лента щеше да е директна бус лента за тролеи от тунела и от Нансен, а дясната за престрояване. Логично стълбовете нямат място там, трябваше да са точно от другата страна.
« Last Edit: 18.07.2019, 16:59:21 by fafan »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Предвижда ли се след пускането на 7 по титулярния маршрут през тунела да има друга линия, която да се движи по Нансен идвайки от Патриарха ?

Надявам се да се изразих ясно.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Благуне,нали градския транспорт в с предимство?

Не е. Само трамваите са с предимство, при това не навсякъде. И преди някой да се е изказал колко сме назадничави - навсякъде е така.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
 Не е съвсем така. Преди близо 25 години издадоха един учебник за шофьори, немски, преведен на български. Още си го пазя - в него е посочено, че "трамваите и маршрутните автобуси винаги са с предимство". Но в бележките отзад, относно разликите между правилата в Германия и у нас, имаше следното: "У нас маршрутните автобуси (автобусите от линиите за обществен превоз на пътници), нямат такова предимство". Друга разлика,за която се сещам - "Метод на ципа" - или как в Германия, при силен трафик, всеки автомобил от активната лента следва да пропуска по един такъв от включващите се в магистралата...Отзад бележка: "У нас няма такова правило."
По рейс и по жена не се тича!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Предвижда ли се след пускането на 7 по титулярния маршрут през тунела да има друга линия, която да се движи по Нансен идвайки от Патриарха ?

Надявам се да се изразих ясно.

Не, ще трябва да се прекачиш - в едната посока на Петте кьошета, в другата на Попа.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не е съвсем така. Преди близо 25 години издадоха един учебник за шофьори, немски, преведен на български. Още си го пазя - в него е посочено, че "трамваите и маршрутните автобуси винаги са с предимство". Но в бележките отзад, относно разликите между правилата в Германия и у нас, имаше следното: "У нас маршрутните автобуси (автобусите от линиите за обществен превоз на пътници), нямат такова предимство". Друга разлика,за която се сещам - "Метод на ципа" - или как в Германия, при силен трафик, всеки автомобил от активната лента следва да пропуска по един такъв от включващите се в магистралата...Отзад бележка: "У нас няма такова правило."

Точно до онзи ден бях в Берлин. Автобусите си чакат ред наравно с колите.  Единствено ги пропускат при потегляне, каквото задължение има и тук.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
    • View Profile
    • Email
Не е съвсем така. Преди близо 25 години издадоха един учебник за шофьори, немски, преведен на български. Още си го пазя - в него е посочено, че "трамваите и маршрутните автобуси винаги са с предимство". Но в бележките отзад, относно разликите между правилата в Германия и у нас, имаше следното: "У нас маршрутните автобуси (автобусите от линиите за обществен превоз на пътници), нямат такова предимство". Друга разлика,за която се сещам - "Метод на ципа" - или как в Германия, при силен трафик, всеки автомобил от активната лента следва да пропуска по един такъв от включващите се в магистралата...Отзад бележка: "У нас няма такова правило."

Точно до онзи ден бях в Берлин. Автобусите си чакат ред наравно с колите.  Единствено ги пропускат при потегляне, каквото задължение има и тук.
И в Манчестър си чакат ред(ако не е бус лента) наравно с колите,но не всеки път ги пускат при потегляне.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Предвижда ли се след пускането на 7 по титулярния маршрут през тунела да има друга линия, която да се движи по Нансен идвайки от Патриарха ?

Надявам се да се изразих ясно.

Не, ще трябва да се прекачиш - в едната посока на Петте кьошета, в другата на Попа.

Както съм написал по горе при добро желание може да запазят част от 2ката  Х.Димитър-Спартак или Г.Делчев съответно 7цата до Спартак но едва ли.  Няма да имат водачи най малко че ще трябват за електробусите.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Към пътна полиция - смятате ли, че създадената организация на движение на тролеите е правилна. 19 юли 9:12 ч. - кръстовището на България и Черни връх, тролей 2698. Превозни средства на градския транспорт пречат на автомобили да правят ляв завой, затруднява се движението и в другите ленти - проектиране, светофарни фази?
« Last Edit: 19.07.2019, 09:56:17 by tm0 »
------------------------

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Правейки една ретроспекция на случилото се, стигам до извода, че СО, НАГ и СОС направиха така, че разгневиха възможно най-голям кръг хора. Разгневиха живущите по "Скобелев", тъй като проблемът им все още стои нерешен. Недоволни са и хората в "Лозенец", тъй като закриха трамвайна линия със съпътстващата я инфраструктура, с изцяло обособено трасе, скоростен потенциал и голяма превозна способност. Гневни са и живущите на "Фритьоф Нансен", заради паркоместата, които трябваше да се закрият. В крайна сметка имаме една тролейбусна линия от никъде за никъде, с големи интервали и забиваща се във всички възможни тежки задръствания в града. А колко просто беше да се вземе правилното решение за пробив на тунела на НДК за трамваи 1 и 7. Вярно, че от архитектурна гледна точка, тази естакада нямаше да е най-красивото нещо, но от транспортна гледна точка, щеше да реши проблема. 

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Знаеш ли за какви мангизи става въпрос при този пробив?
По рейс и по жена не се тича!

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
А колко просто беше да се вземе правилното решение ...

Сигурен ли си, че винаги взимаш правилните решения?

Offline simpes

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Без да защитавам някого или да взимам страна, но никой ли не е съгласен, че има дълги линия, които се ползват в различни части на маршрута от различни потоци? Каква част от хората се возят от начало до край на автобус 83? И според мен хората от Лозенец имат доста ценни връзки в посока Сточна гара(Попа, СУ, Пам. Левски...).

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Днес видях и 2702 по линията....

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Не разбрах какво му е на 2702?
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!