Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250226 times)

Offline Mihail

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
На Вазов движението щяло да бъде двупосочно в до сега затвореното платно ми обясниха в другия форум. Иначе би било поредната глупост на това управление да не възстановят тази спирка. :)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Северното платно на Владимир Вазов в участъка от Черковна до Тодорини кукли е разбито и се нуждае от ремонт.Добре би било да се ремонтира в близките седмици. :rolleyes:
« Last Edit: 15.09.2019, 22:08:13 by V.Peichev »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Няма да е в близките седмици. Тепърва има там да се изгражда подлез.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
На Вазов движението щяло да бъде двупосочно в до сега затвореното платно ми обясниха в другия форум. Иначе би било поредната глупост на това управление да не възстановят тази спирка. :)
Движението не е двупосочно а еднопосочно в досега затвореното платно. То е пуснато за да се стесно другото пшлатно и да се изгради входа към Хаджи Димитър.Няма как за момента да се възстанови спирката, т.като продължава работата по метростанцията, както отгоре така и в самата станция. Много е лесно на думи да се вкарвата тонове материали вътре в самата станция като пуснеш автомобилно движение тротоари, автобусна спирка и пешеходци. И на Попа и НДК движението е пуснато по Патраирх Евтимий но не в целия габарит , защото строителните дейности продължават.

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
Малко ъпдейти - мрежата от Васил Левски за обратен на Одеон по Патриарха е завършена. Ако някой има идея кога 7цата ще започне по официалният си маршрут, нека сподели.
Също са започнали монтажа на двупосочната мрежа на Патриарха в посока Одеон. Явно скоро подлеза НДК ще бъде затворен. Но за целта трябва да пуснат цялата отсечка от НДК до 5тте кюшета, за да го пуснат двупосочен.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Монтажът на мрежата по Патриарха е възстановяване по текущо положение, включително и на тази, която не се използва от десетилетия. Няма общо с тунела на НДК, за който обществената поръчка се проточи и май - провали.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
Монтажът на мрежата по Патриарха е възстановяване по текущо положение, включително и на тази, която не се използва от десетилетия. Няма общо с тунела на НДК, за който обществената поръчка се проточи и май - провали.
Не мисля така - забавянето по мое мнение е заради строежа на метрото, което е с приоритет и след като бъде пуснат участъка от Витошка до 5тте, вече ще има възможност за двупосочен трафик по целия Патриарх от 5тте до Одеон.
Също, няма смисъл от монитрането на нова мрежа само от части - тъй като новата мрежа ще бъде свързана със съществуваща стара мрежа която все още виси по стълбовете. И не изглежда, че ще бъде подменена - новите проводници са приключени точно до старата и ще си остане така според мен. :)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
E нали това е написал Виктор. Всичко се възстановява така, както е било преди строежа на МД3 и не е свързано с проекта за ремонт на тунела, който е в глух коловоз и не се знае дали и кога ще се случи.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 601
    • View Profile
    • Email
Имате ли представа кога и дали ТБ 7 ще се пренасочи през Руски паметник?
Вече Патриарха е възстановен изцяло или ако не е скоро ще бъде. Разполага ли някой с информация?
Благодаря!
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Според това съобщение:

Oт 13.07.2019 год. за срок до 6 месеца ...
Удължава се маршрутът на тролейбусна линия № 7 до ж.к. „Гоце Делчев“...
Би трябвало до февруари да го пуснат по постоянния маршрут през пл. Руски паметник и подлез НДК / кино Одеон.

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Голяма грешка ще направят, ако я пренасочат по Опълченска и подлеза на НДК. В сегашния й вид, хората я научиха, ползват я за работа, ученици я ползват за училище, през целия ден си има хора. Дано нещо попречи това безумие да се случи  :neznam:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Както и друг път сме коментирали, по-добре е да бъдат 2 линиите. 7-цата от Люлин по опълченска и тунела до Спартак и втора нова линия от Гоце Делчев по новото трасе -
 Левски - Сточна гара - Лъвов мост.
Алтернативно, може 6-цата да се удължи до Орлов мост-Гурко, а новата линия да бъде само до Сточна гара или до Кракра.
« Last Edit: 06.12.2019, 13:08:21 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
….и втора нова линия от Гоце Делчев по новото трасе - ...

Тамън след пуска на МД3 натам може да се пусне 2, а 9 да се удължи до НИМ и 204 да се скъси  до колелото на Борово !

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Миналата седмица са възстановили мрежата за обратен завой(отбелязал съм я с червено), от южното към северното платно на бул. Владимир Вазов, при бъдещата метростанция:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Все пак предполагам не след дълго ще започне изграждането на метрото след станция „Хаджи Димитър“ и вероятно тази мрежа ще се ползва.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
При изграждането на метрото вероятно ще има двупосочно движение в северното платно между Васил Кънчев и 549-та, между Резбарска и Поп Грую и т.н. Мрежата за обратен завой надали ще е нужна.  :rolleyes:

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Миналата седмица са възстановили мрежата за обратен завой(отбелязал съм я с червено), от южното към северното платно на бул. Владимир Вазов, при бъдещата метростанция:
Доколкото помня след строителството на метрото наземната инфраструктура трябва да се възстанови във вида, в който е била преди започване на строителството.
Да си спомним трамвайното трасе по бул. Черни връх (от бул. България до хотел Хемус), което беше подменено и май никога никакъв трамвай не мина по него.

Иначе има логика да се използва при бъдещите строежи, но мисля, че причината е първата, която споменах :)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
При изграждане на бъдещите метростанции  е логично да има двупосочно движение в едното платно в съответния участък, не да се ползва контактната мрежа за обратен завой. ТМ 6  вървеше по Черни Връх и Арсеналски до началото на изграждането на МД3 през 2016г.  :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Доколкото помня след строителството на метрото наземната инфраструктура трябва да се възстанови във вида, в който е била преди започване на строителството.
Да си спомним трамвайното трасе по бул. Черни връх (от бул. България до хотел Хемус), което беше подменено и май никога никакъв трамвай не мина по него.

Иначе има логика да се използва при бъдещите строежи, но мисля, че причината е първата, която споменах :)
Според мен грешно разбиеаме нещата. Едно е да се възстанови, ама не е където е имало преди дупка, пак да направим такава (не че качеството не е такова, че скоро да се отварят и повече даже).

Шестицата си я върнаха до Спартак и я спряха чак за строителството на третата линия на метрото... Даже по врвме на строителството на станцията на Хемус не са го спирали, а имаше временно едноколовозно трасе покрай изкопа.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Контактната мрежа за обратен завой се ползва при необходимост - примерно преди време ТБ 2 и 4 обръщаха по нея докато премахваха опасни дървета в Хаджи Димитър, вероятно ще обръщат там и  при евентуални бъдещи ремонти на улиците по маршрута в квартала и т.н.  :rolleyes:
« Last Edit: 25.02.2020, 15:25:45 by V.Peichev »