Самото прекачване създава неудобства и отблъсква пътниците, дори и да има работеща тикет система. Преди време и аз бях на мнение, че крайградските автобуси трябва да влизат само до "ръба" на града, но в крайна сметка кое е по важно? Да следваме едно правило или да привлечем повече хора към услугите на обществения транспорт? Мисля, че е второто. Може би ще е удачно да се съкрати 260 единствено, ако трамвай 5 изминава значително по-бързо разстоянието, при което се дублират маршрутите. Обаче, оставам скептичен, че ремонта на трасето ще вдигне значително скоростта. Първо, у нас не се строи особено качествено и след година релсовия път започва да дава дефекти (пример бул. "България"); второ, разписанията са разтеглени и трето, което вече съм го казвал, инвестиционното предложение за ремонта на трасето на ТМ5 включва изграждане на парапет с височина 1,1 м. Е, какъв е тоя скоростен трамвай, щом във всеки един момент може да ти изскочи пешеходец на релсите?