Author Topic: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)  (Read 3795 times)

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3009
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« on: 03.07.2018, 08:44:28 »
Най-новото попълнение в гаража на Столичен Автотранспорт за тестове:

Solaris Urbino IV Hybrid

 Инв. номер                                    ДК Номер                      VIN                           Доставен   
  и досие в
busphoto.ru
 
     1640                                         PZ 109PY                SUU241163HB017494         03.07.18г.                     



03.07.2018 - АП-1 Земляне:


Доставен на 03.07.2018г.
На линия от 04.07.2018г.

04.07.2018г. - линия 10тм/3
05.07.2018г. - линия 10тм/3
06.07.2018г. - Проби
07.07.2018г. - Не излиза
08.07.2018г. - Не излиза
09.07.2018г. - Не излиза
10.07.2018г. - Проби
11.07.2018г. - линия 64/2
12.07.2018г. - линия 10тм/4
13.07.2018г. - линия 10тм/1
14.07.2018г. - линия 10тм/4
15.07.2018г. - линия 10тм/1
16.07.2018г. - линия 10тм/1
17.07.2018г. - линия 10тм/3
18.07.2018г. - линия 10тм/1
19.07.2018г. - линия 10тм/1
20.07.2018г. - линия 10тм/4
21.07.2018г. - линия 64/1
22.07.2018г. - линия 73/1
23.07.2018г. - линия 10тм/3
24.07.2018г. - линия 10тм/4
25.07.2018г. - линия 10тм/3
26.07.2018г. - линия 10тм/1
27.07.2018г. - линия 64/1
« Last Edit: 26.07.2018, 10:29:34 by Emperor »
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3009
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #1 on: 03.07.2018, 13:22:00 »
Quote from: Транспорт за София
Днес беше представен първият тестов хибриден автобус, който ще се движи в рамките на 10 дни по улиците на София. Автобусът е модерен 12 метров, с възможност за изпълнение с две или три врати. Нископодов, напълно климатизиран и със съвременно ергономично оформление както на пътническия салон, така и на пространството за водача. Разходът на гориво на хибридния автобус е два пъти по-нисък от този на нормален дизелов автобус.
Автобусът е производство на една от най-иновативните фирми за производство на автобуси, тролейбуси и трамваи в Европа – SOLARIS Bus&Coach S.A., Полша.
Той ще бъде тестван по маршрута на трамвай номер 10, който минава през центъра на града.
На този етап „Столичен автотранспорт“ подготвя документация за обществена поръчка за закупуване на 20 хибридни автобуси, като тя ще бъде обявена през септември.
Предстои и доставката и на нови 20 електробуса в София, като първите ще бъдат доставени през октомври. Стартирана е и процедура по сключването на договор за закупуване и доставка на нови 15+15 електробуса, които също ще бъдат включени активно в мрежата на градския транспорт.






ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 398
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #2 on: 03.07.2018, 13:55:25 »
Малко снимки от представянето на автобуса от днес






« Last Edit: 03.07.2018, 13:57:36 by TheBulgarianRail »
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 816
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #3 on: 03.07.2018, 17:57:22 »
вече излезе на линия по 10тм  ;)

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1768
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #4 on: 03.07.2018, 18:36:48 »
Ужасни цветове и салон  :rolleyes: :help:

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #5 on: 03.07.2018, 18:50:57 »
На мен ми харесва. Имитацията на дюшеме също.
Това което не ми харесва е че на тестове идват напудрени екземпляри, а в последствие ако изобщо се стигне до поръчка се купува базовия модел.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 816
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #6 on: 03.07.2018, 18:53:36 »
Quote
Разходът на гориво на хибридния автобус е два пъти по-нисък от този на нормален дизелов автобус.
Това обаче не е вярно, някъде максимум до 30% намаление може да даде. Общо взето реално към 15-20%. 

Offline mediar

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 987
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #7 on: 03.07.2018, 22:24:15 »
Quote
Разходът на гориво на хибридния автобус е два пъти по-нисък от този на нормален дизелов автобус.
Това обаче не е вярно, някъде максимум до 30% намаление може да даде. Общо взето реално към 15-20%.

Може би под "нормален дизелов автобус" имат предвид китайските, които имат до 50% по-висок разход от който и да е автобус от нормален проиводител :D

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2470
  • Solaris Urbino 12 IV
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #8 on: 03.07.2018, 23:29:03 »
Това което не ми харесва е че на тестове идват напудрени екземпляри, а в последствие ако изобщо се стигне до поръчка се купува базовия модел.
Факт е, че в София редовно се прави този номер. Във Варна единствената разлика с електрическия Соларис който беше и при Вас е липса на тапицерия на седалките, но например пък имат сензор за дъжд и пр. пр. удобства за шофьорите. :rolleyes:
В 2313 ВТ :devil:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #9 on: 04.07.2018, 06:47:45 »
Поръчват се с климатик, какво повече искате? Тапицирани седалки - по-нехигиенично е. Всичко останало за пътника не е от значение.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #10 on: 04.07.2018, 10:09:16 »
Тапицираните седалки повече се цапат ли. Или не могат да се пръскат с боя върху мръсотията.
Няма такъв филм не е от значение за пътника, тухлите са христоматиен пример за това как всичко рефлектира върху него.

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 608
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #11 on: 04.07.2018, 12:18:32 »
Пуснаха ли този експонат по 10ТМ?

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2101
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #12 on: 04.07.2018, 13:36:19 »
Да, днес би трябвало да е 3-та кола.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4549
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #13 on: 04.07.2018, 15:15:07 »
Тапицираните седалки са по-трудни за почистване - за пластмаса могат да се ползват препарати, които биха повредили тапицерията. Също платът задържа мръсотия. :rolleyes:

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 619
  • Citaro
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #14 on: 04.07.2018, 18:09:17 »
Например, автобусите на Карат, които са с тапицирани седалки миришат ужасно. Дори автобуса да  празен, аз не сядам. Добро решение ми се струват седалки като на 9079 - 9100. С нещо като тапицерия от пластмаса.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #15 on: 04.07.2018, 18:21:54 »
Няма такъв филм не е от значение за пътника, тухлите са христоматиен пример за това как всичко рефлектира върху него.

И какво точно ти рефлектира на тебе? Аз се возя в тях най-редовно и нищо не ми е рефлектирало  :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #16 on: 04.07.2018, 18:25:03 »
Например че се чувствам като в ковчег заради затъмнениете стъкла и вътре е 35 градуса щото двигателя Къминс много харчи. Пък той харчел щото автобусът е много тежък, но това какво го интересува пътника. Това че тръгват със отворени врати, които се затварят в движение е също технически проблем и не касае пътниците, това трянва да им се обяснява, когато някой пострада. Иначе всичко е точно.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #17 on: 04.07.2018, 19:40:34 »
Значи автобусът е виновен, че шофьорът не пуска климатика и затваря врати след потегляне? В Мерцедесите на Карат климатици се пускат само, ако шофьорът отнесе някоя благословия от пътниците. Причината е същата като в автото - икономия. Това  с вратите го има също по много автобуси и на автото, и на частници. Метановите автобуси изобщо никой не знае колко харчат, защото там норми няма и климатици се пускат в масовия случай.
Хибриди, какъвто е Соларисът, така или иначе едва ли ще поръчат. Това, че е на тестове тука, не значи нищо. Купуват се или метанови, или електрици.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #18 on: 04.07.2018, 19:50:53 »
Попита кои технически недостатъци рефлектират пряко върху мен и аз посочих няколко. Мога да продължа, но това едва би имало смисъл. А това че трябва да търпим идиотиите на водачите не е пряка функция на автобуса.

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 398
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« Reply #19 on: 05.07.2018, 18:07:52 »
Автобусът имаше някакъв проблем. Седеше  на спирката на пл.  Възраждане. Не разбрах какво точно му има.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail