Author Topic: Автономни и споделени трасета  (Read 1735 times)

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 280
    • View Profile
Re: Автономни и споделени трасета
« Reply #40 on: 08.11.2018, 14:26:26 »
Официално им е разрешено да ползват трамвайното трасе и да преминават на трамвайният сигнал.
Е като им е разрешено да ползват трамвайното трасе, защо не са преместени автобусните спирки на новите перони?

Сега ако рейсовете карата по обособеното трасе, после трябва да пресичат две активни ленти, за да спират по спирките. Или да правят нарушения като не спират плътно до тротоара.

Освен това - има още шофьори, които не ползват обособеното трасе и си карат по автомобилните релси.



Както и колегата пита - какво се случва с този обект? Ще го откриват ли официално? Никъде не се вижда някой да работи. а цялата идея още не е завършена.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7863
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Автономни и споделени трасета
« Reply #41 on: 08.11.2018, 14:49:39 »
Освен това - има още шофьори, които не ползват обособеното трасе и си карат по автомобилните релси.

Автомобилни релси е много нов термин за мен.  :)

След цялата свинщина с този обект не знам с какви очи изобщо ще откриват нещо.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1867
    • View Profile
    • Email
Re: Автономни и споделени трасета
« Reply #42 on: 08.11.2018, 15:04:57 »
Автомобилни релси е много нов термин за мен.  :)


Не е много нов, през 80-те е имало ето такива неща:



Ще го откриват ли официално? Никъде не се вижда някой да работи. а цялата идея още не е завършена.

Не могат да откриват нищо. Има скандал с качеството на материалите и сега май всичко ще трябва да се прави наново.

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 280
    • View Profile
Re: Автономни и споделени трасета
« Reply #43 on: 08.11.2018, 15:11:06 »
Освен това - има още шофьори, които не ползват обособеното трасе и си карат по автомобилните релси.

Автомобилни релси е много нов термин за мен.  :)


Ще ме извиняваш, колега. заблеял съм се нещо и не гледам какво съм писал. Исках да кажа автомобилните ленти.

Не могат да откриват нищо. Има скандал с качеството на материалите и сега май всичко ще трябва да се прави наново.
Е как така наново? То е почти готово. Трябва само да преместят автобусните спирки на новите перони.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1867
    • View Profile
    • Email
Re: Автономни и споделени трасета
« Reply #44 on: 08.11.2018, 15:33:09 »
Еми така. Асфалтовите работи не отговаряли на изискванията и сега всичко ще се фрезова и кърти и ще се асфалтира наново. Имаше репортаж по телевизията по темата.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3260
    • View Profile
Re: Автономни и споделени трасета
« Reply #45 on: 10.11.2018, 11:31:40 »
След толкова месеци вече автобусите преминават К.Величков доста бързо. Престрояването на идващите автобуси от Възкресение/Гешов за спирка метростанция К.Величков става с изчакване на изтеглящия се поток от автомобили. Колите станаха прекалено много и трябваше да се въведе такава организация, за да е с приоритет градския транспорт. Линия 111 също остава да се движи с внимание в локалното на Никола Петков, заради задръстванията по главния път.
████████████████████████ Епилог