Author Topic: Бусленти  (Read 3830 times)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8064
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #140 on: 24.10.2018, 10:48:03 »
Определено всяка седмица поне веднъж. Последно в понеделник в следобедния пик

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4779
    • View Profile
Re: Бусленти
« Reply #141 on: 24.10.2018, 10:52:33 »
Сериозни задръствания по Сливница има между Сточна Гара и Лъвов Мост, в пик понякога стигат до Ботев. От Ботев до Люлин практически няма такива освен при ПТП, аварийни ВИК ремонти и т.н. извънредни ситуации. :rolleyes:

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #142 on: 24.10.2018, 12:04:08 »
Всяка сутрин минавам оттам и има плътно кола до кола от билото на моста до Константин Величков и е тръгни спри не знам какво според вашите разбиране е задръстване. Между Сточна гара и Лъвов мост е сходно полжението само дето там са 4 ленти в посока. Само скаран с действителността може да твърди че няма задръствания от Люлин до Ботев

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1968
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #143 on: 24.10.2018, 12:52:09 »
Много често даваме пример как на Запад не разширявали булеарди, но преди това каква инфрастурктура са изградили за да стигнат да не разширяват днес.

Ами да го кажем така - когато Сливница беше като Евлоги Георгиев с широка зелена ивица покрай реката с два реда дървета и алеи задръствания нямаше. След като я разшириха на 4 ленти във всяка посока се задръсти. Това полусериозно разбира се, но е база за размисъл.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #144 on: 24.10.2018, 13:13:38 »
Много често даваме пример как на Запад не разширявали булеарди, но преди това каква инфрастурктура са изградили за да стигнат да не разширяват днес.

Ами да го кажем така - когато Сливница беше като Евлоги Георгиев с широка зелена ивица покрай реката с два реда дървета и алеи задръствания нямаше. След като я разшириха на 4 ленти във всяка посока се задръсти. Това полусериозно разбира се, но е база за размисъл.
Полусериозно ти отговарям през 19 век и булевард Сливница не го е имало камо ли задръствания. Нй верояно е било поляна извън града та какви задръствания да има. Значи не е трбвало да се разширява София и нямало да има задръствания.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4779
    • View Profile
Re: Бусленти
« Reply #145 on: 24.10.2018, 13:26:08 »
Между Люлин и Ботев има голям брой не особено добре синхронизирани светофари, но рядко се пропуска повече от една фаза на светофар максимум две. Това не е истинско задръстване - между Люлин и Ботев дори в пик се губят едноцифрен брой минути. Не може да се сравнява примерно с участъка Орлов Мост - НДК, където често се губи по половин час и повече, по Малинов неведнъж съм губил повече от половин час и т.н. :rolleyes:

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1968
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #146 on: 24.10.2018, 15:06:47 »

Полусериозно ти отговарям през 19 век и булевард Сливница не го е имало камо ли задръствания. Нй верояно е било поляна извън града та какви задръствания да има. Значи не е трбвало да се разширява София и нямало да има задръствания.

Говорим за 20 век.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13794
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #147 on: 24.10.2018, 15:32:22 »
Ами да го кажем така - когато Сливница беше като Евлоги Георгиев с широка зелена ивица покрай реката с два реда дървета и алеи задръствания нямаше. След като я разшириха на 4 ленти във всяка посока се задръсти. Това полусериозно разбира се, но е база за размисъл.
Полусериозно и абсолютно неверно. Живях в Люлин за 1 година - 1988/89. Никъде другаде в града нямаше такива епични задръствания като тези в тесния участък между Опълченска и Константин Величков. На тогавашното ниво на автомобилизация.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8064
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #148 on: 24.10.2018, 16:48:50 »
Да, и аз си го спомням това. По време и преди разширението учех в технкум Попов и ежедневно пътувах между К. Величков и Хр. Ботев. След разширението като че ли изведнъж всичко се отпуши. Да не говорим че бяха и павета.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2380
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #149 on: 24.10.2018, 19:27:29 »
Вярно е. Отделно Сливница си е входно-изходна артерия. Най-страшно стана, когато масово почнаха да идват сърбите, които на връщане пълнеха багажниците на рейсовете с туби с бензин.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 320
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Бусленти
« Reply #150 on: 10.02.2019, 22:55:30 »
Кога е била пусната първата БУС лента в България??