Author Topic: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)  (Read 559778 times)

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1070
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2260 on: 20.06.2019, 22:44:07 »
Ако скоростите работят безпроблемно, няма никаква причина да се разглобяват и обследват (което изобщо не е бърза и лесна работа). Това се прави само в случай на симптоми за някакъв проблем. А във видеото, под профилактика, хората имат предвид смяна на масло, филтър, гарнитура на картера и диагностика на електрониката на кутията. Нещо, което регулярно си се прави. И ако от диагностиката излезнат грешки, тогава може да се пристъпи към разглабяне и ремонти.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2261 on: 21.06.2019, 06:16:29 »
Скорости действително може да се наложи да бъдат свалени дори само за смяна на една гарнитура или семеринга. Не вярвам на въпросния автобус да са ги свалили само заради профилактика или дребен проблем - вероятно става въпрос за нещо по-сериозно.
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2262 on: 21.06.2019, 20:55:21 »
Вкаран е в халето и скоростите са на земята зад него, но мисля, че не са отваряни. Не съм се интересувал какво му е точно, но седи от бая време така.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2263 on: 21.06.2019, 22:20:29 »
Ми то и без това малко им остана на карат, а всъщност, кога всичките линии на карат ще бъдат поети от столичен автотранспорт, на 1 юли ли?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2264 on: 21.06.2019, 22:48:32 »
Е та нали чакат някакви уж 15+15 електрически и хибридни автобуси и тогава. И ако намерят хора. Не че няма освободени китайски от 604, още не влезнали в експоатация метанови китайски, съчленени МАН-ове и метанови ВМС ама...
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2265 on: 21.06.2019, 22:50:17 »
Хибридни автобуси никой не чака. Електрическите би трябвало да поемат по тролейбусни линии. Всички БМЦ, Манове и метанови Ютонг би трябвало да са в ескплоатация всичките вече.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2266 on: 21.06.2019, 23:00:28 »
От тези МАН с мустак на гараж Дружба все още не съм засичал на линия поне където имам наблюдения на нито една от Младостките-76, 113, 213, 305, 413...само от Полските. А и все някой щеше да ги забележи и да напише. Което не означава че не пускат и такива и не съм ги видял още де  :D познават се по черния мустак отпред, все още не съм засичал такъв от Дружба.

От ВМС съм виждал само няколко бройки на 84, и никъде другаде а има 12 или 15 такива. За сметка на това на 314 и 67 все още излизат и от старите ВМС, а от зелените всеки ден има по някоя от всичките Младостки линии извън 88. Почти няма ден в който да не съм виждал я на 76, 305, 213, 413...
« Last Edit: 21.06.2019, 23:04:37 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2267 on: 21.06.2019, 23:02:53 »
За дружбенските е възможно. Май там е най-голям прблема с липсата на шофьори.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2268 on: 21.06.2019, 23:03:51 »
20те МАНа на Дружба не са излизали на линия досега. Чакат се шофьори, които уж били в обучение, не още автобуси. Иначе да, беше обявено че до 1 юли би трябвало Карат да не обслужва нищо вече, но така като гледам - няма да се случи. Вероятно Фандъка ще се похвали няколко дена по-рано, така че няма да е тия дни.

А защо се движат О345-Г, вместо 20те МАН-а докато се намерят шофьори, вече не е ясно. PR според мен.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6048
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2269 on: 21.06.2019, 23:15:15 »
"Зелените" просто вече плачат за хвърляне.......Между намирането на шофьори и дъргасането на трошки, при положение, че в гаража дремят нови, не намирам никаква връзка.....
По рейс и по жена не се тича!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2270 on: 21.06.2019, 23:26:45 »
Може още да не е разширена метанстанцията и да не могат да насмогнат на толкова много газови. Иначе наистина няма логика да излизат стари ВМС и зелени, при все че има нови МАН, газово ВМС.

Не че са лоши зелените и имам нещо против, 21 години съм им свикнал на тези линии откакто ги докараха чистак нови, но вече са на края на експоатационния си ресурс и са започнали да се разколачват и лятото е много топло вътре. Таман навреме дойдоха новите да ги заменят.

Аз се надявам по тая европрограма дето е тръгнала сега да пробват да купят още 100-тина съчленени МАН-а от новия модел който сега излезе и така да махнат всички стари неклиматизирани автобуси, Конекто Г, МАН СГ 262 и някои линии като 604, 404, 111 да минат на отново на съчленени. Така гръбнака на транспорта, най-силните и основни линии ще са с най-хубавия и комфортен подвижен състав с голям капацитет. В комбинация с бус-лентите доста хора биха се замислили при такова положение да се върнат към ГТ.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2271 on: 21.06.2019, 23:52:24 »
А тей като карат няма да обслужват нищо скоро, какво ще правят с тея конекта и ситара, ако ги продават, не ми се вярва, че някой някога ще ги купи?

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2272 on: 22.06.2019, 00:16:30 »
А тей като карат няма да обслужват нищо скоро, какво ще правят с тея конекта и ситара, ако ги продават, не ми се вярва, че някой някога ще ги купи?
Ако им махнат хартиите натъпкани при всеки капак в салона и всичките модели тиксо около кабината може и някой да се навие.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2273 on: 22.06.2019, 00:20:41 »
Надали, те на повечето салона им е мръсен, надраскан като за световно и много такива простотии, иначе за мен си бяха хубави тея автобуси, много си ги обичкам и ми е кофти, че може вече да не ги видим по улиците на София  :(

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1269
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2274 on: 22.06.2019, 00:23:24 »
Ако карат с решат да пуснат в продажба конектата и ситаротата картинката е следната :дългите в Полша както стана с 9060 и 9076
А късите според мен най вероятно в Пловдив

Изпратено от моят Lenovo A1010a20 с помощта на Tapatalk


Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2275 on: 22.06.2019, 00:31:45 »
Неколкократно е коментирано, че автобусите са технически годни. Салонът им изглежда много зле вече, но това е лесно поправимо. Годността си (като модел) са я доказали точно с нечовешките условия, в които работят вече 10 години - трагична инфраструктура, системно претоварване, не дотам добра поддръжка.
Все пак, салона далеч не е най-важното при покупката на такава техника. Не вярвам да имат проблем да ги продадат, даже из Европа, както стана с 9060 и 9076. София много ще губи занапред, че заменя толкова здрави автобуси с боклуци от Луната и Марс, лично мнение.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2276 on: 22.06.2019, 00:38:37 »
Ако ги дадат на добра цена ще е хубаво СА да помислят да ги купят и да заменят с тях старите ВМС и старите къси Конекта. Или поне да купят климатизираните и съчленените. Още поне 5 години мисля не би трябвало да е проблем да се ползват. Ако им освежат салоните ще изглеждат доста добре. То и без това сме си ги платили с данъците тия автобуси, и парите които СО е плащала на Карат  :D

Сега ще се получи парадокс за някои бройки да заменят Ситаро със старо ВМС, разликата е от земята до небето. Или пък като сега на 10-тка Ситаро в Абдовица, на 404 старо ВМС в центъра на София :D
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2277 on: 22.06.2019, 00:51:01 »
9060 и 9076 си бяха нови и запазени, сега не вярвам в който и да е град, да са луди да купят наша каруца. И въобще не е само салонът... тези в Будапеща са в пъти по - добра кондиция.
Може и да са 1 или 2 години по - нови, но това не е от значение. На нашите окачването е под всякаква критика, на някои им вият скоростите, други бучат и вървят по - бавно, точно като оранжевите МАН - ове. Салонът пък е под всякаква критика, според мен си мислят, че крави ще возят, не знам. За да се върнат във вида, в който са дошли, според мен ще трябва една немалка сума. Има само няколко запазени, като 9034 (който почти не излиза и май винаги е бил резерва) и още няколко, ама няколко автобуса не правят цяла серия.
Спомням си ги, като ги видях за първи път и ахнах, много ми допадаха, ама вече не са същите така, че даже бих се радвал, ако ги няма в София повече.
« Last Edit: 22.06.2019, 01:01:49 by davidcho10 »
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2278 on: 22.06.2019, 01:00:27 »
Дано пък СА да купят един два от съчленените и някой от късите, ще е хубаво да се сменят старите къси и някой дълги автобуси с тези, но това едва ли ще стане, па ако стане, евалата на СА  :)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2279 on: 22.06.2019, 01:01:44 »
Ама това че скоростите им вият или блъскат надали е проблема...както се вижда във видеото прави се диагностика, намират се проблемите, свалят се разглабят се и се праваят. Има си уреди за прецизна диагностика, и методи за прецизен ремонт, освен в гаражите има и сума частни сервизи, специализирани в автоматичните скорости в които могат да ти го направят прецизно това, даже измежду хората се знае и къде са добрите майстори. Салона се мие с обезмаслител, препарати и пароструйка и ще светне като нов.

Твърде вероятно ако наистина им остават броени дни за това да са им така скоростите и да не се занимават да ги правят за някакви дни работа още, и на тия автобуси в момента главно да им се долива нафта и масло и само неотложни ремонти, за които се навърта пробег по книжката.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР