Гръцкия изглежда като да има преграда на първа врата, но не се вижда ясно. Най-съмнително е това, че има 2 отваряеми стъкла, нашите имаха по 1 от страна, освен 9035. Специална подмяна с отваряем няма особен смисъл при наличието на климатик.
Като стана въпрос някой може ли да ми припомни как бяха, защото леко съм позабравил:
Колкото до спомените...
- И моите спомени са, че малките номера оранжеви бяха без кабини.
- Румънските бяха 50/50 - едната доставка с тапицерии, другата с легени без пластмасови вложки. Цвета на климатика си го отбелязал.
- 9035 имаше и други дребни разлики - имаше някаква шунтрирана система за отваряне на вратите от пътниците, освен това самата пневматика на вратите беше друга - вратите се отваряха с различен звук от на останалите. Имаше и друга шарка на плоскостите под прозорците май.
- Тези снежно белите без климатици бяха с надписи на английски, което подсказва може би Малта, или просто така са произведени и също бяха с легени. Те бяха и с по-малко отварящи прозорци отпред.
- Един от оранжевите без кабина имаше надписи 50/50 на руски и български, но може да е производствена грешка заради общата азбука.