Не е баш така както го описвате. Тия автобусчета бяха купени по спешност, защото пропадна пътя до Бистрица в района на старата мина, 68 и 69 бяха пренасочени през Симеоново, а Малинова долина заплашена да остане без никакъв транспорт. Тогава ги намериха тези отнякъде, измислиха някакво обръщало в Терасите Бистрица, пуснаха втора линия 68 и така терасите и цяла вилна зона бункера имаха редовен транспорт през около 20 минути, благодарение на тези 3 автобусчета, които обръщаха на пътя и направиха 2 линии 68. Едната до Терасите, другата през Симеоново. Те са дизел-електрически. Тука малко ми се губи как се развиха нещата, но със сигурност ги пускаха след това и на редовния 68 до Бистрица, дори като обикаляше през Симеоново. Големия разход вероятно е заради технологията, климатика и нафтовата печка. Бяха с 8 седящи места само вътре, + 2 разпъваеми, но си спомням че в пиков час съм броил и над 40-45 човека натъпкани вътре
Това се ремонта на Климент Охридски беше по-късно и тогава въпросните автобусчета обикаляха през Младост, линията стана много удобна и натоварена и тия автобусчета яко ги тъпчеха. Получиха се много удобни връзки на Малинова Долина с бизнеспарка, на Младост със Студ. град и за това се натъпкаха така. Качвал съм снимки на такива като дойдоха на 68 и вътре на салона какво представляваха. По едно време за кратко, много преди сегашния 314 бяха пуснали по същия маршрут 68А, 69А или нещо подобно от Младост до Бистрица през току-що построения нов път през София парк, спомням си че тогава бяха дошли Тедомите и ги пускаха по тази нова линия, която искара много малко. Имам някъде даже снимка.
Нормално да са ги спрели някъде 2014-та, на 15 години напълно нормален експоатационен срок на един автобус.