Author Topic: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)  (Read 559729 times)

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #560 on: 30.06.2008, 23:25:58 »
Утре щяло да бъде представянето на новите автобуси за 111-та линия. 01.07.08г в 11:30 часа,  на  обичайното място.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #561 on: 01.07.2008, 12:49:35 »





Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #562 on: 01.07.2008, 13:25:51 »
1805 остана на място и май не можеше да запали.Една от линейните нареди няколко души да останат, оставиха им инструменти и гащеризон...
Новият лаф на Велизарий- "Като се минем, няма да настинем" или нещо от този род, във връзка с неизразходваните талони от 10 билета и евентуалното доплащане...
« Last Edit: 03.07.2008, 18:27:59 by difian »

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #563 on: 01.07.2008, 13:41:37 »
Ето малко снимки и от мен:






Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #564 on: 01.07.2008, 16:41:20 »
Екстра са рейсовете. Единственото гадно в тях е преградата при първа врата.
[attachment=7072:SL371781.JPG] [attachment=7073:SL371782.JPG] [attachment=7074:SL371783.JPG]
[attachment=7075:SL371786.JPG] [attachment=7076:SL371791.JPG] [attachment=7077:SL371794.JPG]
[attachment=7078:SL371788.JPG] [attachment=7079:SL371790.JPG] [attachment=7080:SL371793.JPG]
[attachment=7083:SL371795.JPG]
 Шофьорът отвори платформата за инвалиди, отнякъде изпадна една рапидка и той вика: Още не са тръгнали, а вече се разпадат .
Ето ги и главните герои [attachment=7082:SL371799.JPG]
« Last Edit: 01.07.2008, 16:44:10 by mitakakutina »
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #565 on: 01.07.2008, 16:46:16 »
Новите атобуси вече тръгнаха по 111.В момента в Люлин вали дъжд.Дано това да значи, че ще им върви по вода.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #566 on: 01.07.2008, 16:50:50 »
Quote from: mitakakutina
Екстра са рейсовете. Единственото гадно в тях е преградата при първа врата.

аз бих казал - липсата на климатик
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #567 on: 01.07.2008, 17:10:49 »
Quote from: LG_
аз бих казал - липсата на климатик


Това, че нямат климатик е ОГРОМНО ПРЕДИМСТВО!!! Все още не съм ви писал за кошмарното си пътуване до Банкя с 9044 с шибания му климатик.

Единственият недостатък е липса на каквато и да е уредба за съобщаване или изписване на спирките. София сигурно е единствената столица от европейския съюз, където няма такова нещо в градския транспорт.

П.С. - още един недостатък - липса на тапицерия по седалкиите.
« Last Edit: 01.07.2008, 17:11:32 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #568 on: 01.07.2008, 17:19:49 »
Quote from: emo
София сигурно е единствената столица от европейския съюз, където няма такова нещо в градския транспорт.

Аааа, по-скоро София е единствената столица където возилата нямата климатик. А све една от най-южните. Незабравяй, че климатът сега и преди 20-30 години е съвсем различен а и все по-горещо ще става. А и никoй не е казал, че климата трявба постоянно да бримчи.

Или ти е приятно да пътуваш в блъсканица при 40 градуса??

Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #569 on: 01.07.2008, 17:57:03 »
И климатикът и преградата са минуси. Ама по-вода да вървят и това да са им единствените кусури (много се съмнявам!)
Не го виждам директора на ГТ. Но пък ББ сте го хванали прекрасно. Случайно да предложи да завърти едно кръгче от Младост до Люлин, или му се видя опасно с оглед многото въпроси, които биха възникнали от журналята

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #570 on: 01.07.2008, 18:03:02 »
Хайде вече да наместваме новите автобуси на линия. Трябва да станат 35, а днес са представили 25. Чакаме още 10. 1813 е прескочен - егати логиката - като бракуват след половин година оная кочина ще се бъзикаме с 1813, както сега с 1124. Все пак 35 отговарят на критериите на конкурса - да има 10 или 15% резерв. По 111 са 30 автобуса.
И пак са само нечетни номера - това е като някой види автобус 1851 да си помисли, че има 51 нови автобуса ли?

Като цвят бих предпочел Бели.

За преградата - мисля, че така е по-добре - да идват с фабрични прегради, отколкото в гаража всеки шофьор да си прави.

А говорихте ли си с Бойко? Любопитен съм задавали ли са му се тъпи въпроси от рода на "ще има ли предсрочни избори или какво мислите за предложението на президента на референдум за въвеждане на мажоритарен вот"

Quote from: LG_
Или ти е приятно да пътуваш в блъсканица при 40 градуса??

Категорично ДА! И 60 градуса да е, пак ще се радвам, но искам естествен въздух, а не след шибан климатик. За доказателство ще ви кажа, че в офиса, когато съм сам и на 33 градуса не включвам климатик.

Но да не се отклоняваме от темата, т.к. тези съобръжения съм ги казвал вече или ме изпитвате дали още си отстоявам позицията
« Last Edit: 01.07.2008, 18:04:11 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #571 on: 01.07.2008, 18:17:41 »
Също не забелязах на преградата да има отвор за продажба на билети.
Бойко го снимаха БНТ, бТВ, Нова, Европа, РеТВ, ekon.bg, може и други.
Хората сме свикнали без климатик, но не би бил излишен.
Относно седалките ще кажа, че без тапицерия е по-добре- по-лесни са за почистване, а и не запотяват толкова.
Дано автобусите не бъдат изподраскани и да не ги пускат по 77 .
« Last Edit: 01.07.2008, 18:18:55 by mitakakutina »
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #572 on: 01.07.2008, 20:10:36 »
Емо климатика единственото, което прави е да върти въздуха и до го охлажда/стопля. Тоест върти се един и същи въздух. Затова може би ти е гаден. Иначе в нашите условия за мен са по-добри много на брой отваряеми прозорци и с преграждането махната блокировка на лявото крило на първа врата и отворено съответното крило. По-добро охлаждане от това няма, а и не се върти един и същ въздух.
 Колкото до разликите между Ситаро и Кънекто както казах за мен това е единсъвено качеството на сглобката. Всичко друго им е еднакво
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #573 on: 01.07.2008, 22:54:07 »
С климатик е по-добре и без отваряеми стъкла. Освен това, когато няма отваряеми стъкла вътре не влиза прах, не духа, не тече, няма механизми, които след време да се повредят и стъклата да се заковават. А пък и като нагласиш климатика на 20 градуса например, ги поддържа независимо дали навън е +30 или -10. Също така от естетична гледна точка е по-добре без отваряеми стъкла-по-красиво е.
Иначе днес се возих на новите Конекта и съм средно доволен-сглобката е гадна, още като чисто нов откъм 2-ра врата нещо тракаше и скърцаше, салона е лош. Иначе като двигател, окачване, возия е добре, по околовръстното го настъпи и доста върви.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #574 on: 01.07.2008, 23:11:41 »
Quote from: Ivo
С климатик е по-добре и без отваряеми стъкла. Освен това, когато няма отваряеми стъкла вътре не влиза прах, не духа, не тече, няма механизми, които след време да се повредят и стъклата да се заковават. А пък и като нагласиш климатика на 20 градуса например, ги поддържа независимо дали навън е +30 или -10. Също така от естетична гледна точка е по-добре без отваряеми стъкла-по-красиво е.
Иначе днес се возих на новите Конекта и съм средно доволен-сглобката е гадна, още като чисто нов откъм 2-ра врата нещо тракаше и скърцаше, салона е лош. Иначе като двигател, окачване, возия е добре, по околовръстното го настъпи и доста върви.
През отваряемите стъкла духа, тече и след време се заковават само на хубавите и удобни О305/Г/Хюлиез. При турските кочини го няма този проблем. А това за зададена температура и да я поддържа дори ако трябва да стопля въздуха в салона му се вика климатроник. Климатикът има за цел охлаждане.

Като цяло трябва да си има отваряемите стъкла, които при климатик да са затворени, но без хич не може. Техинката винаги може да се предаде  Като цяло новите Конекта на 111 ще са доста по-кекави от старите машини, но това е обяснимо. Просто техниката е по фина. Дано се запазят повече време и когато (някога) Околовръстното стане магистрала да си шпорят без проблем

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #575 on: 02.07.2008, 11:19:55 »
Quote from: borosport
Емо климатика единственото, което прави е да върти въздуха и до го охлажда/стопля. Тоест върти се един и същи въздух. Затова може би ти е гаден. Иначе в нашите условия за мен са по-добри много на брой отваряеми прозорци и с преграждането махната блокировка на лявото крило на първа врата и отворено съответното крило. По-добро охлаждане от това няма, а и не се върти един и същ въздух.
 Колкото до разликите между Ситаро и Кънекто както казах за мен това е единсъвено качеството на сглобката. Всичко друго им е еднакво


Тук съм напълно съгласен и предпочитам този вариант, въпреки че съм с лещи и всяка прашинка в очите ми е кошмарна.

Сега нещо друго по темата. Вчера в новините чух, че един автобус струвал 160 000 евро. Не ви ли се струва много? Мисля, че тези автобуси на Карат излязоха доста по-евтини, дори мисля, че и в тази тема(ама трябва да се поразходя из нея) Репчо беше дал някакви цени.

Quote from: Repcho
През отваряемите стъкла духа, тече и след време се заковават само на хубавите и удобни О305/Г/Хюлиез. При турските кочини го няма този проблем. А това за зададена температура и да я поддържа дори ако трябва да стопля въздуха в салона му се вика климатроник. Климатикът има за цел охлаждане.

Ами аз не харесвам модела на стъклата на О305. На Хюлиез са си страхотни и едва ли в София има автобуси с по-хубави отваряеми стъкла.
А аз мисля, че наличните климатици могат и да отопляват - т.е. да вкарват топъл въздух, който да върши работа през зимата.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #576 on: 02.07.2008, 15:09:32 »
А късите Кънекта къде ще ги пратят?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #577 on: 02.07.2008, 15:30:06 »
Quote from: vasko456
А късите Кънекта къде ще ги пратят?

Линии колкото си искаш - 41, 43, 44, 108, 63 и т.н. И най-вече оперативки, за да могат да се включват на 11, 83 и 102.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #578 on: 02.07.2008, 17:45:17 »
Возих се на 1817.Добре возят и като се замисля от вчера колко цигани са се возили, та да  се качиха едни с мен учудващо е, че още миришат на ново.

Offline Делян

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 72
    • Yahoo Instant Messenger - d_kovachev
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #579 on: 02.07.2008, 22:52:08 »
Quote from: emo
Категорично ДА! И 60 градуса да е, пак ще се радвам, но искам естествен въздух, а не след шибан климатик. За доказателство ще ви кажа, че в офиса, когато съм сам и на 33 градуса не включвам климатик.

Но да не се отклоняваме от темата, т.к. тези съобръжения съм ги казвал вече или ме изпитвате дали още си отстоявам позицията

ти си единственият човек, който обича да се поти в набамкан автобус през лятото, всъщност мургавите "братя" също обичат да им е топличко.