Author Topic: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)  (Read 32345 times)

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 874
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #20 on: 14.10.2018, 16:46:14 »
Циркулира една информация, че първите зарядни ще са в Земляне , защото в другите гаражи нямало нужните електромощности ....

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #21 on: 15.10.2018, 00:09:46 »
А малкото електроавтобусче 3640, което беше почти половин година в София къде го зареждаха? Докато изградят тия зарядни станции сигурно ще ги зареждат както са го зареждали и него.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3090
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #22 on: 15.10.2018, 07:47:49 »
Циркулира една информация, че първите зарядни ще са в Земляне , защото в другите гаражи нямало нужните електромощности ....

Някаква информация за линиите , по които евентуално ще се движат ?

Иво , едновременното зареждане на 20 машини е сериозен товар и е възможно местните мощности да не са сметнати за такъв ! Все пак това са автобусни гаражи и не е предвиждана такава консумация при проектирането им.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5652
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #23 on: 15.10.2018, 11:30:26 »
В Дружба тролейбусния гараж Искър е  на по-малко от километър от автобусния.  :rolleyes: Няма ли възможност да се вземе мощност?  :rolleyes:
« Last Edit: 15.10.2018, 12:36:11 by V.Peichev »

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3630
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #24 on: 15.10.2018, 12:21:53 »
Изграждане на кабелна инфраструктура за Дружба и Малата ще се прави след съответната обществена поръчка, която е пусната едва миналия месец. Планирането не е силна дейност на СО.

Списък на подвижния състав в София
Забравете провалите,
запомнете уроците.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 874
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #25 on: 15.10.2018, 18:10:58 »
Зарядната мощност за един автобус е 60 Киловата.

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 591
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #26 on: 15.10.2018, 18:58:05 »
Идеята на електробусите принципно е да намалят вредните емисии, 9 и 84 имат по 2 спирки в центъра, нямат място там... на 72 или 604 ще са най-ефективни сякаш, те висят в доста задръствания и реално се движат в центъра  :crazy:
10 за 72 и 10 за шестака, останалите коли да са дизелови (или пък метанови) ми звучи най-добре

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9071
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #27 on: 15.10.2018, 21:24:32 »
Eдва ли ще могат да изкарват по две смени особено на 72 или 604.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
  • Системата ни убива
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #28 on: 15.10.2018, 21:40:18 »
Eдва ли ще могат да изкарват по две смени особено на 72 или 604.
Тогава да се изградят зарядни станции на крайните спирки и при необходимост да се зарежда електричката.
За 72 станцията трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е на Плиска, като се разшири обръщателното колело.
За 604 не знам до колко е удачно да има зарядна станция. При необходимост ще се прибере в гаража да зареди и после ще се върне на линия.

Линия подходяща за електричката е 84.
Линията минава през центъра и ще е добра реклама за чужденците, качващи се от Летище София
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3630
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #29 on: 15.10.2018, 21:43:18 »
Казвано е, мили хора, че зарядните ще са в гаражите.

Списък на подвижния състав в София
Забравете провалите,
запомнете уроците.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9071
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #30 on: 15.10.2018, 21:44:19 »
Надявам се си наясно че тези не са от типа на 1701 и не може да се зарежда наляво и надясно. Също така ако ще се зарежда по 2-3 часа то едната смяна отиде. Та за 10 коли ще си отидат всичките 20.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3353
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #31 on: 15.10.2018, 22:40:01 »
Тогава поради что не ги поръчаха от типа на 1701?
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4220
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #32 on: 16.10.2018, 00:13:32 »
Защото тях не ги внася Гриша Ганчев. След толкова тестове на различни модели и технологии електробуси, в крайна сметка пак купиха "правилните" автобуси. А какви бяха резултатите от тестовете, няма и да разберем.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #33 on: 16.10.2018, 21:12:43 »
Такава е била поръчката иначе може да се направи така че например в обедната почивка на последната спирка да се дозарежда, както и примерно за 1 мин. на някои междинни спирки.

Иначе не знам до колко да им се радваме-от една страна хубаво че се внедрява една иновативна технология на задвижване, ще се спестят доста пари от нафта или изграждане на ККМ ако беше дизелов автобус или тролей, от друга все още не е достатъчно развита и ще имадоста ограничено приложение.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3373
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #34 on: 16.10.2018, 21:20:12 »
Прди 4 дена е пусната обществената поръчка за изграждане на зарядната станция и хале за 10 електробуса в АП-Дружба на стойност малко под 500 хиляди лева. И след месец ще се отварят офертите.

Интересно ми е и как ще стигнат от Бургас до София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #35 on: 16.10.2018, 21:26:56 »
Явно на ж.п. платформи или на автоплатформи. Не знам със едно зареждане дали могат да изминат над 400 километра до София и дали по пътя има къде да ги заредят. Иначе би било добър тест малко да се разработят, раздвижат и смажат 400 километра лек извънградски път.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9071
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #36 on: 17.10.2018, 08:51:55 »
Определено на самоход би било непремерен риск. По-скоро на платформи. Тролеите Шкода от Чехия дойдоха с влак, та 20 бр от Бургас не е особено сложно да се пренесат.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #37 on: 17.10.2018, 10:31:11 »
Интересно ми е и как ще стигнат от Бургас до София.

С аварийната татра :P

Надявам се да е наистина с платформи.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline plastikat

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 887
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #38 on: 17.10.2018, 19:20:56 »
Очаквайте ги тази вечер  ;)
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 866
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #39 on: 17.10.2018, 22:59:33 »
Екстра изглеждат. Моделът е "E12LF". Сигурно до месец и метановите ще докарат, все пак по едно и също време подписаха договор за доставка и за двата вида.