Качих се и аз за няколко спирки да ги видя. Вярно нямат парно. Бая прохладно си е вътре, чак студ не защото са хубаво изолирани но си е хладничко. На усет доста по-хладно отколкото в зеления Мерцедес който ми се падна преди това на 413. Имат няколко електрически печки в салона но не работеха. Като комфорт и возия според мен са добре. Удобни седалки на добри отстояния, возят меко и са много тихи. Обаче след 2-ра врата нещо много нависоко са им вдигнали стъклата, малко все едно си в товарен бус като седнеш там прозорците ти идват нависоко. И наистина вътре всичко хрущи и пука и тропа, всички пластмаси и са малко дървени.
Аз като ви казвам че най-хубавото нещо, което в последните 10 години е докарано са 126-те съчленени МАН-а. Те са и топли, и достатъчно прохладни лятото, и не им хлопа и тропа всичко така, много добра изработка. За парите, които дадоха за тези 20 сигурно е можело да се купят още 20 съчленени МАН-а с по-голям капацитет и по-добра изработка. Дори и бюджетните О 345 Г са по-хубаво направени и не им тропат по този начин всички пластмаси в салона дори след 20 години. Трябваше да докарат 300-400 съчленени МАН-а и още 200-250 къси такива или Конекта и за 12-15 години напред да вържем положението, вместо да се занимават с разни китайски, ВМС-та и подобни.
Няма лошо иначе от такива иновации, щом автото може да си ги позволи, само да измислят по някакъв начин да решат проблема с отоплението.