Author Topic: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)  (Read 32166 times)

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3432
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #40 on: 17.10.2018, 23:20:00 »
А някакво достоверно инфо къде всъщност ще се движат електробусите има ли, или по стар обичай първо сме си поръчали поради  причини от трети вид най-скъпия възможен вид техника, а после ще й търсим приложение и ще видим върши ли ни работа въобще?
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6257
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #41 on: 17.10.2018, 23:25:52 »
най-вероятно по леки междуселски линии, за да не е голям резилът като се види, че не стават...
Забрави да са по 72, 74, 604, или някоя друга от този вид.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9067
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #42 on: 18.10.2018, 00:06:09 »
... където всъщност е редно да се движат.
Аз залагам на 9, защото хем не е тежка линия, хем минава току-до жълтите павета.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 866
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #43 on: 18.10.2018, 07:15:19 »
А защо да не стават?

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3432
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #44 on: 18.10.2018, 08:35:41 »
А защо да не стават?

Защото на 99 процента ще изкарват със зор по една смяна, особено по 72... И ако са по леки селски линии, единствената реална и неоспорима полза от това да имаме електробуси, а именно намаляване на локалните вредни емисии, отива по дяволите.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 269
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #45 on: 18.10.2018, 11:05:18 »
Екстра изглеждат. Моделът е "E12LF". Сигурно до месец и метановите ще докарат, все пак по едно и също време подписаха договор за доставка и за двата вида.

Метановите минаха преди малко покрай Пловдив. Аз видях поне 5-6

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2594
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #46 on: 18.10.2018, 11:20:23 »
Това са били БМц-тата. Метанови Ютонги още не са дошли.

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 253
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #47 on: 18.10.2018, 11:32:35 »
Най-вероятно си се припознал едва ли са метановите ютонги. Загледай ги и по разцветката Ютонгите са брандирани с нещо като "цветенца и пеперуци". Докато бмц-тата са си с нормални зелени листа.

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2451
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #48 on: 18.10.2018, 14:03:01 »
... където всъщност е редно да се движат.
Аз залагам на 9, защото хем не е тежка линия, хем минава току-до жълтите павета.

А какви са шансовете да се използват по линии като 107, 93 или 314?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15982
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #49 on: 18.10.2018, 15:09:57 »
Най-вероятно си се припознал едва ли са метановите ютонги. Загледай ги и по разцветката Ютонгите са брандирани с нещо като "цветенца и пеперуци". Докато бмц-тата са си с нормални зелени листа.
Имаше снимки от Китай с метанови и електрически. Вероятно са ги докарали с един кораб... А до София едните са на платформи, а които могат - на самоход...

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2594
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #50 on: 18.10.2018, 16:59:18 »
Да обаче за метановите Ютонги никой не каза и дума. Явно не са пристигнали сега.

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9067
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #51 on: 18.10.2018, 17:33:03 »
Верен на максимата че ако нещо не са го дали по телевизията, значи не се е случило  :D

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2594
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #52 on: 18.10.2018, 17:38:01 »
Вие как очаквате да дойдат и да не се похвалят, че така са обновили вече 200% от автопарка? Нямаше ги по снимките. Освен да са дошли на другия ден, което ме съмнява.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13423
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #53 on: 18.10.2018, 23:25:56 »
А защо да не стават?

Защото на 99 процента ще изкарват със зор по една смяна, особено по 72... И ако са по леки селски линии, единствената реална и неоспорима полза от това да имаме електробуси, а именно намаляване на локалните вредни емисии, отива по дяволите.

Нали уж максималният им пробег при пълно натоварване трябва да е над 300 километра. Така че не би трябвало да има проблем да искарат една смяна на която и да е линия. Друг вариант да ги пускат в пиковите часове а в останалото време да се дозареждат.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3349
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #54 on: 19.10.2018, 00:59:37 »
Цялата тая история с електробусите е - батериите са пълни с литий, кадмий и какви ли не още "ии", които са си отрови, по-опасни от мръсния въздух.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2088
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #55 on: 19.10.2018, 01:12:04 »
С Кадмий, Живак и Уран са пълни направо.  :crazy:

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #56 on: 19.10.2018, 04:13:32 »
Да обаче за метановите Ютонги никой не каза и дума. Явно не са пристигнали сега.
Метанови ютонги? Гледам бяха BMC-та метанови.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2594
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #57 on: 19.10.2018, 08:29:12 »
Чакаме и 22 метанови Ютонга + БМЦ-тата.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2594
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #58 on: 21.10.2018, 19:20:38 »
Електричките са вече регистрирани, вероятно съсвсем скоро ще има и официално предстовяне и въвеждане в експлоатация.



Снимките са от https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/22326/Dvajsette-elektricheski-avtobusa-Yutong-E-12LF-veche-sa-v-Sofiq?page=1

Споменава се, че таблото е напълно дигитално, значи трябва да изглежда така:

« Last Edit: 21.10.2018, 19:24:05 by bagercho »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13423
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #59 on: 21.10.2018, 19:29:01 »
Брех, тия автобуси ще могат не една ами и две смени да откарат по по-тежките линии. Дават им пробег между 320 и 370 километра и 9 години живот на батериите. Значи направо да ги пишат в графика с останалите автобуси по тежките линии.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР