Author Topic: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)  (Read 29123 times)

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3050
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #100 on: 23.10.2018, 10:15:47 »

Quote from: wikipedia
Само през 2015 г. Yutong има доставени над 20 000 автобуса с алтернативно задвижване, от които над 13 000 броя са напълно електрически.

Някой не само не може да пише , но не може и да чете !

Offline gsb_audifen

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 17
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #101 on: 23.10.2018, 11:38:51 »
Какво значение има какви са - друга му е идеята на поста - говори за производствен капацитет!

Online fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2329
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #102 on: 23.10.2018, 13:52:20 »

33 000 автобуса за една година! Това технически възможно ли е въобще, да се произведат толкова бройки за една година както и двигатели, мостове всичко за тях.

Възможно е при китайски условия на труд, китайски закони за опазване на околната среда и китайски държавни помощи за фирмите. Никой западноевропеец няма да се хване при тия условия и една гайка да завие.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3050
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #103 on: 23.10.2018, 16:04:53 »
Може ли линк към информацията за годишното производство на автобуси Ютонг ?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14295
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #104 on: 23.10.2018, 16:28:12 »
Може ли линк към информацията за годишното производство на автобуси Ютонг ?
Колегата си го е написал - българското Уики - ето тук

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3050
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #105 on: 23.10.2018, 16:32:08 »
Туй съм го чел три пъти и никъде не видях написана бройката произведени автобуси на годишна база ! 


П.П. Много благодаря !
« Last Edit: 23.10.2018, 16:49:56 by stankos »

Offline mitko08888

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #106 on: 23.10.2018, 16:44:35 »
Туй съм го чел три пъти и никъде не видях написана бройката произведени автобуси на годишна база !

https://en.yutong.com/plus/ourplant/

Превод на основните цифри по въпроса:
30 000 са само от новия Yutong New Energy Vehicle Plant
В Yutong Industrial Park през 2015 има произведени 67018 автобуса и автобусчета, с което компанията е №1 в света по производство на средни и големи автобуси, с над 30% от пазара в Китай и над 10% от световния пазар на такива возила.
Дневен капацитет - 340 коли ( х 365 = 124 100 ), ако има кой да ги купува.
« Last Edit: 23.10.2018, 16:47:02 by mitko08888 »

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 874
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #107 on: 23.10.2018, 17:27:48 »
Град Джънджоу където се произвежда Ютонга е с население над 6 милиона ....
https://en.wikipedia.org/wiki/Zhengzhou

Offline mitko08888

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #108 on: 23.10.2018, 17:56:40 »
Град Джънджоу където се произвежда Ютонга е с население над 6 милиона ....
https://en.wikipedia.org/wiki/Zhengzhou

Не щат да си напишат колко са им работниците! Пишат 3500 ама за Yutong Heavy Industries, за автобусите - не намерих.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3127
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #109 on: 23.10.2018, 19:19:56 »
Имайте предвид, че основната причина да имат такова огромно производство е:
1.Вътрешното потребление - Китай е огромна държава, при това с много голяма гъстота на населението. Ако не си ги произвеждат, смятайте за какъв внос ще става дума.
2. Продажбите за жълти стотинки във всички африкански страни, които се сетите, също Латинска Америка, Куба, Армения, Средна Азия, далечния изток на Русия. Това са едни огромни пазари, които просто ги интересува да е евтино и нищо повече. Дреме им, че след няколко години автобусите ще трябва да ги хвърлят - китайците пак ще им дадат.

Иначе през 80-те и началото на 90-те ето това са "най-съвременните" китайски автобуси и тролеи:
1. BK 670, което си е модернизирана съчленена Шкода 706РТО.






Произвеждан е в единичен и съчленен (най-масово) вариант, както и като тролей. Това се води "по-модерният", модел, до който има достъп основно столицата Пекин.

2. Shanghai SK:




Произвеждан в Шанхай в единичен и съчленен вариант, както и като тролей - това е масовият модел за цял Китай. Автобусът е с бензинов двигател ЗИС-150.....
Какво повече да приказваме...Железниците им пък допреди 25 години бяха повсеместно с парни локомотиви....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13070
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #110 on: 23.10.2018, 20:26:40 »
На снимките от града въобще не изглежда да е мизерия и по нищо не личи че хората работят за 2 шепи ориз на ден обаче...прилича си на всеки голям развит град по света. Даже се вижда, че имат и високоскоростно ИСЕ каквито има в Германия. На фона на беднотията там поне изглежда доста модерно.

Добре че китайците и други нискобюджетни фирми все още не правят съвременен съчленен модел, иначе сигурно щяхме да се напълним и с такива.
« Last Edit: 23.10.2018, 20:30:08 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mgt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 460
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #111 on: 25.10.2018, 09:09:01 »
Репортаж по БНТ от тази сутрин.Вижда се, че имат табла за спирките вътре. Разположението на задните седалки, с тези стълби и прегради не ми допада. Може би конфигурацията е така заради батериите отзад, но ми идват доста височки.
http://news.bnt.bg/bg/a/novite-elektrobusi-shche-trgnat-ot-sredata-na-noemvri-po-sofiyskite-ulitsi

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8852
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #112 on: 25.10.2018, 09:16:47 »
"...С последно ниво на оборудване..."   :D :D

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2035
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #113 on: 25.10.2018, 09:35:50 »
„Ще подобрим многократно въздуха на София“  :eek:

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3316
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #114 on: 25.10.2018, 09:46:27 »
И много силно доказателство как изобщо не замърсяват околната среда: "На тях е написано: нула вредни емисии!"
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13070
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #115 on: 25.10.2018, 10:09:08 »
„Ще подобрим многократно въздуха на София“  :eek:

Има логика- 20 автобуса, по 70 човека максимум това са 1400 човека. Ако тези 1400 са в някакви стари кочини по сам човек в кола това са няколко колосални задръствания по централните булеварди. Преброй в едно средно голямо задръстване колко коли има и виж колко са 1400 коли, пърдящи в центъра на София. Сметни и колко вредни емисии ще произведат от висене в трафик. Не е същото като да се разхождаш край 1400 кочини пърдящи в центъра и 20 електрически автобуса, веднага ще се усети разликата в миризмата. Ами същите тези 1400 човека могат да бъдат превозени без висене и с нулево замърсяване, така че това няма ли веднага да подобри качеството на въздуха ако стане така?

Някъде из форума имаше една много хубава карикатура, снимано едно голямо задръстване с еди колко си хора, а после същите тези хора събрани в един автобус и нулево задръстване и замърсяване. Така че точно по този начин значително се намаляват вредните емисии и времето за пътуване какво толкова странно има. Ако се пускат баш в центъра, по жълтите павета, може да се увеличи обхвата на пешеходните зони и хората да се превозват с тези автобуси.
« Last Edit: 25.10.2018, 10:12:51 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2035
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #116 on: 25.10.2018, 10:24:05 »
Няма логика, Иво! Стига си се връзвал на тези неща. Тия 20 електробуса са капка в морето, което е мнооого далеч от „многократно подобряване“.
Евентуално неколкократно ще е подобрен само въздухът в самия автобус (няма да смърди на нафта както гнусните BMC-та), и то когато салонът спре да мирише на лепило...

Online wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1136
  • ! 9060 !
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #117 on: 25.10.2018, 10:31:26 »
Човекът са му казали, че ще го снимат и е казал наизустените си реплики. Не знам какво толкова ви учудва.

Интересното е, че се казва, че и 3те гаражи щели да имат зарядни; ако ги разделят по 6-7 бройки в гараж за мен ще е абсолютно глупаво.
Другото е, че пак се казва за 90% Евро 6 парк и че старото щяло да се продава. Тоест явно БМЦ наистина искат да им видят сметката, то е и напълно заслужено. Само дано новите не свършат като тях. :crazy:
Че въздуха няма да направи огромен скок, няма, но определено по-добре това отколкото чадещи дизеляци, ако ще и Евро 26 да са.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3316
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #118 on: 25.10.2018, 10:35:46 »
Че въздуха няма да направи огромен скок, няма, но определено по-добре това отколкото чадещи дизеляци, ако ще и Евро 26 да са.

А ти достатъчно наясно ли си с това как се произвежда електрическата енергия по света и конкретно у нас, както и с това какво представлява производствения процес на една високоволтова акумулаторна батерия, за да твърдиш толкова уверено подобно нещо? :)
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6052
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #119 on: 25.10.2018, 10:37:20 »
Мда. На Монов сутрин, когато ще го снима камера, трябва кафето да му го бият венозно, че да се усвои по-бързо, за да не говори бисери...
храна за мозък - http://www.banitza.net/