Author Topic: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)  (Read 77606 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #120 on: 25.10.2018, 10:52:55 »

Има логика- 20 автобуса, по 70 човека максимум това са 1400 човека. Ако тези 1400 са в някакви стари кочини по сам човек в кола това са няколко колосални задръствания по централните булеварди.

Пропускаш факта че тези 1400 човека въобще не са слезли от чайника си, а до преди това са се возили в БМЦ или зелен Мерцедес.
Да не говорим че всичките 20 на линия няма да ги видиш никога.
Аз започвам да се притеснявам дали и при тях няма да се получи като при другите китайци - с цел да се пести заряд за по-голям пробег да не се пуска климатик и отопление, когато е наложително, а само в краен случай след нареждане.
« Last Edit: 25.10.2018, 11:01:16 by RADOCVET »
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #121 on: 25.10.2018, 10:58:40 »

Пропускаш факта че тези 1400 човека въобще не са слезли от чайника си, а до преди това са се возили в БМЦ или зелен Мерцедес.

Или е мерцедес на Карат.
Ние сме запознати с фактите, обаче масата хора не са. На мен непрекъснато през ФБ ми пишат - в София пускат електробуси - супер, 90% от автобусите ще са с двигатели Евро 6 - всичко се обновява. И аз трябва да обяснявам как 20 електробуса няма да стигнат доникъде, как няма начин 90% да са Евро 6, след като дори и конектата по 111 май са Евро 1 и че няма как да спрат 60 БМЦ, 40 Зелени, 50 съчленени конекта, 30 оранжеви мана и още 50 по-стари от тях, автобусите на Карат с максимум 162 нови.
Нали и каратските конекта са Евро 1?
« Last Edit: 25.10.2018, 11:14:16 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #122 on: 25.10.2018, 11:03:06 »
Евро 4 са нископодовите Конекто. Евро 3 са старите БМЦ.
Евро 2 са зелените и старите МАН. Евро 1 са О 302 и Икарус.

Това е на хартия. В следствие на грижовна поддръжка и качествени горива всеки средностатистичски газоанализатор ще се задави от дима им.
« Last Edit: 25.10.2018, 11:04:50 by RADOCVET »
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #123 on: 25.10.2018, 11:31:58 »
Каратските и землянските Конекта са Евро 4, но с Адблу, което сигурно не са помирисвали мноооого отдвана...

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #124 on: 25.10.2018, 11:53:00 »
Без изправна катализаторна система и AdBlue сигурно и Евро 1 едвам покриват.
The Grand Tour

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #125 on: 25.10.2018, 12:22:25 »
Монов да не си търси втора работа като шофьор? Не е с униформа.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #126 on: 25.10.2018, 17:23:26 »
Линиите на които ще се движат електробусите са:

9 ул. Генерал Гурко - Автобаза Искър

309 ж.к. Люлин 1,2 - бул. Илиянци - подлеза


Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #127 on: 25.10.2018, 17:38:34 »
309?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #128 on: 25.10.2018, 17:54:23 »
309 наистина не е удачна линия за електробус - минава в периферията на центъра и е сравнително дълга с курс около 40 минути в посока.  :rolleyes: Удачно е да се пуснат електробуси по 84/184, като се премахнат ненужните спирания на всяка керемидка по Цариградско за икономия на заряд и време. :rolleyes:

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #129 on: 25.10.2018, 17:55:06 »
9 беше ясно - минава най-близко до центъра, ще бъде обект на престиж и същевременно електробусите няма да се претоварват излишно. 309 единствено мога да си го обясня с желание за привличане на избиратели за изборите догодина от Люлин. Плюс това не е и от най-натоварените целодневно линии.

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #130 on: 25.10.2018, 19:39:33 »
От къде е тази информация? В репортаж от гараж Дружба Монов каза само "по централни градски линии".

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #131 on: 25.10.2018, 20:53:05 »
9-ката е добър избор, има доста задръствания по маршрута, ползват я доста студенти от ВТУ. За 309 едва ли е привличане на избиратели, мисля че и сега се обслужва от Ютонг, а на масовия пътник-избирател едва ли ще му направи впечатление дали е дизелов или електрически. Може би наистина 10ТМ е по-подходяща.

Но и 9-ката и 309 минават сравнително близо до гаражите си и може бързо да се прибират да дозареждат ако има нужда.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #132 on: 25.10.2018, 21:07:46 »
Нали пускат трамваите по Графа, няма да има 10ТМ. 309 също е добър избор, и там живеят хора. Линията се ползва от слепите, ако има добро гласово оповестяване ще е хубава екстра за тях. 309 виси в достатъчно задръствания за да се усети малък положителен ефект от смяната на возилата с електрически. Дано поне да стегнат разписанията и да не се влачат така.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #133 on: 25.10.2018, 21:20:05 »
Да, много положителен ще бъде ефектът от това скъпи електроавтобуси да изразходват ресурса на скъпите си батерии, за да се лангъркат празни между Сточна гара и надлез Надежда. Ще компенсират за емисиите от ТЕЦ София.
« Last Edit: 25.10.2018, 21:22:42 by Sofia »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #134 on: 25.10.2018, 21:31:24 »
260 е една много подходяща линия.  ;)

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #135 on: 26.10.2018, 10:41:39 »
309 в момента е една никаква линия от както и промениха маршрута и я удължиха до надлеза. Да не говорим, че освен на Сточна гара, други задръствания по маршрута и няма. Очевдино избора е заради възможността по-бързо да се прибират в гаража при нужда...

Offline Citaro

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #136 on: 26.10.2018, 10:55:25 »
2013 г. пак беше обсъждано да има електробуси по 309 :
Тестова линия с електрически автобуси ще бъде пусната в София



В София в началото на 2014 г. ще бъдат пуснати пробно в експлоатация електрически автобуси, съобщи за "Нова телевизия" заместник-кметът по транспорта в столична община Любомир Христов.

Автобусите ще се движат първоначално тестово само по линия 309, която свързва "Люлин" и "Илиенци". Разстоянието от първата до крайната спирка ще е общо 9 километра.

Електробусите са снабдени с климатична инсталация, нисък под и имат само две врати - предна и средна.

Разнообразието на пътната настилка по маршрута им ще позволи на теста да провери как се справят возилата с натоварването.

Тестовата линия ще работи до средата на лятото на 2014 г.. Така ще обхване и разнообразни климатични условия, за да може да се проследи какъв е разходът на енергия при различната пътна обстановка. 

Зареждането на батерията става на начална и крайна спирка.

"Използват се кондензаторни батери, които позволяват за кратко време да бъде заредена достатъчно енергия, която да се използва в процеса на движение", допълни Христов

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/07/28/2112153_testova_liniia_s_elektricheski_avtobusi_shte_bude/

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #137 on: 26.10.2018, 10:57:14 »
Да не говорим, че освен на Сточна гара, други задръствания по маршрута и няма.
Няма друг път. По Константин Стоилов има денонощни задръствания, по Сливница в пик на доста места също виси в задръствания. Със сигурност има доста по-подходящи линии от нея за електрическо задвижване, но все отнякъде трябва да се почне. Да не се окаже, че на този етап най-бързо зарядна станция може да се изгради само в Малашевци и 9 да мине отново на обслужване там, а 309 е по-добрия вариант от 82 или 74 (който също е идеален за електробуси).

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #138 on: 26.10.2018, 11:14:44 »
Константин Стоилов си е Сточна гара. На другите места тапите са много по-малки, и то само в час пик. Но дори и така да е, такива автобуси да возят въздуха през една пустееща индустриална зона, а в другата част от маршрута си да прибират циганите от Лъвов мост към Люлин и мизерното е абсолютно разхищение по софийски...

Offline tramvaje_22

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #139 on: 26.10.2018, 12:02:39 »
Явно не използате всекидневно 309. Първо вижте разписанието- от Хладилния до Сточна(ок. 350м) му дават цели 4мин. и така избива тапата на Сточна. На Орион също дават 3 мин.
В обеден извънпик например още на МС Сливница има доста правостоящи, защото тогава е безумно разреден. Във вечерен пик до читалището има поне 20-30 правостоящи.  Да има и мургави пътници, но твърденията че е въздуховоз и цигановоз са обидни. :)