Author Topic: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)  (Read 77594 times)

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #300 on: 13.07.2019, 22:50:18 »
350 Киловата двигател? Защо е нужен чак толкова мощен двигател, то на съчленените автобуси е около 180 киловата или 300 коня. Нищо чудно че тези автобуси дърпат като спортни коли при потегляне.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #301 on: 13.07.2019, 23:03:38 »
За бързо ускорение. При ДВГ се правят компромиси с някои неща - по-мощният е по-скъп, по-голям, по-тежък, харчи повече гориво за същата работа и т. н.
А и тези 350 kW не съм убеден, че са трайна мощност. По-скоро е режим на краткотрайно претоварване, какъвто при ДВГ няма.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #302 on: 21.07.2019, 20:20:05 »
Откакто „Малашевци“ взеха 1 и 5 е нещо обичайно по 82 да се движат стари ВМС-та, дори днес в неделя от три коли две бяха 2733 и 2738. В сервиза на ДАФ сигурно мълчаливо са пропищели от прелестните ни ЮТОНГ-и.

Извинявам се за объркването на темите, моля да се премести в правилната, благодаря.
« Last Edit: 21.07.2019, 20:22:10 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #303 on: 21.07.2019, 21:53:53 »
Всяка седмица минавам през ДАФ и има поне 15-20 там.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #304 on: 21.07.2019, 22:38:10 »
Нали се оказа, че точно от ДАФ ги бавят със седмици, дори за прости неща. Някой (сигурно Ялта) беше дал пример, че за челно стъкло и броня, автобус беше престоял там около месец. Не е само до автобусите.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #305 on: 22.07.2019, 12:10:48 »
В Малашевци има предостатъчно ютонги за всичките им линии без 23 и 28. По една или друга причина, доста шофьори не карат ютонги и работят с БМЦ-тата си. И логично работят на 82, след като 26 празник мина във втора автоколона. Спрените ютонги са 5-6.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #306 on: 22.07.2019, 14:05:42 »
... По една или друга причина, доста шофьори не карат ютонги и работят с БМЦ-тата си. ...
Преразход на гориво?

Или професионалните шофьори с претенции и капацитет напират на старото и сигурното, както на времето предпочитаха разпадащ се Икарус пред по-нов и модерен автобус, на който не могат да схванат кой бутон за какво служи и кое как работи?  :neznam: :help:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #307 on: 22.07.2019, 14:31:18 »

Или професионалните шофьори с претенции и капацитет напират на старото и сигурното, както на времето предпочитаха разпадащ се Икарус пред по-нов и модерен автобус, на който не могат да схванат кой бутон за какво служи и кое как работи?  :neznam: :help:

Има шофьори, които не желаят да карат ютонги по ред причини - почнеш ли да караш ютонг отиваш на по-тежки линии като 74, вероятно и на нощни, а това са неща, от които мнозина бягат. Отделно, че може и да ги е страх да са на по-модерни автобуси. От друга страна, някои шофьори умишлено не ги пишат на ютонги, защото знаят, че са некадърни и ще направят някоя ПТП. Като удариш БМЦ-то, ще го изчукат в гаража, а за ютонг - спиране, каране до ДАФ, един месец за смяна на една броня и т.н.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #308 on: 22.07.2019, 16:07:30 »
Некадърните шофьори трябва да се пишат на 79 в Малашевци, 10 и 14 в Дружба, 56 и 81 в Земляне и т.н линии с повече индийци. :)

Offline pldbus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1047
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #309 on: 22.07.2019, 17:18:51 »
И какво сега, хората ще се возят на старите разпадащи се БМЦ, щото на някои шофьори не им се карал нов автобус. Мисля че е необходимо от ръководството да наложат някакъв ред, недопустимо е да има своеволия всеки да си излиза с какъвто си иска автобус и старите бракми да се търкалят по улиците докато новите автобуси си стоят в гаражите.

И айде престанете с тези коментари - некадърните шофьори и старите автобуси да бъдат по еди кои си линии. Аз имам познати които живеят в Мало Бучино, което не е циганско село и до там ходи линия 56. И не мисля че заслужават да ги возят некадърни шофьори, нито пък заслужават да се возят на най-големите бракми които има налични. По всички линии трябва да има модерни и комфортни автобуси. Ако има проблеми с вандализъм да се сложат камери в автобусите или да намерят някакво друго решение на проблема. Ако има желание ще намерят и начин.

Online tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2187
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #310 on: 07.08.2019, 00:06:53 »
Обикаля си из Албена. Не излиза от курорта.
The Grand Tour

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #311 on: 07.08.2019, 00:24:25 »
И е с тапицирани седалки и стъклопакети на прозорците. Мисля че този същия беше на тестове по линия 84, даже някъде беше писано че са го купили от Албена. Най-вероятно това е същия този автобус, ако не са си купили и още такива.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #312 on: 07.08.2019, 09:03:58 »
Точно същият е,няма други бройки.

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #313 on: 03.11.2019, 14:14:03 »
Вече с нова база данни, включваща пиктограмите:






Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #314 on: 24.01.2020, 20:44:43 »
Вчера, возейки се в 3017 по 184 си припомних от първо лице колко са "приятни" тези електробуси през зимата - навън минус два градуса, вътре някъде плюс два-три, но пък сме модерни и екологични. Продължава ли да е масова практиката в студените дни да се кара без парно, за да изкретат някак до края на смяната, или съм уцелил по-скоро изолиран случай?
« Last Edit: 24.01.2020, 20:46:29 by The Freshmaker »
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #315 on: 24.01.2020, 21:06:53 »
Продължава. Онзи ден уцелил 3016 и си беше студено вътре, а отоплението не работеше.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #316 on: 24.01.2020, 21:30:46 »
Аз също преди няколко седмици се возих в един от малашевските по 309 и беше много студено вътре. Пълно недоразумение са  тия китайски бракми, нафтовите им братя също не са "цвете".

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #317 on: 24.01.2020, 21:48:50 »
Аз често се возя в 309 и всичко е перфектно.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #318 on: 24.01.2020, 21:55:07 »
Да, всички си измисляме, така е - ВСИЧКО Е ПЕРФЕКТНО! ;)
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #319 on: 24.01.2020, 21:56:49 »
Така е, когато решения се вземат от некомпетентни и се купува без никакъв технически анализ. Ще купуваме електробуси, а това, че има няколко различни технологии за зареждане и няколко различни видове батерии със съответните разлики в експлоатационните качества са някакви досадни подробности.