Author Topic: Потайности на Метрото. Аварийни изходи, допълнителни посторйки, призрачни станци  (Read 4099 times)

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4748
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Наклона е по-голям от максимално допустимия, поради което при изкачване скоростта е по-голяма, а при спускане по-малка. При спускане затова и обират скоростта постоянно. Иначче влака би изправил завоя на метростанцията.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2192
    • View Profile
    • Email
В оная статия по-горе дето и бях дал линка пишеше, че в този тунел до Лозенец, който аз смятам, че е този до Енергопроект пишеше, че има линия с вагонетки. Предполагам, че това са вагонетки като в рудниците, които се ползват за да се вади пръст. Обаче не съм влизал в рудник. Факт е, че се предполага големина като на минна галерия, но това някой знае ли колко е голямо?

Има най-различни големини на тунели в рудниците. Рилския водопровод е строен отчасти по миньорски способ, така че нищо чудно да има вътре останало оборудване. Края на Рилския водопровод официално е точно там - резервоар Лозенец, но има изградени връзки с Витошкия водопровод (който е по-стар), а по-късно са изградени връзки и с Панчеревския в другата посока. Водопроводите тогава не са се строяли от тръби, а са си били тунели, облицовани с тухли, мисля че за Рислкия съм виждал някъде че са два успоредни тунела с диаметър към 2,5 метра.

Това е при откриването: