Author Topic: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G  (Read 59594 times)

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #140 on: 24.09.2020, 09:00:00 »
Ако са четириврати ще е супер, най-накрая  409 изцяло ще се обслужва от такива автобуси.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline nokia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #141 on: 26.09.2020, 15:40:34 »
Ще има едно жълто Цитаро Г!

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #142 on: 26.09.2020, 18:24:26 »
В гаража има две Цитара към момента - едно бензиново зелено и едно бяло. :fan:

9946 ТА и 9967 ТА.

Зеленото е с екс номер 174, а бялото - 511, бивш оператор KVV.

Някой знае ли дали Ченсфилд имат и друг гараж?
« Last Edit: 27.09.2020, 01:02:16 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline lol4o

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1217
  • Хеброс Гнус?
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #143 on: 26.09.2020, 18:33:25 »
А същевременно Транстриумф продават своите Цитаро и О405.

Offline nokia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #144 on: 26.09.2020, 19:20:25 »
В гаража има две Цитата към момента - едно бензиново зелено и едно бяло.
От магистралата се виждат едно жълто и онова дето е като 6542, може и да са няколко такива впрочем.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #145 on: 26.09.2020, 20:31:14 »
Ще е интересно от 1-ви нататък. :)

Offline lol4o

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1217
  • Хеброс Гнус?
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #146 on: 26.09.2020, 20:59:06 »
В гаража има две Цитата към момента - едно бензиново зелено и едно бяло. :fan:

9946 ТА и 9967 ТА.

Зеленото е с екс номер 174, а бялото - 511, бивш оператор KVV.

Някой знае ли дали Ченсфилд имат и друг гараж?
Бялото е от Баден-Баден. Ето я и обявата му.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #147 on: 26.09.2020, 21:10:39 »
Зеленкавото е от Зипел, работило е във Франкфурт (М).

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #148 on: 30.09.2020, 22:42:49 »
Още две Цитара има в гаража на Ченсфилд: едно тъмносиньо и едно в бяло и жълто, наподобяващо една от разцветките на Майнц.

Номерата им са 9749 ТА и 9948 ТА.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #149 on: 30.09.2020, 22:54:10 »
Кои линии ще обслужват?
The Grand Tour

Offline lol4o

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1217
  • Хеброс Гнус?
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #150 on: 30.09.2020, 23:16:42 »
Още две Цитара има в гаража на Ченсфилд: едно тъмносиньо и едно в бяло и жълто, наподобяващо една от разцветките на Майнц.

Номерата им са 9749 ТА и 9948 ТА.
Това е 9948, a синьото е това. ВИН-ът му е WEB62824513102193. Ето я и обявата на 9946 с повече негови снимки.
« Last Edit: 30.09.2020, 23:55:03 by lol4o »

Offline The user

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 279
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #151 on: 01.10.2020, 07:43:36 »
9948 вече се движи по 409. :fan:

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #152 on: 01.10.2020, 23:58:43 »
Autobus Sippel 174 WI-RS674 by Howard Pulling, on Flickr

Toва трябва да е 9946. Tук и тук намерих на братчетата му, но не и неговия VIN.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #153 on: 06.10.2020, 14:35:53 »
Автобуси на почти милион километра а изглеждат почти идеално. Нямат ръжди по ламарините и калниците, нямат скъсани и разпрани подови настилки, седалки, мехове, нямат избушени и раздути плоскости. Бас държа че всичко си работи, климатици, отопление, блокировки и разполагат със всички удобства. А нека после някой да обяснява как в днешно време автобусите били "шкрато" и се чупели много бързо и как от Мерцедес нищо не ставало. Едно време беше абсурд да видиш автобус в такова добро състояние на милион километра, дори на 300 000 без няколко основни ремонта.

Явно им е дошло време да правят някакви по-сериозни рамонти по окачавне и двигателя и не им се занимава и за това са ги продали, но ще изкарат още 2-3 години и така вероятно.

Иначе защо общината не обслужва тази линия, те имат чисто нови автобуси? Лятото като бях във Варна на 409 се возих на нов съчленен Соларис които са на общината, преди това съм виждал и съчленен О 345 Г там.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Venci-002

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 21
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #154 on: 06.10.2020, 14:57:02 »
 Не изглеждат никак идеално наживо.Много са високи,скоклести едни такива;все се чудя не може ли да им се регулира височината над пътя.Относно возията - ако не стискаш зъби,ще ти изпадат и здравите.Последното се отнася и за Соларисите;а в началото те возеха меко и комфортно.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #155 on: 06.10.2020, 15:04:55 »
Би трябвало софтуерно да може да се регулира височината и окачването, може би в Балканстар Варна? А може би нарочно да са ги повдигнали заради неравности в някои участъци от пътя за да не задират каросериите ако са много ниски. То попринцип нископодовите автобуси возят една идея по-твърдо. Може да има заминали амортисьори и да са останали на възглавници и да удря в тампоните при подрусване, но това е консуматив и се сменя. Но това трябва да са го видяли, едва ли не са го погледнали преди да мине преглед и да излезе на линия. При нас като им заминат амортисьорите и почваха да подскачат така, но то се усеща и като се сменят няма проблем.
« Last Edit: 06.10.2020, 15:06:59 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Venci-002

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 21
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #156 on: 06.10.2020, 15:38:36 »
 По принцип да,като сменят амортисьорите се оправя.Така беше при старите автобуси.Тук явно не е толкова просто.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #157 on: 06.10.2020, 17:01:27 »
Пак дападжийски фолклори и лични мании, както и неподготвени изказвания.
Транстриумф се отказа от Аксаковските линии, тъй като явно не са им биле изгодни. Транстриумф отдавна вдигна ръце от автобусните превози и се фокусираха над такситата, единични случайни туристически превози и хотел Балканци. Преди време, когато Делтакар се отказаха Транстриумф бяха примолени с триста зора да вземат тези линии, колкото да има кой да ги кара.

Цитарата са хубави машини, сравнително корави, което е стандартно за Мерцедес и доста по-лесни за правене. Нормално за градски автобуси подрусват повече. Но все пак те са предвидени за скорости по 40-50 км/ч, често спиране и тн. Соларисите определено са някак куци и честно казано бледнеят по удобство в сравнение с Цитарата, въпреки че вторите са втора употреба и по-дърти. Факт е и че имам лично пристрастие да не харесвам Солариси.

Многократно е обсъждано, че скалъпванията на регионалното управление, доведе Аксаково да бъде отделна община. Не съумяват естествено да се направи някакво споразумение за взаимен градски транспорт. Законите в държавата също са неадекватни за такива ситуации. Затова, реално 409 и 121 стават "междуградски линии", където втората община има право на квота. Апропо тук също, ако се следи закона- всичките линии 24, 25, 26, 27, 28, 33, 35, 43, 49, 52, 121 и 409 трябва да се делят на квоти по общини...
ДАПа може да се каже, че не искат тези линии, защото нямат подвижен състав. Ако ги вземат, означава останалите градски, да станат още по-рядко (къде по-нарядко от 15-20 мин вече?).


Offline skin

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #158 on: 06.10.2020, 18:08:44 »
Автобуси на почти милион километра а изглеждат почти идеално. Нямат ръжди по ламарините и калниците, нямат скъсани и разпрани подови настилки, седалки, мехове, нямат избушени и раздути плоскости. Бас държа че всичко си работи, климатици, отопление, блокировки и разполагат със всички удобства. А нека после някой да обяснява как в днешно време автобусите били "шкрато" и се чупели много бързо и как от Мерцедес нищо не ставало. Едно време беше абсурд да видиш автобус в такова добро състояние на милион километра, дори на 300 000 без няколко основни ремонта.

Явно им е дошло време да правят някакви по-сериозни рамонти по окачавне и двигателя и не им се занимава и за това са ги продали, но ще изкарат още 2-3 години и така вероятно.

Иначе защо общината не обслужва тази линия, те имат чисто нови автобуси? Лятото като бях във Варна на 409 се возих на нов съчленен Соларис които са на общината, преди това съм виждал и съчленен О 345 Г там.

Изглеждат добре, защото поддръжката им в родната страна е добра. А не са ги разпродали, защото вече имат много куцузи, а защото в един момент става нерентабилно, а и отделно има някакъв закон, че автобусите трябва да са на определена възраст. След нея просто се подменят с чисто нови, а старите ги продават на бедните общини.

Видял си О345, защото през април миналата година имаше някаква авария на ВСУ и пускаха старите, защото "новите" са твърде ниски и опират, когато минават.



Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz Citaro / Citaro G
« Reply #159 on: 20.10.2020, 19:21:42 »
Ново попълнение в подвижния състав на Ченсфилд :fan: :
Възможно е да е някой от тези.
До колкото виждам идва от същия град и оператор, където някога е бил транстриумфския 0377.
« Last Edit: 20.10.2020, 20:46:51 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.