Пак дападжийски фолклори и лични мании, както и неподготвени изказвания.
Транстриумф се отказа от Аксаковските линии, тъй като явно не са им биле изгодни. Транстриумф отдавна вдигна ръце от автобусните превози и се фокусираха над такситата, единични случайни туристически превози и хотел Балканци. Преди време, когато Делтакар се отказаха Транстриумф бяха примолени с триста зора да вземат тези линии, колкото да има кой да ги кара.
Цитарата са хубави машини, сравнително корави, което е стандартно за Мерцедес и доста по-лесни за правене. Нормално за градски автобуси подрусват повече. Но все пак те са предвидени за скорости по 40-50 км/ч, често спиране и тн. Соларисите определено са някак куци и честно казано бледнеят по удобство в сравнение с Цитарата, въпреки че вторите са втора употреба и по-дърти. Факт е и че имам лично пристрастие да не харесвам Солариси.
Многократно е обсъждано, че скалъпванията на регионалното управление, доведе Аксаково да бъде отделна община. Не съумяват естествено да се направи някакво споразумение за взаимен градски транспорт. Законите в държавата също са неадекватни за такива ситуации. Затова, реално 409 и 121 стават "междуградски линии", където втората община има право на квота. Апропо тук също, ако се следи закона- всичките линии 24, 25, 26, 27, 28, 33, 35, 43, 49, 52, 121 и 409 трябва да се делят на квоти по общини...
ДАПа може да се каже, че не искат тези линии, защото нямат подвижен състав. Ако ги вземат, означава останалите градски, да станат още по-рядко (къде по-нарядко от 15-20 мин вече?).