Author Topic: Токоизправителни и зарядни станции на електрически возила  (Read 65910 times)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Егати цирка... :laugh: СЕ защо не четат, какво се пише тук.  :D Толкова ли не могат да се договорят СЕ и Метрополитен и да свържат зарядните станции с мрежата на метрополитена?  ;)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
То добре, че сме ние да пишем за наличието на този генератор, че да има от къде да четат от Спаси София. Първата снимка тук е на difian
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Трябва някой да го проектира и узакони. Иначе става като онзи кабел пред инфекциозна болница.
The Grand Tour

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Потресаваща демонстрация на тотална управленска немощ! Не знам какво още чакат опозиционните партии в момента та не искат незбавната оставка на кмета! Толкова ли е трудно да се променят маршрутите на две линии та се правят подобни безумия ? И то става въпрос за само няколко месеца!  :eek:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Групировката на Бонев пак манипулира. Ами ако генераторът се слага за резерва само и се ползва при спиране на тока само, дали ще си подадат оставките най-накрая?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Аз също не съм на страната на Борис Бонев и смятам, че е популист, но по друга причина. За цялото това време, в което е общински съветник можеше да разясни от до историята с електробусите, но той представя информацията селективно и то твърде глупаво и по-скоро си причинява критики и неподкрепа. Или може би просто не може да разясни всичко от до.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Или може би просто не може да разясни всичко от до.

Или не иска...

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Ами ако...
Ако-то цапа и мирише. Дано сам съзнаваш колко абсурдно прозвуча този опит за оправдаване на генератора. Това, че не харесваме някой или че той съзнателно използва и изобличава управленските слабости, за да трупа дивиденти за себе си не означава, че трябва да сме против всяка негова дума.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Ами ако генераторът се слага за резерва само и се ползва при спиране на тока...

Да оставим Бонев настрана ( все пак като политик е разбираемо да извлича дивиденти от всяка сгодна ситуация).

Такава резерва има ли на гарата или на Гео Милев където все пак са крайни станции на не една , а две електробусни линии?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
На гарата има две зарядни станции свързани по нормалния начин, но не може да се сравнява гарата с квартал, в който никога не е имало електротранспорт.
Иначе що се отнася до политиците и извличането на дивиденти има начини, по които да го правиш без да селектираш информацията, просто това е висш реторически пилотаж и не е по възможностите на всеки.
Или не иска...
Според мен той просто не е добър комуникатор. Има хора, чиито думи винаги се слушат, но има и хора, чиито основателни аргументи никога ако мога да се изразя така. Учил съм реторика и знам някои неща. От начинът, по който се изразява във видеото се вижда, че просто не го бива. Нека каже всичко, нека каже, че през 2021 г. са закупени 30 солови електроавтобуса и 30 съчленени тролейбуса и че заради тези зарядни станции електроавтобусите са излезли по-скъпи от тролеите, нека каже, че две от тях въобще не са захранени, защото не съществува електрическа мрежа подходяща за целта, нека коментира за това как 74 може да се обслужва от тролейбуси с хибридно движение кондензатор/ККМ, всичко това са аргументи в негова полза. Той казва нещата така, че ако не си предварително образован няма да разбереш за какво става въпрос. Информацията трябва да е представена под формата на докладна, чисто ясно, точно и професионално, тук нито едно от тези условия не е изпълнено.
« Last Edit: 01.03.2022, 16:57:30 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Групировката на Бонев пак манипулира. Ами ако генераторът се слага за резерва само и се ползва при спиране на тока само, дали ще си подадат оставките най-накрая?
Какво спиране на тока?! Зарядната станция на Овча купел въобще не е захранена.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Групировката на Бонев пак манипулира. Ами ако генераторът се слага за резерва само и се ползва при спиране на тока само, дали ще си подадат оставките най-накрая?
Какво спиране на тока?! Зарядната станция на Овча купел въобще не е захранена.

Именно, явно има проблем и недостатъчно капацитет в околната мрежа на ЧЕЗ. Логично е да се сложи генератор и при нужда и спиране на тока да се захранват станциите по този начин до възстановяване на захранването, нали? Иначе линиите могат да спират за часове или дни. Може пък това да е истината, а не тази която Бонев се опитва да ни представи.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Ти сериозно ли си го мислиш или просто се правиш на ударен? То за това е виновен преди всичко Бонев де, защото сега говори за това, а не е разяснил в неговите онлайн канали, че станциите в „Овча купел“ II и „Гоце Делчев“ не могат да се захранят, защото няма подходяща електрическа мрежа.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Логично е да се сложи генератор и при нужда и спиране на тока да се захранват станциите по този начин до възстановяване на захранването, нали?
Не можеш да възстановиш нещо, което го няма! Зарядните станции не са свързани, защото ЧЕЗ няма да свържат клиент ако не могат да предоставят исканата мощност.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Ти сериозно ли си го мислиш или просто се правиш на ударен? То за това е виновен преди всичко Бонев де, защото сега говори за това, а не е разяснил в неговите онлайн канали, че станциите в „Овча купел“ II и „Гоце Делчев“ не могат да се захранят, защото няма подходяща електрическа мрежа.

Бонев не е виновен за това, че не разгласил, а че не е чел внимателно докладите преди внасянето им и не се е задействал като член на СОС за да се осигури допълнително захранване навреме. Като общински съветник е имал предостатъчно възможности и време, процедурата за тези електробуси върви от много време. И да, сериозно си мисля че това което Бонев говори може да не е истина, повечето му изказвания трябва да се третират с особено внимание и недоверие.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Колегата горе си е ударен по подразбиране. Бонев е един общински съветник и всички обикновено го бойкотират, понеже каквито и да са подбудите му, водят до изваждане на показ на схемите на ГЕРБ-ВМРО.

Иначе, факт е, че се изказва доста тенденциозно, даже ако чете това, бих го посъветвал, че не му е в плюс и отблъсква голяма част от хората. Ако можем да се абстрахираме от този му дефект, случая е повече от абсурден и им прави чест (на Спаси София), че правят опит да го изкарат на показ. Чиста проба идиотщина е да пуснеш електробуси, ако нямаш все още изградената инфраструктура, и да сложиш генератор "временно".

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
..понеже каквито и да са подбудите му, водят до изваждане на показ на схемите на ГЕРБ-ВМРО...

Чиста проба идиотщина е да пуснеш електробуси, ако нямаш все още изградената инфраструктура, и да сложиш генератор "временно".

Електробусите вървят вече, и без въпросната станция да се използва. Да, вярно че без парно, но са пуснати. Значи генераторът не е решаващият фактор.

Ако виждаш "схема", то тя предполага някаква облага за замесените лица. Евентуално някой е намазал от закупуването на генератора?

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Нещо не мога да разбера в какво обвинявате Бонев ! Управлява СО или СЕ ? Или да си траем за нечии посрани задници? Как е възможно да построиш нещо без предварително да изискаш информация за капацитет от ЧЕЗ ? Може би са разчитали на ток от Метрополитен и Братоев ги е отрязал, ама не ми е много достоверно!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Колегата горе си е ударен по подразбиране.
Ако имаше предвид мен идеята ми е да „сръчкам“ хората тук, за да се разкрият колкото се може повече позиции, което ще ми е от помощ за моите обзорни материали в YouTube канала ми. Иначе съм съгласен, че Борис Бонев би следвало да е бил запознат с нещата предварително. Трябва да му се постави такъв въпрос.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Да, вярно че без парно, но са пуснати. Значи генераторът не е решаващият фактор.
Колкото и да се опитваш да изкараш, че Бонев едва ли не лъже, факт неоспорим е, че електробуси планово се зареждат с дизелов генератор на стационарна зарядна станция без захранване от мрежата, което е нелепо... някои тук дори не вярваха, че е възможно.