Author Topic: Токоизправителни и зарядни станции на електрически возила  (Read 65890 times)

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 612
    • View Profile
    • Email
Не знаех, че в Люлин има втора ТИС, а тя била под носа ми почти.  :D А защо ли са я нарекли "Западен парк"? "Красная пресня" им е било твърде дълго сигурно.
А ТИС "Възраждане" трябва да е това - https://goo.gl/maps/NVjBy65kd192
« Last Edit: 31.12.2018, 07:10:17 by alpha_adversativum »

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
А защо ли са я нарекли "Западен парк"?
По същата логика, защо метростанция Западен парк е така наречена като е доста далеч от въпросния квартал.


Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Може да се добави и мобилния ТИС, паркиран сега в двора на ЧЕЗ на ул. Коритник.
Това е ТИС Банишора ;)

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
А защо ли са я нарекли "Западен парк"?
По същата логика, защо метростанция Западен парк е така наречена като е доста далеч от въпросния квартал.
Логиката е малко обърната. Всичко е кръстено на парка (който първоначално се е казвал "парк Христо Смирненски"). Затова и първата метростанция в Люлин откъм центъра е "Западен парк".

Ето ги останалите според списъка (браво на CNN):

Хаджи Димитър
https://goo.gl/maps/BGk9DF7JEix

Левски
https://goo.gl/maps/kzP18s2A6nk



Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Ето я запълнена картата:
https://drive.google.com/file/d/1SuhJF7GGq3C7Qqa6Xxvgg0tPTRJLyjml/view?usp=sharing

Прикачвам и смалена версия.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
От така разположените ТИС из София се вижда следното:

1) Удължаването на ТБ 5 до МС Балан е възможно без да се изгражда нова ТИС в Младост (тя със сигурност е била планирана). След това ще е необходимо да се изгради такава.;
2) Удължаването на какъвто и да е било електротранспорт (ТБ 1 и/или ТМ 22) към Враждебна няма да мине без изграждането на нова ТИС "Враждебна", защото наскоро имаше брожения от местни инициативни комитети за това.;
3) Удължаването на трамвая от Орландовци до Бенковски няма как да се случи без нова ТИС "Орландовци";
4) Въвеждането на електротранспорт към Овча Купел също няма как да се случи без изграждането на нова ТИС "Овча Купел";
5) Въвеждането на електротранспорт към Студентски град и евентуално удължаване и/или разклоняване на трамвайното трасе по бул. Св. Климент Охридски няма как да се случи без изграждането на нова ТИС "Студентски град";
6) Изграждането на трамвай до МС "Младост ІІІ" по бъдещия бул. Копенхаген трябва да е възможно без да трябва да се изгражда нова ТИС. Но само до там. Ако се удължи навътре в Младост - ще трябва.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Ето я запълнена картата:
https://drive.google.com/file/d/1SuhJF7GGq3C7Qqa6Xxvgg0tPTRJLyjml/view?usp=sharing

Прикачвам и смалена версия.
Можеш ли да направиш надписите на ТИС-овете друг цвят (примерно зелени)? И картата да я качиш като png, за по-добро качество?
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
От така разположените ТИС из София се вижда следното:

4) Въвеждането на електротранспорт към Овча Купел също няма как да се случи без изграждането на нова ТИС "Овча Купел";

6) Изграждането на трамвай до МС "Младост ІІІ" по бъдещия бул. Копенхаген трябва да е възможно без да трябва да се изгражда нова ТИС. Но само до там. Ако се удължи навътре в Младост - ще трябва.

А как стои въпроса да се ползва техническата инфраструктура на метрото за захранване на ТИС-ове в Овча купел и Младост? Кабелни линии, помещения и т.н.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Ето я запълнена картата:
https://drive.google.com/file/d/1SuhJF7GGq3C7Qqa6Xxvgg0tPTRJLyjml/view?usp=sharing

Прикачвам и смалена версия.
Можеш ли да направиш надписите на ТИС-овете друг цвят (примерно зелени)? И картата да я качиш като png, за по-добро качество?

Не. Такава е картната основа, която намерих и работя на Пейнт. Някой ако има по-добра картна основа с нанесен подробно електротранспорта и неговата инфраструктура, включително изоставени трасета, нека да направи по-хубава.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
А как стои въпроса да се ползва техническата инфраструктура на метрото за захранване на ТИС-ове в Овча купел и Младост? Кабелни линии, помещения и т.н.

Възможно е да е възможно да се ползва захранването, докарано до тази техническа инфраструктура. Другото трябва да се изгради отделно. С оглед на това, че експлоатационните дружества са различни, то е по-добре да са отделни, най-малкото защото потребеното електричество трябва да се заплаща отделно.
« Last Edit: 31.12.2018, 15:15:55 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
Използването на инфраструктурата на Метрополите за нуждите на СЕ може да се сведе само до използване на кабелните трасета. Всичко друго трябва да е различно, най-малко от гледна точка сигурност на електрозахранването.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Различни  напрежения, различни собственици, различно финансиране... Няма как при настоящите условия.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
    • Email
Различни собственици и финансиране? Собственикът е един, а финансирането в крайна сметка е от един бюджет. Не знам друга столица в Европа която си позволява лукса да има 5 отделни субекта които се занимават с градския транспорт, със съответните умножени по 5 разходи за чиновници и управление.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Столичен Електротранспорт е обявил обществената поръчка за реконструкция и модернизация на токоизправителни станции (ТИС).
Интересното, което бе необявено към момента бе, че реконструкцията включва опция при осигуряване на средства да се реконструира и четвърта ТИС.
Трите, които ще се реконструират са Веслец, Юнак и Слатина. Четвъртата, която е опция, е Медицинска академия.
Срокът за подаване на оферти е до 11/05/2020 г.
Чертежи:
https://drive.google.com/drive/folders/1Nr8MpZyqyPhO8HHBMYB9-M-ynY35ypnA
Прикачвам и КСС-то:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Срокът за участие е удължен до 26/06/2020 г.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Най-вероятно това е трябвало да бъде ТИС "Горубляне"
https://goo.gl/maps/B4m9ufUNM5s82JCJA

Ако се завърши трамваят към Копенхаген, това съоръжение трябва да се дострои, за да захранва трасето. ТИС "Искър" е с изчерпан капацитет.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Столичен Електротранспорт е обявил обществената поръчка за реконструкция и модернизация на токоизправителни станции (ТИС).
Интересното, което бе необявено към момента бе, че реконструкцията включва опция при осигуряване на средства да се реконструира и четвърта ТИС.
Трите, които ще се реконструират са Веслец, Юнак и Слатина. Четвъртата, която е опция, е Медицинска академия.
Срокът за подаване на оферти е до 11/05/2020 г.
Чертежи:
https://drive.google.com/drive/folders/1Nr8MpZyqyPhO8HHBMYB9-M-ynY35ypnA
Прикачвам и КСС-то:

Резултатът е излезнал - на 23/11/2020 е подписан договор със "Старт инженеринг", който ще използва за подизпълнител "Сименс" и "Калистратов груп". Предложили са цена за ремонт на 4 ТИС-а - вкл. и "Медицинска академия" много малко под прогнозната стойност на обществената поръчка. Сега е сключен договор за ремонт на Веслец, Юнак и Слатина, а ако се получи разрешение от УО на ОП "Околна среда" ще бъде подписан анекс, с който ще се възложи ремонта и на "Медицинска академия".

http://www.elektrotransportsf.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2036%3A-3-&catid=3%3Alatestorders&Itemid=29&lang=bg
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Тиса на Медицинска академия пак нещо е аварирал. До 07.00 нямаше движение по бул България на трамваи.