Каква ли е била конкретната причина да се бракуват прекалено рано старозагорските ДАК-ове (най-рано от всички свои събратя по градове)? 2 или 3 години стояха без ясна причина в депото като паметници, без да е потвърдено въобще дали са били повредени или са ги държали от страх да не се случи инцидент с тях, понеже един от тях е изгорял до основи. Или причината е съвсем друга. 1031, 1033 и 1034 се движеха редовно до момента, в който се извърши кражба на захранващите кабели по трасето за кв. Железник и близо година нямаше движение на тролейбуси там, съответно и необходимост от съчленени тролейбуси, но по линия номер 2 пускаха 1034. Обаче след като се възстанови трасето, заработи само линия номер 36 (без 1-ца) и ДАК-овете продължиха да стоят в депото още дълго. Моето мнение е, че основно това се дължи на не доброто управление на тог. управител на фирма "Автобусни превози" Тихомир Томов, който не обичаше тролейбусния транспорт в града и поддържаше да работи качествено само автобусния транспорт, като купуваше всякакви модели нови автобуси от Италия и Швейцария. А тогава едвам кретаха тролейбуси само по линии 2, 28 и 36, като номер 28 беше на един час с по една кола на ден.