Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 154150 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10140
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Доколкото знам въпросните средства за това кръстовище отидоха в разширяването на „Черни връх“. За момента работата с „България“ и „Гешов“ е в дълбок застой.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13793
    • View Profile
    • Email
Кръстовището на Гешов и България де , да  уточня все пак  :)
Парите се пренасочиха заради неудачния проект - неголямо кръгово и спирки на МГТ, отдалечени от метростанцията. Дали изобщо се прави нов проект - не е ясно. Но е ясно, че "лампионът" не става.

"Балканстрой" влезе в процедура за фалит
Де юре Балканстрой фалира. Де факто се прероди в "БС Конструкция" ЕАД и си работи по обекти. Нещо като ЦСКА.
« Last Edit: 01.12.2018, 09:15:31 by blagun »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8064
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Парите за Черни връх бяха от правителството за нереализираното преустройство на тунела под НДК.

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 798
    • View Profile
За тунела на НДК знам че това лято ще е  , па да видим  :)

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 441
    • View Profile
Тунела от трамвайното трасе ли ще го освобождават?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13793
    • View Profile
    • Email
Тунела от трамвайното трасе ли ще го освобождават?
Не само. Вдясно трябва да се направи рампа, по която ще върви двупътното трасе на ТМ7. Долу след рампата трябва да се направи заход към Нансен. Горе изходът към Нансен също трябва да се промени, сега е твърде опасен.