Author Topic: Re: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 264 times)

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2626
    • View Profile
    • Email
Още не са започнали да поставят ККМ по обособеното трасе на Арсеналски, дори и асвалт не са сложили. Не знам, толкова хубави дни имаше, все можеше да се асвалтира за ден-два :dance: и да сложат ККМ и най-накрая да го пуснат. Иначе всичко останало е готово. Мрежата по Бяла Черква до Спартак я монтираха още в началото на декември. :help:. Дано да го пуснат до 1-ви Април. Въпреки, че още в началото официалната дата беше 8.03.2019г.
Ти наистина ли не разбра какъв е проблемът?
Ако не си - да ти кажа - НЯМА шофьори. Миналата седмица от 6 коли по 11-та ТБ линия се е движила само ЕДНА.
Вече и в депо Банишора има открити коли.
Ще има шофьори, когато премахнат изискването за категория Д. Или премахнат обвръзката на категория Д с категория C. Понеже иначе ще си ходят по ТИР-овете за заплати, на които и програмистите биха завидели. Братовчед ми има ТИР-аджийска фирма. Питам го как може да дава на шофьорите заплата, която аз, с толкова отговорности, в Канада едвам получавам. Отговорът беше: "Ти знаеш ли, че въпреки тези заплати скоро един напусна по най-безобразния начин, зарязвайки камиона в Германия, след като от немска фирма са му предложили много повече....?" Между другото точно автобусните шофьори в Германия не са за завиждане - трябва да проверяват билети, да продават всички видове превозни документи, с изключение на месечни карти, заплатата им е ниска за тамошния стандарт, а могат да пътуват безплатно те, но не и семействата им.
Другият вариант е пак да пукне имотният балон, строителството да се срине, да дойде "криза", да почнат да съкращават хора (което несъмнено е въпрос на време да се случи), тогава ще има достатъчно мераклии за шофьори и ватмани.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Pesho1991

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 65
    • View Profile
Песимистичният ти, въпреки това реалистичен сценарий не знам колко шофьори може да докара от строителния бранш. Иначе е добра идеята и при това осъществима.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1279
    • View Profile
Забравете да отпадне изискването за категория С. Категорията е базова за познания и умения за експлоатацията на тежкотоварни МПС. Като ги гледам какви опасни грешки допускат някой ватмани по-добре и за тях да важи това изискване.
The Grand Tour

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4701
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Забравете да отпадне изискването за категория С. Категорията е базова за познания и умения за експлоатацията на тежкотоварни МПС. Като ги гледам какви опасни грешки допускат някой ватмани по-добре и за тях да важи това изискване.
Само че да сравниш управленията на автомобил, било то и тежкотоварен/автобус и трамвай е като това да сравниш същите на лодка и самолет. Едните вървят по улица, другите плават... но нямат нищо общо помежду си.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1279
    • View Profile
Моля те не ми обяснявай на мен точно, колко е по-различно. Приниципите са едни и същи това че великият български трамвай спира с 30 метра повече пак от категория C може да си гоогелдаш и прецениш.
The Grand Tour

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2626
    • View Profile
    • Email
В Канада категорията е една за камион/автобус. И можеш да я получиш веднага след еквивалента на българската категория В. Но за да получиш пълен В, трябва да минат поне три години, преди това си "стажант" шофьор с малко точки, без право да караш през нощта и някои други рестрикции, а първата година можеш да караш само с придружител с пълно B. Но дават категория комършъл (С и Д) едновременно, на 18, а кола можеш да караш от 14 годишен. А машинистите в метрото и ватманите са с курсове, трамваите не подлежат на правилата за движение по пътищата (ЗДП и ППЗДП), различни за всяка провинция. Въпреки това в България белите по пътищата са повече....Значи не е това проблемът, а си е до човек и отговорност. Освен това глобите за нарушения на пътя са жестоки, неизбежни, ако ще да си министър-председателя (при неплащане се удвояват и ти идват с данъците) за каране пил следва дългогодишно отнемане на книжката, карането с отнета книжка те вкарва в пандиза, да не говорим, че всичките тези "рекърдс" ти вдигат цената на гражданската (тук е на шофьора, не на колата).
« Last Edit: 12.03.2019, 18:02:30 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4981
    • View Profile
Все пак повечето трамваи освен част от PCC наследниците ускоряването и спирането се управляват основно с ръце а и трамваят върви по фиксирано трасе без възможност да се отклонява аналогично на другите видове релсов транспорт за разлика от тролеи, автобуси и камиони,  които могат да се отклоняват първите в по-малка степен. :rolleyes: