Хайде стига се дърдорили идиотии и простотии... Да светът се променя и милинките ви тролейченца дето толкова оплаквате се заменят с електробуси. Проумейте го и вървете напред с еволюцията!!!
Модел като хората- еми знам, че България върви малко назад във времето, ама някои хора тук явно, че не могат да мръднат от 80те. Не са един или два градовете в Европа където електрическите автобуси са в редовна експлоатация. За пореден път ще спомена за Хановер, Айндховен, Берлин, Хайделберг, Хамбург... Че си изминават достатъчно дълги курсове, без проблеми и без драми каквито тук някои се опитвате да им вмените, защото не можете да преглътнете технологичния напредък.
Конкретно за краткосрочен план за ДАПа на Помиарна (варна) и трябват 30 соло автобуса. По-нататък да му мислят за други. В момента няма достатъчно подвижен състав. Тролейбусите са си добре. Там за по-нататък много добре би дошло да се вземат до 10 машини хибриден тип (батерия или двигател), които да се ползват при аварии по трасето. Така да не трошат наличните 30 като ползват аварийния двигател с пътници движейки се километри. Съчленени автобуси и тролейбуси на ДАПа не им трябват. Разписанията да си оправят. 14ките са на 20 мин... да ги дръпнат с още 1-2 коли на 12-15 и ще си решат проблема там. 209 също може да се мръдне на соло с една идея по-гъст интервал.
За въпроса за 88 и 83. Ама аз веднъж те насочих, да не се хващаш да изказваш мнения и тн. от научена с налучквания информация без да си го изпитал лично... 86 редовно 1та кола не се залага, защото нямат шофьори. Автобуси също няма и остава открита. А за случая, за който говори Пешо ще му припомня, че видяхме тролейбусът втория път, но с към 10 минутно закъснение. На 83 също понякога не се изпълняват курсове, но общо взето, това може да не се счита за линия и да бъде спряно. Никой от пътниците няма да усети липсата.