Author Topic: Новини и общи дискусии  (Read 6374 times)

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #80 on: 24.06.2019, 22:54:40 »
Варна има община, в която някаква чиновничка прави на хамави общински съветници избрани на избори. В резултат, пълна деградация в тая комисия.
Варна върви надолу и назад колкото повече пари се наливат.
Колкото и да е гротеско каквото има направено за градския транспорт е било поръчка на Кирил Йорданов и изпълнено от потника довършвайки мандата му.
Чисто може да се сложи оценка на периода 4 години назад:
Слаб 2
За цялостно творчество!
1. За липсата на нова транспортна схема
2. За профуканата за тъпотии и малко автобуси Региони в растеж
3.За разкопания град
4.За некачествена работа
5.За орязаните разписания и пропуснатите курсове
6.За билетната система
7.За оповестяването по спирките
8.За следенето онлайн
9.За контактната мрежа
10.За ценовата политика и картите за път
11.За кондукторите
12.За липсата на релсов транспорт
13.За магистралата в средата на града за транзитен трафик

Сигурно има и още...

Няма да пишем за другите проблеми където не са свързани с транспорт.

Алоу двойкаджиите ннаблъскайте го с електробуси, че да превозвате хората с аварийните Чавдари.
Според мен само 31 и може би 31А са подходящи за това превозно средство, но то и фонтана на центъра уж свиреше пък накрая и за фонтан не ставаше.


Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk


Online Chezare

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #81 on: 24.06.2019, 23:19:27 »
Във Варна, подобно на Пловдив не трябват съчленени автобуси. Знам, че доста от вас различават автобусите като съчленени и никакви. Причината за натоварените линии във Варна са разписанията, че няма линия на по-чест интервал от 10 мин. с изключение на 148 и 13. Другата многократно повтаряна причина- абсурдната система за таксуване, от която пътниците се скупчват в определени линии, а цялата система работи супер непълноценно.

В Манхайм, където съм в монента, няма  съчленени автобуси, но пък имат 7 основни трамайни линии на 10 мин. и още 5-6 довозващи.
Хайде стига се дърдорили идиотии и простотии... Да светът се променя и милинките ви тролейченца дето толкова оплаквате се заменят с електробуси. Проумейте го и вървете напред с еволюцията!!!
Модел като хората- еми знам, че България върви малко назад във времето, ама някои хора тук явно, че не могат да мръднат от 80те.

Значи затова ще правят  автобусни линии 69, 80 и 83 в Цюрих в тролеи, значи затова  в Залцбург ще удължават тролей 5 до Грьодиг, затова в Лион, според Уикито, ще направят още 5-6 рейсове тролеи, защото в днешно време   тролеите се заменят от електробуси! Хмм...
« Last Edit: 26.06.2019, 15:28:45 by Chezare »

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #82 on: 24.06.2019, 23:20:05 »
А хибриди с електрическо и друго задвижване ще позволява ли програмата да се купуват? Скоро именно подобни модели на Соларис се тестваха в града, вкл. и съчленен и не знам с какви впечатления остана дружеството от тях. Така обаче се нарушава принципа да бъдат на 100% екологични.

Ще позволява разбира се. Щом може да се движи без да отделя газове значи го позволява. Другото ще се види за аварийни цели - както с Шкодите.
Пробжлемът според мен, е че масово общините желавят да прахосат парите предизборно. Имам някаква надежда само Столична община да го вложи в нещо смислено - щото има нужда от много нова мрежа, много нов подвижен състав и т.н. Не, че Варна няма! Има! Само дето във Варна едва ли на някой му е дремело за някакви тролейбуси и да има готов какъвто и да е проект свързан с тях. Не е в стила на града, да има пара в двигателя, а свирката да е празна.

Да не забравяме, че само преди няколко дни се чу най-вярното изказване на Областния управител:
http://www.moreto.net/novini.php?n=399397
Областният управител: Варна е провинция, без фабрики, само спални се строят
И на Русе му трябват нови машини,които се надявам да обслужват новата транспортна схема.
Интересно ми е какво сте толкова против електробуси във Варна.Все пак трябва да се постави началото на този тип технология и в България.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Online Chezare

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #83 on: 24.06.2019, 23:24:17 »
Но електробусите трябва да заменят дизелови автобуси, не тролеите.

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #84 on: 24.06.2019, 23:28:37 »
Но електробусите трябва да заменят дизелови автобуси, не тролеите.
Нали това е целта за Варна сега,защото онези зелени варели О345 вече нямат живот и плачат за бракуване.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #85 on: 25.06.2019, 09:14:04 »
Защото във Варна половината автобусни линии имат 50, че и повече процента от маршрута си под тролейбусна мрежа.
Ако ще правят нещо им трябват няколко километра мрежа и хибрид на тролейбус с електробус.
Една мрежа по 118  една по Варненчик и Луиза и няма да оставят хората на гол акумулатор. Само ще довозват с него.
Къде някой им написа, че трябва да е несъвместимо с тролейбусната мрежа!
Но без релсов транспорт 100% обособен тоя град няма да я кара като хората с десетилетия.
Цялата им беля, че Инжстройи Хидрострой не могат да правят нито релси, нито контактна мрежа.

Quote
И на Русе му трябват нови машини,които се надявам да обслужват новата транспортна схема.
Интересно ми е какво сте толкова против електробуси във Варна.Все пак трябва да се постави началото на този тип технология и в България.

Когато се поставя начало, когато се правят тестове, се купуват няколко бройки. Използват се за един период минумум от 1, най-добре поне 3 до 5 години и след това се прави преценка. Иначе се пилеят средства на данъкоплатеца.
Освен това не е ли крайно време да се помисли, че това е единственото превозно средство, което има консуматив - батерията.
Или да се изразим така: ако приемем една минимална цена, а тя е доколкото знам в пъти по-голяма от 10 000 евро за батерия и сложим даречем 30 броя електроавтобуси - откъде подяволите ще съберат 300 000 евро за консуматива - батерия?! Откъде?
Ето например тази статия: https://gabrovo.bg/bg/news-article/4460
Quote
Електробусът, чиито възможности бяха демонстрирани в Габрово е на 5 години и въпреки това, според производителя, батериите му са с капацитет близък до максимума, като се очаква те да бъдат годни за експлоатация поне още 3-4 години. Цената на нов комплект батерии към днешна дата е около 20 хил. евро, а цената на цялата силова система е около 80 хил.евро.

Т.е. аз съм "ЗА" закупуване на такива неща, но ако няма да има възможност да работят като тролейбуси, то нека да заложат на 5 максимум 10 бройки.
Изобщо правенето на хората на малоумници с търговски цели е много приятно занимание както на политиците, така и на производителите на такива неща! Прави се една грандиозна реклама на тролейбусния транспорт, но се казва, че е за електробус. Някакви супер занижени критерии за консумация, все едно те не важат за трамваи, за тролейбуси, ами само за електробуси!
Ще се изразя така - повечето от вас живеят в апартаменти! Идете на места, където има дворове с тревни площи. Ще видите по това лятно време много хора да косят трева с различни косачки. Ще видите такива с дълги кабели, такива с ДВГ, дори може да видите някой да коси с коса на тъка. Басирам се, че никой няма да видите с косачка на акумулатор. И не защото не може да се направи, а защото малко хора биха си купили нещо, което за да използва след няколко години да трябва да инвестира в него пари.
« Last Edit: 25.06.2019, 10:09:21 by ooleg »

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2098
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #86 on: 25.06.2019, 20:56:58 »
Ако беше толкова огромна драмата с тия батерии, не мисля, че Хермес биха набили пари за 43 електрически VDL-а за Айндховен с опция за още и тн и тн... Не знам каква беше тая огромна драма и кой и как вмени подмяна на тролейченцата с електробуси... Почвам да се подигравам и да си правя гаргара точно заради някакви вманиачени индивиди, които не знаят кога и как да спрат с личните си мании.
За трамваи във варна, колкото и хубаво да звучи в близките 30 години ме съмнява дори да се замислят за такива. Това все пак трябва да се сметне капацитета на местното население, което определя качеството на местната власт и последващото развитие на тая помийна яма (град Варна).

За Манхайм- а ще споменеш ли екстрата, че Манхайм е с общ градски транспорт със залепените Лудвигсхафен, Шпейер, Хайделберг и тн?

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #87 on: 25.06.2019, 23:15:59 »
Обаче много миксираш Варна и западна Европа. Проблеми има в България и още повече във Варна, не в чужбина. Защото:
1.Монополите са на загуба най-вече по нашите земи. И скубят яко и губят още и така.
2. Доколкото помня Златковата фирма има 3 милиона загуба за лани.
3.Като взе уж печалившите линии на ТТ съвсем се оака хем се наляха милиони за нови, екологични, икономични и гаранционни автобуси и тролейбуси.
4.Хората като им дадат пари и заедно със собствени и заедно със заеми градят , тука ги профукват за глупости.
5. Всяка частна фирма, ако я налееш с толкова пари ще хвръкне , а тука едва, едва...

Изпратено от моят Moto C с помощта на Tapatalk


Offline The user

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 65
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #88 on: 05.07.2019, 20:18:36 »
Бих искал да попитам метановите автобуси могат ли да бъдат с ZF скоростна кутия, понеже нашите са с Voith?

Offline Tony

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2807
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #89 on: 05.07.2019, 20:50:13 »
Бих искал да попитам метановите автобуси могат ли да бъдат с ZF скоростна кутия, понеже нашите са с Voith?
За коя марка питаш? По принцип може, корпусът не е различен от на дизеловите.

RIP 8157 (1989-2019)

Offline The user

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 65
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #90 on: 06.07.2019, 08:36:55 »
Питам за Соларис, понеже нашите метанови са с Voith, а пък всички останали са с ZF.  :neznam:

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2709
  • 8 9 6 6 (2009-2019)
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #91 on: 06.07.2019, 08:47:52 »
Могат да бъдат и със ZF, просто така са поръчани. 
В 2313 ВТ :devil:

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline The user

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 65
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #92 on: 06.07.2019, 13:32:06 »
Благодаря за бързите отговори!  :rolleyes:

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5151
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #93 on: 11.07.2019, 19:31:18 »
Не че е нещо, което не се знае, но е хубаво да се дава гласност на всеобщото безхаберие, особено преди избори.  :rolleyes:

Вместо да платя 1 лев за билет за градския транспорт във Варна, аз заплатих 2 лв.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #94 on: 11.07.2019, 23:26:46 »
Не че е нещо, което не се знае, но е хубаво да се дава гласност на всеобщото безхаберие, особено преди избори.  :rolleyes:

Вместо да платя 1 лев за билет за градския транспорт във Варна, аз заплатих 2 лв.
Статията е вярна, жената е права но.... разсъждава по варненски! Защото :
1. Защо трябва да се купува билет от чужда машина дето да я поддържа някой техник, когато може да е от телефона?
Да не говорим, че имаше такава услуга, Тик...  нещо си и я спряга.
2. Защо не помисли, че самата нужда от билет е идиотска. Трябва да има карта дето за 50 лв да си ходи колкото иска където си иска, а билета да е в случай, че не пътуваш често и много
3. Никой не мисли за дневни карти, които са нещо стандартно от гледна точка на туризма в град, който събира туристи.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk


Offline skin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1731
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #95 on: 12.07.2019, 07:47:59 »
А доколко е правдопобна обаче.За спирка Стадиона й трябва 86, а не 82.
А 86 тръгва от същото място в Аспарухово, като 88, тоест няма смисъл от прехвърляне.Освен ако не е пътувала от Владиславово.