Author Topic: Новини и общи дискусии  (Read 40457 times)

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2911
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #280 on: 11.06.2020, 20:55:04 »
Аз пък не мога да разбера, защо изобщо лаладжийстванията  на тиквата и потника са обект на коментар, тук във форума. Пределно ясно е, че в близко бъдеще няма да има никакъв трамвай/метро/градска железница или каквото и да било от този род, нито има кой да го финансира, нито след това ще има кой да го поддържа. И не ме разбирайте погрешно - и аз бих се радвал ако във Варна се появи някаква форма на релсов транспорт, но на фона на всичките  далеч по - важни проблеми на градския транспорт във Варна(многократно коментирани в тази тема),  подобна инвестиция би била на гол тумбак чифте пищови.
« Last Edit: 11.06.2020, 21:00:45 by Magirus deutz »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5728
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #281 on: 12.06.2020, 10:45:45 »
Във Варна железопътна линия има само в южния край на града около езерото и край пристанището, там няма сериозен пътникопоток и градска железница няма да е ефективна. В Бургас има само една спирка с потенциал за по-сериозен пътникопоток Владимир Павлов и също няма перспективи за ефективна градска железница.  :rolleyes: Във Варна е необходим обособен скоростен трамвай, който може да реши проблемите на градския транспорт при сравнително умерена инвестиция, в Бургас може да има трамваен пътникопоток по Стамболов, Демокрация, Индустриална и Чаталджа и да е оправдано изграждането на линия.  :rolleyes:

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5337
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #282 on: 12.06.2020, 19:22:55 »
И на мен железница във варненския ГТ ми се струва научна фантастика все още.  :rolleyes: Те за 8 години откакто дъвчат ИГТ не можаха един бърз (ама наистина бърз, а не очертана с боя лента) коридор за автобусите да направят, пък камо ли нещо толкова мащабно. За цялото това време даже не пуснаха и имитация на бърза линия между Владиславово и Почивка, която да взема разстоянието една идея по-бързо, без да прави опознавателна обиколка на целия град и да минава през най-натоварените точки, както в момента са 148 и 14. :laugh:

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2911
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #283 on: 12.06.2020, 19:46:36 »
И една статия от днес в която става ясно какво реално ще се случи:Кметът: Предвижда се трасе за електрически влак при уширението на бул. "Цар Освободител" във Варна
Quote
Кметът на Варна Иван Портних коментира за Varna24.bg, че един от големите проекти, които предстои да се реализират във Варна, е уширението на бул. "Цар Освободител", при което се предвижда трасе за бъдещ електрически влак, който да свързва в перспектива курортите с града и летището. Темата повдигна вчера при визитата си във Варна премиерът Бойко Борисов. 

"В момента търсим решение и проектираме няколко основни пътни възела в града с цел допълнително облекчаване на трафика. Това са кръстовищата на "Владислав Варненчик" и "Христо Смирненски" до Мол Варна, кръстовището на Двете кули, на входа на града. С други думи от магистралата през естакада да се стъпва на "Владислав Варненчик", след това безсфетофарно да се минава покрай Мол Варна и връзка към бул. "Левски" и центъра. От друга страна проектираме естакада и на бул. "Васил Левски" и "8-ми приморски полк". Там е единствения светофар по бул "Левски". Идеята е пътят за "Виница" да минава естакадно над бул. "Левски" и по този начин няма да има светофари и преплитане на потоците автомобили.

Другият голям проект, който се надяваме да реализираме и в момента проектираме съвместно с пристанищна инфраструктура, е отклоняването на тежкия трафик по бул. "Атанас Москов", после по бул. "Девня", по бул. "Република" и там прехвърляне на тежкия трафик чрез естакада през релсите, така че тежкотоварните камиони, които отиват към пристанището, към Южна промишлена зона, включително и през Аспаруховия мост в южна посока, да могат да минават от другата страна на релсите и да не утежняват натовареността на "Девня". Виждаме, че там трафикът от автомобили е голям.  Надявам се там да имаме и подкрепата на правителството, защото това в много висока степен ще намали не само трафика, но и вредните емисии.

Другият мащабен проект в тази посока е разширяването на бул. "Цар Освободител" до летището, т.е. до пътния възел с магистралата. Там имаме предвидено трасе и проектираме в тази посока бъдещ електрически влак. Тук идеята е в няколко етапа и в няколко посоки. От една страна, разбира се, свързване на града с летището, посредством един такъв екологичен транспорт, от друга страна връзка към курортните комплекси в перспектива. Най-вече връзка с новата зона в Аксаково.

Сега се приема общият устройствен план на Аксаково и там сме заложили този електрически влак. Той ще облекчи хората, които ще работят в новата зона, защото факт е, че с напредване на изграждането на АМ "Хемус" и при всички дадености, които Варна има, 6-те университета, многото млади образовани хора, инфраструктурата, летище, пристанище, жп транспорт, имаме всички дадености за динамично развитие на новата зона. И то в по-високотехнологични предприятия и производства. Идеята е, хората, които ще работят там, да имат възможност посредством тези електрически влакове да стигат до своите бъдещи работни места.

Въпрос на допълнителни разработки, доста повече отчуждаване, е връзката в обратна посока към курортните комплекси. Консултираме се със специалисти, защото сме наясно, че решението ни трябва да доведе до ефективност, то не е самоцел. Зависим от дадености и възможности на градоустройството. Вариантите за трасето са два, единият е да бъдат изградени бус ленти за електрически автобуси и по-перспективния, разбира се, за електрически влак"
С други думи е напълно безпредметно да коментираме какъвто и да било релсов транспорт(камо ли да се говори дали било по - удачно градска железница, метро или трамвай :) )
« Last Edit: 12.06.2020, 19:59:15 by Magirus deutz »

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5337
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #284 on: 12.06.2020, 21:32:41 »
Естакади е крайно време да се изградят, предвид тежкия трафик, и много се радвам, че се мисли по въпрос. Защото в момента около кръговите на Сливница и Владислав редовно се виси в тапи или в най-добрия случай лазиш с пешеходна скорост поне 5 минути докато се добереш до заветното кръгово. Редовната тапа на стадион "Спартак" вече я няма, но за сметка на това особено в участъка между Патриарха и МОЛ Варна е ужас.

Особено одобрявам идеята за входа на Варна до Двете кули, където още не си влязъл в града и веднага се забиваш в светофар. А ако е в интервала 17-18ч. може да се наложи доста да почакаш.

Добре е да се помисли и за директно качване на трафика от ул."Девня" на Аспаруховия мост, за да се избегнат дългите опашки за ляв завой или въртележките на кръговото до новия Кауфланд.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2361
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #285 on: 20.06.2020, 19:48:41 »
Сега- за трамваи, градска железница, метро, космически кораби и летящи чинии в градския транспорт на Варна- пълно фъфлене, лалосване, чешене на езици, неосъществимо в реалния живот. Абе хора, как може изобщо да ги коментирате изобщо такива изказвания? Всяка година поне веднъж се появяват такива вдъхновения на тоя и ония за хипер ГТ на село варна. Ако вярваме- досега трябваше да имаме телепортиращи врати на местата, които сега са спирки.

Иначе реално- да, хубаво е да се създаде трамвай-лека железница. 2-3 лъча, по трасе Златни пясъци - Ален мак - Св. Константин и Елена - Евксиноград - Траката - кв. Чака - Центъра/ЖПГара Виница - Горна Трака - Левски - Центъра/ЖП Гара, както и от двете тези трасета продължения: Центъра - Младост - Владиславово - (Летище) - Аксаково, Почивка - Явор - района на Базар Левски - Младост/Възраждане - Владиславово (Летище-Аксаково). Но дайте да живеем в реалността- това няма кой да го проектира, а за създаване - дума не може да се отвори. Та те един ИГТ не могат да вкарат от не знам колко години вече...

С тия кръгови и глупости се прекалява. Видя жабата, че подковаха коня и тя вдигна крак е цялата история. тия кръгови по Цар Освободител, Сливница и Владислав са си гавра с града, като и тая пишман магистрала и път на пътищата бул. Левски. Но ако се направят свястни кръстовища на две нива, където да не се прекъсват правите посоки на главни булеварди би било добре. Но това е Варна- всичко се прави само за тарикатия, крадене, пъчене и комплексарско тупане на гърди, а не да върши работа. Поне да се хванат да довършат недовършените кръстовища по оригинален проект от соца, защото определено са по-смислени. Ще е абсурдно на Елпром да се изцвъка още едно кръгово. По-скоро да се довърши детелината на Янош Хуняди. Същото важи за Явор, където кръстовището е трябвало да е на две нива, наподобяващо това на Почивка, в по-глям мащаб. Евентуално да се направи ремонт на ремонта на кръговите на Левски и да станат детелини, за да не се спират правите посоки на Владислав, Сливница и Цар Освободител. На Девня-Аспарухов мост също мисля, че е недовършена детелина, вързана със следващото кръстовище при КЗ. Трябва да се довърши и пътния възел/серия връзки Царевец-Подвис-Брегалница-Бъкстон-Бул. Левски иначе севера и юга остават супер куцо отсечени и разделени. Не ми се мисли линейка ако бърза от ХЕИто (където е паркинга) до ул. Роза що за обиколки трябва да направи... Пък и лека кола да е или временно отклонен градски транспорт. Иначе пак ще си повторя едно твърдение отпреди години- подобна магистрала (Левски) през самия град е абсурдна и по-скоро пречеща. Ако подобен мащаб път трябваше да се прави то е по-скоро за бул. Девня, Христо Смирненски (в участъка Осми приморски -  Прилеп) - директно към Трети март - някаква комбинация подземно и надземно свързване с пътния възел при летището,  който също би било хубаво да се преразгледа и преустрои. Най-идеалните обходи биха биле- Летище- бул. Девня - Аспаурхов мост и Летище - планирания бул. Варна, но това вече са пълни утопии за настоящия живот.

Та нещо от настоящето:
Нали мина вече 90% от Корона-сагата. Уж цяла България, да не повярваш почти! следва останалия свят и връща нормалността на ежедневието от преди март. Да, ама у наше село градскийо транспорт не се поддава. Аз казах преди време, че ще използват това извинение с короната да оцвъкат още повече разписанията. Противно на лаланията на оня дето се пише за кмет, ГТ не се движи по "нормалните" разписания. Доста от линиите си седят разредени.
Към момента не се извършват курсове по 32, 48, 86
Разредени остават:
9- всеки ден се кара на 1 час, което преди беше само празник. Първите два курса са с интервали 1:57ч./2:00ч.
10- всеки ден се движи на 30 мин., което беше празнично разписание
13- делник се движи с интервали от 15 мин.
23 се движи с празнично разписание всеки ден
31А се движи с празнично разписание всеки ден
36 и 37 също са с празнични разписания всеки ден
148 е на някакво... осреднено разписание. Пиков момент е на 10-12мин., а през останалата част- на 15 мин., като празник.
209 всеки ден е с празнично разписание на 30 мин.
409 е с разредени интервали делник на 20 мин., а всеки ден е със съкратено работно време
В същото време се изпълняват излишни боклуци и плевели (така да се каже), като 83 и 17А в почти всички часове, от разписанията преди короната.


Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5337
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #286 on: 01.07.2020, 13:45:14 »
209БЪРЗ вече се движи, а отделни курсове на 409 ходят до Златните, като се запазва обичайния "извънреден" интервал от 20 минути до Журналист. А това с курсoвете до Ривиера е наистина потресаващо и надмина и най-смелите ми очаквания за окепазяване на линии. Разписанието е сравнимо с това на някои селски линии (примерно 43/49) в едни по-добри времена. :rolleyes: Например от Аксаково има кола за Златни пясъци в 17 часа, а следващата (и последна) е в 20. Не знам с три лева билетче и с това "обслужване" на комплекса как някой, който няма кола, или не му се занимава да търси/плаща място, ще се вдигне от Варна и ще дойде на и без това празните плажове.
Можеха някакъв синхрон с девятката да направят + още някоя друга кола да добавят и да има автобус до курорта поне на половин час през целия ден, а не само сутрин и вечер.

Реално излиза, че 209БЪРЗ  ходи по-често до Златните, отколкото 409. Не че има някакво кой знае колко добро разписание, но поне прилича, че да не кажа си е почти същото като предишни лета.
« Last Edit: 01.07.2020, 21:40:52 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2361
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #287 on: 02.07.2020, 04:45:04 »
То е ясно, че във Варна събирането на информация за "градския транспорт" е относитлно понятие с голяма доза неопределеност.
409 до Златни пясъци е на всеки час, не е като 209БЪРЗ. На кръгъл час от Аксаково, на `:40 от Златни пясъци. 209БЪРЗ си е баш със старото разписание. Не ми е ясно защо го движат. Напълно безпредметна линия предвид настоящето. По-скоро 209 и 121 например да бъдат направени да обръщат на кръговото до Пикадили парк и сп. Почивка да им е първа/последна за връзка с 9, 31А, 409. Тъй или иначе вече има билети за време и карти за цяла мрежа.

Иначе самото 409 има нещо недодялано. Намалили са времепътуването- насреща на лято, дори куцо (без туристи) е неадекватно. Още повече след ср*нето на бул. Княз Борис/ул. 1-ва- кръговото на Почивка, светофара след сп. Студентска, квадратовото на Миньор и кръговото на Траката. Хубаво де, как може да има такова общество и населено място да действа срещу себе си... Разбирам да е няма компетенции в градоустройството и инжинерството, ама чак толкова... Това е все едно да сложим светофари по магистралите. Предполагам, че следващото лято (2021), след корона-кризата пътуването Слънчев ден - Почивка (6 км) ще отнема най-малко 30 мин., а август 18-20ч. поне 40 мин., ако не и час. Автобусите- абе когат` стигнат.

За Златни пясъци в момента най-удачно би било:
409 на 15 мин. всеки ден
Ако има някакво движение на туристи- на 30 мин. до Златни пясъци, 10 автобуса са нужни. (Това е първата версия на ТТ 409-409А)
Ако Златни пясъци са призрачен курорт- без да се разкарва до там.

9- ако има туристи на 30 мин. съчетано с 409 на Свастопол и на Слънчев ден, като ходи само до Панорама.
9 ако няма туристи- на 30 мин. през Панорама и Ривиера- единствен транспорт до Златни пясъци.
31А делник на 30 мин. с 3 автобуса, празник- на 1 час (ако няма туристи. Ако има- с делнично разписание всеки ден)

Като цяло на село, както казах, ползвайки короната за извинение се цвъкат още разписания. 14 вече няма курс 05:00 от Владиславово-06:00 от Почивка. Други линии нямат късни курсове. Потрес...
« Last Edit: 02.07.2020, 06:11:40 by dj_the_bus »

Offline skin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1793
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #288 on: 02.07.2020, 14:31:14 »
:disgust: Вие не разбрахте ли, че хората трябва да си стоят вкъщи, заради вируса! Дори сегашните разписания са много! :laugh:



Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5337
    • View Profile

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5337
    • View Profile

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline The user

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 120
  • Gt Varna
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #291 on: 15.07.2020, 19:30:40 »
Много автобуси стоят блокирани на полиграфия посока катедралата, заради протестите...  :fan:

Offline DragoDo

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #292 on: 20.07.2020, 09:55:29 »
Здравейте, някой знае ли разписанието на двуетажния автобус 0538 (отгоре пише Derbus), кога и откъде минава? :rolleyes:

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2911
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #293 on: 04.08.2020, 14:49:51 »
7 автобусни линии с променени маршрути заради блокадата във Варна
Quote
Седем автобусни линии във Варна са с променени маршрути заради палатковия лагер до Общината и затварянето на кръстовището на бул. "Осми Приморки полк" и бул ."Сливница", научи Moreto.net

Промените са следните съобщават от "Градски транспорт - Варна":

- линия 7 към жп гара - на кръстовището на "Цар Освободител" и "8-ми Приморски полк" наляво по "Цар Освободител", спира на "Площад Съединение" до Орбита; От ЖП Гара на кръстовището на "Цар Освободител" и "8-ми Приморски полк" надясно по "8-ми Приморски полк", спира на "Площад Съединение" (Червения площад);

- линия 9 към Златни пясъци- по бул. "Приморски" - покрай басейна двупосочно - на кръстовището на Академията по маршрута си;

- линия 12 в посока "Аспарухово" - след спирка "Окръжна болница" надясно по ул. "Ген Колев" - по пътя на линия 13, от бул. "Съборни" си влиза по маршрута;

- линии 31 и 31 А от жп гара към "Виница", през бул. "Приморски" покрай басейна, на кръстовището "Цар Освободител" и "8-ми Приморски полк" надясно по "8-ми Приморски полк", спира на "Площад Съединение" (Червения площад); посока жп гара - през същото кръстовище наляво по "Цар Освободител", спира на "Площад Съединение" до Орбита и продължава към жп гара по "Приморски";

- линия 409 към Златни пясъци- след сп. "Автогарата" по кръговото посока "Цар Освободител" на Академията наляво по "Княз Борис I-ви" и по маршрута си, посока Аксаково по същия маршрут през кръговите кръстовища на бул. "Левски" (с "Цар Освободител" и "Владислав" на автогарата;

- линия 148 посока "Почивка" - след сп. "Автогарата" по кръговото посока "Цар Освободител" на кръстовището с "Цар Освободител" и "8-ми Приморски полк" наляво и по маршрута си - промените са двупосочни.

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 854
    • View Profile
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #294 on: 04.08.2020, 17:10:40 »
Обаче тази новина се отнася за 409 само на дапа. Транстриумф върви по бул. Мария Луиза, ул. Антим първи и ул. Цар Асен в посока ВСУ. В посока Аксаково по същият начин, но по целият Съборни и чак след това на Владислав. Доста глупаво диспечиране от страна на Дапа за пореден път.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline skin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1793
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #295 on: 04.08.2020, 22:29:49 »
Точно това щях да коментирам. Що за идиотщина?! Как е възможно да се допусне линии като 148 и 409 да се отклоняват едва на автогарата при положение, че това отклонение може да се направи с почти нищожно усещане, без да е толкова в минус за пътниците.  :angry:

А информацията за 7 вероятно е непълна, защото не разбрах след и преди спирка Съединение къде минава. Вероятно и тя през Басейна?

Ужас! Май към протестите трябва да се добави още една причина(специално за варненци) - некадърният обществен транспорт.



Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5337
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #296 on: 04.08.2020, 22:51:18 »
За пореден път обслужването на 409 е пълен потрес - значи едната фирма си кара по нормалния маршрут до където може, а другата върти през девета глуха. А пътниците (особено от Аксаково) кучета ги яли, нали някакви автобуси вървят от някъде. Ама от къде минават, не се знае, каквото уцелиш и където те закара. Без съмнение решението на ДАПа е повече от абсурдно, но продължава да ме изумява нещо друго - липсата на елементарна координация между Транстриумф и ДАПа, които обслужват една и съща линия. Ясно ми е, че това е следствие от разделянето на линията между две общини (което хиляди пъти е коментирано колко е лишено от всякаква логика), ама толкова пък един телефонен разговор ли не можаха да проведат и да се разберат кой какво и как ще кара, в кой век живеем...Сякаш някакви международни дестинации се обслужват, а не една и съща линия. А при първите със сигурност има доста повече гъвкавост и координация. :rolleyes:

Ужас! Май към протестите трябва да се добави още една причина(специално за варненци) - некадърният обществен транспорт.
Много точно. Все повече си личи колко се отбива номера и се опропастява все повече и повече. Не ми се мисли до пет години на какво ще е заприличал МГТ тук. :rolleyes: В този ред на мисли, не знам ако върнат и без това орязаните разписания от преди извънредното положение дали ще успеят да ги покрият в момента. :rolleyes:
« Last Edit: 04.08.2020, 22:53:53 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2911
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #297 on: 04.08.2020, 23:26:12 »
За пореден път обслужването на 409 е пълен потрес - значи едната фирма си кара по нормалния маршрут до където може, а другата върти през девета глуха. А пътниците (особено от Аксаково) кучета ги яли, нали някакви автобуси вървят от някъде. Ама от къде минават, не се знае, каквото уцелиш и където те закара. Без съмнение решението на ДАПа е повече от абсурдно, но продължава да ме изумява нещо друго - липсата на елементарна координация между Транстриумф и ДАПа, които обслужват една и съща линия. Ясно ми е, че това е следствие от разделянето на линията между две общини (което хиляди пъти е коментирано колко е лишено от всякаква логика), ама толкова пък един телефонен разговор ли не можаха да проведат и да се разберат кой какво и как ще кара, в кой век живеем...Сякаш някакви международни дестинации се обслужват, а не една и съща линия. А при първите със сигурност има доста повече гъвкавост и координация. :rolleyes:
Тази вечер и аз лично имах "удоволствието" да се докосна до "организацията" на временния маршрут на 409. Колата на ТТ трябваше да  мине по разписание  в 21:25 на сп. Патриарх Евтимий(посока ценър), а чакащи на спирката споделиха, че 409 не е минавал от поне 25  мин., съответно аз  се придвижих пеша до сп. Автогара(автобус изобщо не мина по булеварда и през това време) и в крайна сметка  хванах кола на ДАП - а, която си дойде по разписание . Така, че имам предположение ТТ и ДАП - а все пак са постигнали съгласие и автобусите на двете фирми ще минават по маршрута на ДАП - а(освен ако това не е било нещо временно само за тази вечер, което всъщност изобщо няма да ме учуди  :crazy: )

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2361
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #298 on: 05.08.2020, 15:36:53 »
Организацията на село Варна за каквото и да е абсурдна... Не сте ли свикнали вече???
Та за затвореното кръстовище на общината:
От някъде излиза информация във Варнатрафик, че 409 и 148 ще обикалят Цар Освободител-Автогарата, 7 31 31А от Червения площад като 20ка към гарата, а 12 като 13.
В реалността-  няма организация. Подобно съобщение е имало и за 24ти май, което е нещо нормално, ежегодно, но всяка година е хаос. В реалността доста шофьори минаваха от където могат и искат- 31А е минавало като 13ка и зад пощата, отделен курс е видян на Отец Паисий, 14ки са минавал през гарата, други по Цар Освободител, Цар Асен, Бенковскии... Органиизация???

Иначе най-угодното е да се обикаля само зоната на общината:
7, 12, 26, 27, 28, 31, 31А, 148 да движат по Мария Луиза, Антим I, сп. Музея на 86, Цар Асен с временна спирка за 12 посока Центъра при кръстовището с Македония.

9 и 14 по същия начин, но с временна спирка до подлеза на ИУ-Варна, за сп. Академията. Така няма пропуски.
 

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5337
    • View Profile
Re: Новини и общи дискусии
« Reply #299 on: 14.08.2020, 14:28:11 »
Безумията с 409 продължават с пълна сила - дападжийските автобуси отново се отклоняват от стандартния си маршрут към Златните/ВСУ след Автогарата, а на Транстриумф си карат през Катедралата. Във varnatraffic никой не е отбелязал тази недомислица, а само с удебелен шрифт са написали "Автобусите по линия 409, които се обслужват от „Градски транспорт“ ЕАД Варна
На нечетна дата с час на тръгване от начална спирка в посока:". Ама защо е написано това, защо продължава деленето на превозвачи, имайки предвид, че се обслужва една и съща линия, не са сметнали за нужно да обяснят.
На нечетна дата, в еди колко си часа, когато Юпитер и Сатурн се срещнат? Сериозно ли?!

И като казах varnatraffic - уж ДАПа бяха подписали договор, с който се задължават да възстановят подаването на информация към сайта. Това ако не ме лъже паметта се случи още февруари-март. За половин година оправиха устройствата по тролеите и на част от автобусите и дотам. До преди няколко седмици излизаше по някой новопоявил се автобус, оборудван със смартфон, но изглежда в момента отново нещата са на самотек и има доста окапали устройства след няколко седмици експлоатация. Да не говорим, че Соларисите 4-то поколение и пловдивските автобуси даже нямат инсталация, която сама по себе си не е никак сложна. Делтакарските Мерцедеси ако не се лъжа си имат пригодиите (запалки, кабели, поставки и прочее), но и там не са сметнали за нужно да поставят устройства. С две думи, отново се отби номера и сайтът пак не работи пълноценно, типично в стил на ДАПа.  :rolleyes: Ако не достигнат средства, да отворят една дарителска сметка с СМС-и, сигурен съм, че доста хора ще се отзоват. Но подозирам, че дори при такива обстоятелства хубавата кауза отново ще пропадне заради всеобхватния нихилизъм, царящ в тази фирма.
« Last Edit: 14.08.2020, 14:34:37 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.