Author Topic: Доставка на 30 броя съчленени тролейбуси с батерия или супер кондензатор за 5 км  (Read 121483 times)

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Обърках се... но е само една линия на 1 час.
« Last Edit: 23.02.2020, 20:05:56 by Chezare »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
bahner има предвид редуването на нископодови/климатизирани с високопоодови/неклиматизирани возила. Не еднократно сме коментирали, че по всички линии цената на билета е 1,60 и не е нормално на има привилигировани линии по критерии къде минават, кой ще ги забележи и т.н.

Иначе Иксрусите е момента са основно на 6 (и 7), но не е да няма и по 1 и 9, и то още преди 7 да стане "тузарска" линия.

Offline Alexcho

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 89
  • Любими марки: Skoda Solaris 27TR, MAN, BMC.
    • View Profile
    • Email
Страхотна новина интересно от коя генерация ще са тролеите 4-та или 5-та. Най-накрая ще се обнови изцяло подвижният състав и ще имаме и ние изцяло модерен и нов тролейбусен транспорт както е в другите градове. Срамота е все още да търкаляме икаруси, автобусите ги пенсионираха 2015-та, дори и в провинцията не използват от години икаруси, изключение е само Враца със старите си зиута, които са най-зле. Никой не го интересува кой ги харесва или не икарусите, хората свикнаха с новите удобни тролеи и никой нормален пътник освен фен не се радва като види че на спирката идва икарус вместо дълга шкода. Отдавна трябваше да ги разкарат било то по провинцията или и.н изпяли са си песента и не предлагат никакви удобства за пътниците не са похдодящи особено за линиите 6 и 7 с 70% възрастни хора.
Фен на играта OMSI

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
За първи път чувам да имат пета генерация, най - вероятно няма и никой да чуе в близките години. Ще е лошо и жалко, ако не е четвърта, все пак тези с които разполагаме имат дизайн от преди 20 години, което е меко казано срамно и прехвалено в нашата столица, че имаме модерно изглеждащи тролеи. 4то поколение определено е много красиво, но не и в нашите цветове, пълен ужас... много им ходи ливреята на 1702, но няма нашите да дойдат с такава за жалост.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Страхотна новина интересно от коя генерация ще са тролеите 4-та или 5-та. Най-накрая ще се обнови изцяло подвижният състав и ще имаме и ние изцяло модерен и нов тролейбусен транспорт както е в другите градове. Срамота е все още да търкаляме икаруси, автобусите ги пенсионираха 2015-та, дори и в провинцията не използват от години икаруси, изключение е само Враца със старите си зиута, които са най-зле. Никой не го интересува кой ги харесва или не икарусите, хората свикнаха с новите удобни тролеи и никой нормален пътник освен фен не се радва като види че на спирката идва икарус вместо дълга шкода. Отдавна трябваше да ги разкарат било то по провинцията или и.н изпяли са си песента и не предлагат никакви удобства за пътниците не са похдодящи особено за линиите 6 и 7 с 70% възрастни хора.
Ще се повторя и потретя с някои колеги, но...

Нека да разкарат Икарусите, но да докарат повече тролеи, пък дай Боже и да посгъстят малко разписанията. :rolleyes:  Срамота е да се хвърля прах в очите на хората и да съществуват линии с толкова безобразни интервали на движение и то не къде да е, а в столицата. И същевременно да се режат здрави тролеи и да се отчита дейност. Тук изобщо не става дума за пристрастия, а за реална преценка. Спокойно може да останат известен брой читави Икаруси, пръснати по всички линии, които да допълват Шкодите. А вече като докарат още една партида нови тролеи, пък била тя и по-малка, Икарусите спокойно ще могат да излязат в заслужена пенсия и да се радваме на възстановен експонат. Поне в "Европата", която все не можем да догоним, така правят. :rolleyes:

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Alexcho

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 89
  • Любими марки: Skoda Solaris 27TR, MAN, BMC.
    • View Profile
    • Email
За първи път чувам да имат пета генерация, най - вероятно няма и никой да чуе в близките години. Ще е лошо и жалко, ако не е четвърта, все пак тези с които разполагаме имат дизайн от преди 20 години, което е меко казано срамно и прехвалено в нашата столица, че имаме модерно изглеждащи тролеи. 4то поколение определено е много красиво, но не и в нашите цветове, пълен ужас... много им ходи ливреята на 1702, но няма нашите да дойдат с такава за жалост.
Според мен най-красивите са 4-то поколение. 5-тото е претърпяло фейслифт на предницата който според мен в доста грозен и засукан и само съсипва хубавия дизайн. Цвета ни е най-малкия проблем. Дано са са с тапицирани седалки и отварящи се на вън врати както и да не пищят толко. Нещо подобно на съчленение електик който тестваха във Варна. Също и ако имат вътре дисплеи за спирките и общо взето да не са евтино изпълнение.
Фен на играта OMSI

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Ето за това вероятно се има предвид като V-то поколение?
Доста е грозно.

http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/10/17/solaris-pedstavil-nov-metrostyle



храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Това е просто фейслифт на метростайл, какъвто имат в Бургас, няма общо с 5то поколение.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Това е Метростайл, 5-то поколение все още няма, но има Urbino 18 IV Facelift който се произвежда паралелно със старата 4-та генерация. 3-та мисля, че вече не се произвежда.

Иначе напълно подкрепям мнението на колегата transtriumf, нека дори и след идването на Шкодите да се движат Икарусите, но редуцирана бройка и не по натоварени линии. Пък дай боже по-скоро да има отново доставка на тролеи и те да излязат в заслужена пенсия, като се остави един за експонат.
« Last Edit: 25.02.2020, 00:38:51 by Mammoth »

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Трето поколение не се произвежда вече доста отдавна, дори при предната доставка се обсъждаше, че това са от последните бройки. И впрочем, то е от 2005 г., няма нищо срамно в това. По улиците ни се движат бракми от преди 2000-та и масово се прехласва народа по тях.

Offline Alexcho

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 89
  • Любими марки: Skoda Solaris 27TR, MAN, BMC.
    • View Profile
    • Email
Да имам впредвид 4-то поколение и този фейслифта на 4-то поколение (не знам дали е само фейслифт или ново поколение)
Фен на играта OMSI

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Ти прочете ли какво написах? Няма 5-то поколение все още, това по-горе което съм качил е фейслифт на 4-то.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
ЦветЪТ ни е най-малкия проблем. Дано са са с тапицирани седалки и отварящи се на вън врати както и да не пищят толко. Нещо подобно на съчленение електик който тестваха във Варна. Също и ако имат вътре дисплеи за спирките и общо взето да не са евтино изпълнение.
Питай тези, дето ти плащат да тролиш, ксто са пусали поръчката, кскви условия са заложили, какво си се активизирал да пишеш тук неграмотно опорни точки...

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Соларис остави мидибусите със старото купе (3та генерация).

Offline Alexcho

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 89
  • Любими марки: Skoda Solaris 27TR, MAN, BMC.
    • View Profile
    • Email
Някой знае ли дали има развитие по темата? Подписан ли е договор с Шкода/Соларис?
Фен на играта OMSI

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Предвид сегашното положение в страната, а и като цяло в Европа едва ли ще се подпише скоро. Ако имаше някаква информация, щеше да е споделена тук в темата.


Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Да, договорът е подписан и наличен на сайта на столичен електротранспорт. За съжаление както и предполагах, батерията няма да може да се ползва за постоянно маршрутно придвижване без захранване, което не позволява потенциално разнообразяване на маршрути и връзки. Производителят е дал гаранция от 10 години на батерията, но е ограничил използването й до 10 пъти на ден, всеки на разстояние до 1 км и до 2 пъти на ден на разстояние от 1 до 5 км. Батерията може да подава до 150kW мощност на двигателя, който е с мощност от 250kW - тоест - ще се движи с ограничено ускорение.  Токовземателите са обикновени, ръчни.
Доставката ще се извърши от април до октомври 2021 г. (11-16 месеца).
Повече - тук:
http://www.elektrotransportsf.com/images/obshtestveni/2020/dog_ce_71_050520_skoda_electric_ad.rar
храна за мозък - http://www.banitza.net/