Ами няма да се подобри, докато мрънкат, че нямало шофьори и ватмани, докато няма нито едно трасе, което да не е в лошо състояние, докато контактната мрежа не се направи като хората, така че тролеите да не намаляват по завои и стрелки (пример - Сараево), докато вместо най-съвременни технологии се използват "постиженията" на "корифеите" от МЕИ и ПЖИ от 80-те, които са изостанали в развитието си с 30-40 години...Иначе ако някога има нови трасета, те ще са същия цирк като сегашните......
В Линц, тясно свързан с нашата история, доскоро имаше дебати за закриване на тролейбусния транспорт, но в крайна сметка решиха той да се развива, купиха си и двойносъчленени Ван-Хоолове - едно от най-добрите решения, ако не и най-доброто. Фирмата е семейна, с дългогодишни традиции, включително и в занзибарски държави в Африка, не са толкова бутикови като Хес. Докато Соларис вече е КАФ най-вече заради влошеното здраве на основателя, засега испанците ще продължат да развиват марката, но знае ли се докога....Интересно е, че въпреки Хес, и в Швейцария има Соларис.....