Author Topic: Доставка на 30 броя съчленени тролейбуси с батерия или супер кондензатор за 5 км  (Read 121475 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Не че нещо ме засяга, но в последните 4-5 мнения грубо казано, чета само безсмислени спекулации.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
По скоро няма да са по 6 и 7 че там са и повечето съвсем нови шофьори .А и вандализма в Люлин е едно ниво по висок. То разлика , за пътниците в салоните почти не видях . За шофьорите има разлика в кабините на новите са малко по хубави. И с батерии е много по удобен тролейбуса за каране при нужда автономно.
Автономното тестване вчера доколкото разбрах от техниците е изкарало 8км без мрежа. Ако сложим спирките, може би ще падне на 5км. Но ако такъв тролей счупи плъзгач в ЛевскиГ, няма да може да се върне до депото за ремонт и ще трябва да се срещне с аварийката някъде. Но за други случаи е перфектно.
Дано новите ги дадат на по-опитните, че като гледам новобранците по Икарусите... думи нямам.
А за по-горните коментари относно дупките - колега, мини през Опълченска и подлеза НДК, да видиш за какво говорим.

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Със сигурност ще ги карат опитни шофьори. Това, което ми казаха е, че шофьорите на сегашните Шкоди ги прехвърлят на новите + няколко от старите шофьори от Икарусите... Те (от сегашните Шкоди) не искат много-много да се качват на новите Шкоди, ама не ги питат...

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Е глупаво е да не искат новите са с по комфортни кабини и т.н.  :neznam:

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Не съм се качвал, но вървяли в комплект с педантични огледи - включително и отдолу, на канал - което отнема време след прибиране и глоби за най-малката драскотина... Така са ми казвали... Но ти трябва да си наясно...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Това не някаква строго пазена тайна. С всеки нов автопарк в София се е процедирало по този начин, при сегашните ни Шкоди също беше известно, че се случваше така. Гледа се всяка драскотина и се търси сметка от водача, но за две до три години ще отмине и този период.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Абсолютно нормално е според мен, новите возила да бъдат малко повече пазени, и да има строг контрол. В крайна сметка целта не е след 2 месеца да са очукани като войнишки канчета.

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Разбирам, че е нормално, само казвам защо не искат да се качват на новите

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Е да трябва повече да ги пазят. :neznam: :D

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Причината за огледите е гаранционният срок. Щети трябва да се опишат и документират при възникването за да няма претенции производителя след това. Като мине началото на гаранцията стават като всяко превозно стредство в МГТ в София - канче.
« Last Edit: 14.03.2021, 12:37:56 by fafan »

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Стига вече с този негативизъм. Коя пък е тази Шкода от предните доставки, която прилича на канче?! Канчетата в София масово са брак вече. Единични бройки имат лош външен вид, главно в СА, а пък СЕ баш винаги са поддържали външния вид на ПС една идея по-добре. Ама за всичко да се мрънка колко е зле и гадно е най-лесно, обикновено без покритие.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Той Георги има негативен опит за съжаление с това - преди няколко години като се беше качил на нова съчленена Шкода. Без да има вина някакъв го беше цапнал, въпреки това актът беше за него, отделно му наложиха наказание по незаконните ВПОРЗ и го върнаха пак на Икарус...Това защото по депата има "по-специално" отношение към новата техника. А вместо това някой трябва да строи милиционерчетата-катаджийчета, които имат по-специално отношение към тези с по-скъпи коли и към "какички".
По рейс и по жена не се тича!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Това "специално отношение", за което се говори, ми се струва, че по гаражите на автотранспорта изобщо го няма, а по депата трае само през първата година, евентуално и втората :neznam:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Всички шкоди са на проба днес. Явно искат да спазят срока на Фандъкова от 10 дни. Шкодите имат тикет, така че са оборудвани с всичко.
В предизборна кампания сме! Рдин по един ще ги пускат с водосвет и всеки път ще казват, как пускат 110 нови тролейбуса! ;)

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
Хубав клип  :fan:
@Георги - а какво ще правите зимата с макарите като падне и събере сняг вътре в декоративния елемент? Доколкото знам няма отдолу къде да се стича. Ще си возите кофа гореща вода или ще се пробият тука, за да не замръзват макарите?  :crazy:
И още един минус на новите - отварянето на задния капак е невъзможно без връзването с компютър и спирането на кондензаторите, тъй като там тече високо напрежение.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Хубав клип  :fan:
@Георги - а какво ще правите зимата с макарите като падне и събере сняг вътре в декоративния елемент? Доколкото знам няма отдолу къде да се стича. Ще си возите кофа гореща вода или ще се пробият тука, за да не замръзват макарите?  :crazy:
И още един минус на новите - отварянето на задния капак е невъзможно без връзването с компютър и спирането на кондензаторите, тъй като там тече високо напрежение.
Черупката е с доста по-широки отвори, отколкото самите макари. Ако снега ще пречи в този случай, то това значи, че тролейбуси с макари зимно време въобще не могат да се движат - и преди, и сега.
По втората глупост - батериите (а не кондензатори) са затворени в допълнителен метален шкаф и не стърчат голи кабели току така, че да е възможно да те порази високото напрежение. Значи няма нужда от това някой да "връзва на компютър и да спира кондензаторите". Което така или иначе е безсмислено действие, тъй като батериите стоят заредени, дори и софтуерно изключени. И отделно, че шофьорите не знам каква работа имат да пипат в шкаф с батерии.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
А какви са БАТЕРИИТЕ всъщност хиперкондензаторни ли са или други ?  :neznam:

Утре 3те нови по 1ца
« Last Edit: 16.03.2021, 11:46:48 by georgi64 »

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Бях чел някъде, че след изминаване на 5 км. на батерии, тролея трябва да е закачен за мрежата поне 1.5 часа, което, ако е вярно, означава, че не са кондензатори - те биха се заредили за минути

ПС.: Утре са писани на 1-ца 2801, 02 и 03 - 13-та, 14-та и 15-та коли

ПС2.: Иначе 2801 и 2802 са зачислени по 9-ка, а 2803 явно ще бъде по 1-ца
« Last Edit: 16.03.2021, 11:55:39 by HST »

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
Хубав клип  :fan:
@Георги - а какво ще правите зимата с макарите като падне и събере сняг вътре в декоративния елемент? Доколкото знам няма отдолу къде да се стича. Ще си возите кофа гореща вода или ще се пробият тука, за да не замръзват макарите?  :crazy:
И още един минус на новите - отварянето на задния капак е невъзможно без връзването с компютър и спирането на кондензаторите, тъй като там тече високо напрежение.
Черупката е с доста по-широки отвори, отколкото самите макари. Ако снега ще пречи в този случай, то това значи, че тролейбуси с макари зимно време въобще не могат да се движат - и преди, и сега.
По втората глупост - батериите (а не кондензатори) са затворени в допълнителен метален шкаф и не стърчат голи кабели току така, че да е възможно да те порази високото напрежение. Значи няма нужда от това някой да "връзва на компютър и да спира кондензаторите". Което така или иначе е безсмислено действие, тъй като батериите стоят заредени, дори и софтуерно изключени. И отделно, че шофьорите не знам каква работа имат да пипат в шкаф с батерии.
По първото - не веднъж са замръзвали въжетата към макарите - не самите макари. Като натрупа сняг вътре как ще бръкнеш да го изчистиш, от къде ще падне? На сегашните може и има отвор, ходи ги погледни отблизко.
По второто - техниците от гаража ще ти потвърдят. Освен ако те не разбират и не са пробвали и сигурно си измислят.

П.С. Те и електробусите са закупени за София, ама няколко им замръзваха дехидраторите зимата. Може и това да не е възможно нали.
« Last Edit: 16.03.2021, 11:57:42 by ghost8 »