Author Topic: Доставка на 30 броя съчленени тролейбуси с батерия или супер кондензатор за 5 км  (Read 13713 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18418
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Търгът е нагласен в полза на Соларис.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Online Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4162
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile

Offline Stoi4o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 458
    • View Profile
    • Email
Търгът е нагласен в полза на Соларис.
От къде имаш тази информация?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18418
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Изтече информация от организаторите на търга.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2344
    • View Profile
    • Email
Да, търгът изглежда нагласен. Лица от кръга Спаси София предварително обявиха победител и по този начин го опорочиха. Сега най-вероятно ще трябва да се провежда изцяло нова процедура.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6113
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Тия последните мнения са за клюки или направо за кофата.
Има си закони и процедури в тази държава. Тепърва има много време да мине докато, евентуално, се стигне до подписване на договор. А иначе техническите спецификации съм си ги свалил и прегледал - практически всеки може да кандидатства. Няма нищо ограничително в тях.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1043
  • "дай ми минута за цигара, продай ми огъня от бара"
    • View Profile
Нямаше ли нещо в договорът, което гласеше, че 30 бройки трябва да са произведени? Никой няма да направи 30 бройки и така да си чакат и да се надява да спечели някой си търг... най - малкото всеки град има различна ливрея, нима София ще вземе някакви червени или бели?? Ясно е, че е нагласено, не мисля, че някой си мисли нещо друго. Какви закони, какви 5 лева? И да има закони, не се спазват, това е.
Каквато и макра да дойде, няма значение. Все ще е нископодово с климатик и всеки бастун ще се радва... също така, каквото и да дойде няма да може да стъпи и на малкия пръст на Икарусите...
Соларис ли ще е, Ютонг лк ще е, все ще се чупи и няма да изкара особено дълго.
✯373✯2707✯311✯
✯1767✯2914✯701✯
26.05.14 - София 100
18.01.19 - MB o305(G)
09.06.19 - MB o302T

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6113
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Последното мнение можеш да го копираш в темата за форумните бисери ето тук:
https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=236.720

Нека обаче да те образовам малко, че да не се излагаш повече:
Има изискване до момента на подаването на документите да си произвел, доставил и успешно пуснал в експлоатация минимум 30 броя, което значи, че "Столичен Електротранспорт" ЕАД иска да гарантира, че тролейбусите, които ще купи, са от утвърден модел в серийно производство, а не прототип, който не е тестван в реални експлоатационни условия. Няма как логически да изискваш от фирмата доставчик вече да е произвела тролейбусите с подаването на своята оферта. Първо това е нелогично и второ - това е незаконно.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2874
  • ČKD Tatra T6A2-SF
    • View Profile
Нямаше ли нещо в договорът, което гласеше, че 30 бройки трябва да са произведени? Никой няма да направи 30 бройки и така да си чакат и да се надява да спечели някой си търг... най - малкото всеки град има различна ливрея, нима София ще вземе някакви червени или бели?? Ясно е, че е нагласено, не мисля, че някой си мисли нещо друго. Какви закони, какви 5 лева? И да има закони, не се спазват, това е.
Каквато и макра да дойде, няма значение. Все ще е нископодово с климатик и всеки бастун ще се радва... също така, каквото и да дойде няма да може да стъпи и на малкия пръст на Икарусите...
Соларис ли ще е, Ютонг лк ще е, все ще се чупи и няма да изкара особено дълго.
Уважаеми, няма да е лошо да си пооправиш езика, явно предната почивка не ти е стигнала.

А какво да е, да докараме малко Икаруси и да ти ги пускаме на 9 щото ти много си ги обичаш...

Та по темата, както каза Виктор, нито договор е подписан, има законови процедури и т.н. Дано наистина да няма проблеми и най-накрая да се подпише договор с Шкода/Соларис.
« Last Edit: 13.02.2020, 23:26:26 by Mammoth »
В 2313 ВТ :devil:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1043
  • "дай ми минута за цигара, продай ми огъня от бара"
    • View Profile
Еми то и така не остават много марки за жалост. Ютонг и Кинг лонг едва ли имат толкова тролеи, които да работят в момента и да отговарят на нашите условия, Vanhool ме съмнява да изявят желание, тъй че си остават Соларис, май май. И както казвам не е от значение, вече всичките се чупят и всичките предлагат еднавки "екстри". Климатик, нисък под и камери, какво повече трябва... Да се надяваме, че новите Солариси няма да се чупят толкова, ще имат цяла кабина и няма да са толковя студени пред зимата, най - вече!
@Mammoth не, не желая такова нещо, просто ще си купя кола и няма да се възползвам от услугите на тъй нареченият ни градски транспорт, който дори и няма кой да го кара или пък да направи адекватни разписания.
✯373✯2707✯311✯
✯1767✯2914✯701✯
26.05.14 - София 100
18.01.19 - MB o305(G)
09.06.19 - MB o302T

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15942
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Нещо не мога да схвана какъв ти е проблемът и срещу какво мрънкаш!?

Виж снимки на Икарусите в София от първата половина на 90-те на какво приличат, на възраст, сходна със сегашната на късите, че вече и на дългите Шкоди... Икарусите на времето далеч не са били най-новите и иновативните. Разликата се видя, когато ни дойдоха Графовете....

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18418
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Еми то и така не остават много марки за жалост. Ютонг и Кинг лонг едва ли имат толкова тролеи, които да работят в момента и да отговарят на нашите условия, Vanhool ме съмнява да изявят желание, тъй че си остават Соларис, май май. И както казвам не е от значение, вече всичките се чупят и всичките предлагат еднавки "екстри". Климатик, нисък под и камери, какво повече трябва... Да се надяваме, че новите Солариси няма да се чупят толкова, ще имат цяла кабина и няма да са толковя студени пред зимата, най - вече!


Адмирации за това мнение. давид4о ви го е казал перфектно, толкова точно никой в този форум не го е написал.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline nivanov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 60
    • View Profile
    • Youtube Канал
Търгът е нагласен в полза на Соларис.

Ако това наистина е вярно, за Соларис ли говориш, или за Шкода?
И още нещо към по-запознатите - от двете компании, има ли някоя, която още произвежда тролеи на старата база (3та серия) или всички са минали изцяло на четвърта? Не бих очаквал Соларис да правят Тролинота на старата база, но няма да се учудя ако Шкода още правят и се притеснявам да не вземат да купят от тях, че наистина ще е много жалко, защото новата база на Соларис, поне според мен е много красива.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18418
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Всичките изброени от теб тролеи в Полша ли се произвеждат?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5523
    • View Profile
В Чехия се произвежда електрооборудването.  :)

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2458
    • View Profile
Като чета последната страница тук си правя извода, че нивото на форума е спаднало под критичния минимум...

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6990
    • View Profile
Нещо не мога да схвана какъв ти е проблемът и срещу какво мрънкаш!?

Виж снимки на Икарусите в София от първата половина на 90-те на какво приличат, на възраст, сходна със сегашната на късите, че вече и на дългите Шкоди... Икарусите на времето далеч не са били най-новите и иновативните. Разликата се видя, когато ни дойдоха Графовете....
Ако говорим честно ако бяхме на нивото на ония години и Шкодите нямаше да изглеждат по-добре от Икарусите. Също така трябва да отчетем че за ония години в лицето на Икарусите сме взели възможно най-доброто, предлагащо се на тогавашния пазар (СИВ)...

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Нивото по гаражите и депата не по-добро от 80-те. Просто искате или не, Шкодите са много по-добре направени.
The Grand Tour

Online Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4162
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Да, те ламарините на Икарусите сами са се нагънали и после сами са се боядисали с баданарката.

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 804
    • View Profile
Не че Шкода-Соларис ми е фаворит сред тролейбусите, но на фона на Ютонг и тем подобни китайски дрънголници, са в пъти по-добри. Хора, стига... Останал ли е някой, който не разбра кой и защо вкарва китайската гняс в София? Според мен е най-добре да се унифицира парка, макар и с по-ново поколение тролеи, но от същата марка, защото така по-лесно ще се поддържа подвижния състав, тъй като вече всички в сервизите са наясно със спецификацията на Соларис/Шкода. Освен това за разлика от очакванията на много хора преди 10 години, когато дойдоха късите (26тр) се оказаха що годе сполучливи за нашите условия. Така че не мисля, че е все едно дали ще са Шкода/Соларис или нещо произведено бутиково в Китай.