Author Topic: Доставка на 30 броя съчленени тролейбуси с батерия или супер кондензатор за 5 км  (Read 121486 times)

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1010
  • пендел
    • View Profile
Какво разбираш под по-дълъг. До 2-3 км пробег не е се брои за дълъг. Аз дори си помечтах удължаване на тб 5 към Младост 4 на автономен ход с тези тролеи, а то се оказа че ще са по-зле от сегашните.

За удължаване на тб8 до колелото в Манастирски ливади ще стигнат, до там са 800 метра.


Завоят на Каблешков и Луи Айер в този вид няма никакъв шанс да се вземе от съчленен тролей. Ако е единичен, по-става...

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Луи Айер е прекалено тясна улица за редовно движение на съчленени превозни средства а и пътникопотокът не е особено голям.  :rolleyes:

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 420
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Дизеловите агрегати вече са отживелица. Всички нови тролейбуси се поръчват с батерии и дори в Холандия, Швейцария и Германия започнаха да подменят дизеловите агрегати на стари тролейбуси с батерии.

А Иво продължава на принципа "едно си баба знае, едно си бае". Днешните Шкоди на поддръжката от 90-те не знам как щяха да изглеждат, но едва ли щяха да останат в движение. Иначе си правим съчинения по картинка как били изглеждали Икарусите. Бъдете сигурни, че нито в Германия, нито в Унгария са изглеждали така.
Хайде хайде, пак празни приказки... Все едно сега поддръжката на шкодите тук е на ниво и я има! Я виж в другите държави и градове как изглеждат соларисите и виж тука.

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Само ще вметна, че е по-добре малка батерия за някакъв минимален пробег, вместо няколко Икаруса и една чадяща аварийна която да ходи да ги дърпа.  :) Шкодите се поддържат сравнително добре, но това че майсторите тук си могат толкова, не е проблем на Шкода а на депата и СЕ. Това по-горе с основните ремонти, и че колкото повече основни ремонти има един Икарус значи е много добър въобще няма да си направя труда да го коментирам, защото звучи абсурдно. :help:

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Това по-горе с основните ремонти, и че колкото повече основни ремонти има един Икарус значи е много добър въобще няма да си направя труда да го коментирам, защото звучи абсурдно. :help:

Това звучи точно като някои собственици на легендарни соц. возила, които се хвалят как Жигулата им, или Москвича били изкарали 40 години "само" с два основни ремонта на двигател, и още толкова кърпене на купето. На собствениците и механиците на коя да е "западна" марка, тези практики по принцип са непознати.  :laugh:

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Само ще вметна, че е по-добре малка батерия за някакъв минимален пробег, вместо няколко Икаруса и една чадяща аварийна която да ходи да ги дърпа.

Надали нормална батерия, позволяваща изминаване на няколко километра на курс цяла смяна е много по-скъпа от такава за минимален пробег при това дава далеч по-сериозни възможности - може да се запазва обслужване при ремонти,  да се удължават линии, да се обслужват с тролейбуси автобусни линии с малък пробег извън изградената контактна мрежа и т.н. :rolleyes:

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Благодарение на един фейсбук потребител от Чехия имаме възможност да добием представа как биха изглеждали новите Шкоди  :fan:

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Благодарение на един фейсбук потребител от Чехия имаме възможност да добием представа как биха изглеждали новите Шкоди  :fan:

Това официален рендър на модела за София ли е или е така наречено fan made?

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Жестоко! Много е як!

Във Варна има такива само че дизел автобуси. 100 пъти по-добре от кой да е Икарус( макар че съм много повече фен на Икаруса по сантиментални причини) коя да е Шкода или Конекто е по-здраво и по-добре от Икаруса.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile

Това официален рендър на модела за София ли е или е така наречено fan made?
Фотошоп е, не е официално.


Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Дано синьото НЕ заобикаля гумите, както е на рендъра, на мен лично така не ми харесва.Както са автобусите във Варна е много по- приятно. ;)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Чудесно :fan: надявам се още това лято да запознат да идват.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Чудесно :fan: надявам се още това лято да запознат да идват.
Много ти се иска....

...
Доставката ще се извърши от април до октомври 2021 г. (11-16 месеца).
Повече - тук:
http://www.elektrotransportsf.com/images/obshtestveni/2020/dog_ce_71_050520_skoda_electric_ad.rar

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Извинявам се,  моя грешка. Бях прочел само крайния срок октомври 2021 г.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 824
    • View Profile
« Last Edit: 28.05.2020, 10:40:00 by mgk »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Добре е да се отбележи, че в Брашов новите тролейбуси са поръчани с цел да електрифицират 4 автобусни линии. И това при положение, че до преди 3 години усилено се е говорило за закриване на тролейбусния транспорт в Брашов.
« Last Edit: 27.05.2020, 23:48:35 by Sofia »

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Нови тролеи сменят старите столични "Икаруси" догодина

От догодина машините, които се движат по маршрутите на тролеи 1, 6, 7 и 9  ще бъдат нови, дело на чешката
компания "Шкода Електрик". Така старите тролеи "Икарус" по улиците на столицата ще бъдат пратени в пенсия.
От април до юли 2021 г. на партиди 30 нови тролея ще пристигнат в столицата, съобщиха от Столична община,
цитирани от "Монитор".   Договорът е сключен на 5 май между "Столичен електротранспорт" и чешката компания
"Шкода Електрик". Той е на обща стойност 37, 3 млн. лв., а цената на един тролейбус е 1, 24 млн. лв.   Новите
тролеи ще са 18-метрови нископодови, климатизирани, с платформа за детски колички и трудноподвижни хора.
В тях ще има видеонаблюдение, стоп бутон за слизане и звукова сигнализация за незрящи хора. Системата им
за автономно придвижване е с акумулаторни батерии и осигурява минимум 5 км пробег без контактна мрежа.
Така тролеите „Икарус“ ще бъдат пратени в историята шест години след пенсионирането на автобусите от същата марка. 
 От "Московска" 33 допълват, че обновяването и модернизацията на градския транспорт намират пряко отражение
и върху подобряване чистотата на атмосферния въздух в града. Те дават заявка, че продължават с модернизацията
на градския транспорт.   Тази година в движение бяха пуснати 13 нови трамвая и 15 електробуса, а в рамките на две
години ще пристигнат още 30 електробуса.



ПС.: Споменатите линии 1,6,7 и 9 май са в депо Надежда...? Или греша?

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Само дето малко ме съмнява, че точно люлинските линии ще облажат с чисто новите тролеи.  :rolleyes: По-вероятно ми е някои от по-старите Шкоди, които са сега на 1 и 9 да бъдат закотвени на 6 и 7...

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
E за Люлин ще са супер и от сегашните да идат там. А новите в центъра няма как.  :D :D