Author Topic: Доставка на 25 броя трамваи с дължина около 30 метра  (Read 3634 times)

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2494
    • View Profile
Снимката е от Хладилника и е правена по време на среднощни проби. Еднократно. Никога не са се движили редовно по нещо различно от 1, 5 и 7, инцидентно са вървели по Графа заради аварии по трасето, случвало се е инцидентно и по други места да ходят. На проби са обикаляли и по други квартали, почти навсякъде където има теснорелсово трасе.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4764
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Снимката е от Хладилника, и е снимана по нощите при проба. По тм10 никога не е излизал такъв трамвай в редовна експлоатация. ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 246
    • View Profile
Предполагам, в такъв случай, че снимката е преди да започне строителството на МС Витоша. Съдя от факта, че на спирката още ги има тези павилиони, които сформираха нещо като пазар.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 820
    • View Profile
Снимката е от 2014-а, малко след като първите трамваи бяха доставени. След 2304 се движеше авариен трамвай, който къртеше бордюрите по трасето, където е необходимо, за да може да мине трамваят.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
Снимката е от 2014-а, малко след като първите трамваи бяха доставени. След 2304 се движеше авариен трамвай, който къртеше бордюрите по трасето, където е необходимо, за да може да мине трамваят.

Искаш да кажеш "Пред 2304". Иначе ако не ме лъже паметта 2304 ходи на Черни връх 07.01.2014г

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 820
    • View Profile
Всъщност точно отзад беше ремонтният трамвай и когато Песата спираше в гората, после ремонтния отзад не можеше да тръгне и буксуваше яко. Май беше 81, но може и да бъркам. Снимката е от 6.01.2014. Когато е правена снимка, ремонтият е отзад в кръга.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
Има логика като мине песата и поизкърти бордюрите та на  ремонтния да му е по- лесно.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 657
    • View Profile
    • Email
Фандъкова спомена, че новите 25 трамваи, които ще се финансират по ОПРР, ще са за линии 4 и 18 и евентуално за добавка на 5. За 4 е нормално и правилно, ама на 18 защо са ѝ нови трамваи? Линията би могла спокойно да се закрие, като се подсилят 4 и 12. Много по-разумно е да се пуснат на 11 (която дори може докато се оправи трасето до Илиянци да се пусне само до МС Хан Кубрат. Там трасето не е в толкова окаяно състояние като на 6 и 10 (които са другия вариант). Разбира се, една от двете линии ще вземе Инеконите, след като дойдат другите 13 нови трамвая. Може би 6 е по-подходяща за тях заради вместимостта им, а на 10 и 3 ще доизкарат ЧКД-тата.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5221
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Фандъкова говори такава глупост, каквато и кажат. А и 18 очевадно има и някакво лоби, предвид че трябваше да я закрият от доста време и дори сега, когато се припокрива на 100% с 12 пак се движи и открити коли по нея няма!
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3030
    • View Profile
    • Email
Вероятно лобито е, че ако го закрият, ще се намали в значителна степен пробега, респективно електрото ще получава по-малко мангизи...Дреме им за пътниците или пък за това, че няма персонал и постоянно има открити, пропуснати курсове.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2573
    • View Profile
    • Email
Не е така. Ако се закрие ТМ18, а всички коли се разпределят между ТМ 3,4,12, пробегът няма да се промени или няма да се промени драстично, защото при приблизително еднаква средна скорост и при приблизително еднакво време на линия, колите би следвало да изминиват приблизително еднакъв път, незавимо дали ще са разпределени между горните три линии или ще се движат на ТМ18.

ПП: Иначе нуждата от подсилване на горните три линни за сметка на ТМ18 е наложителна.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 246
    • View Profile
От страницата на Фандъкова:
„Проектът за закупуване на 25 нови трамвая вече е подаден към оперативна програма „Околна среда“.

От 2013 г. досега закупихме 38 – 25 от тях обслужват линии №7 и №1 и тази есен пристигат и другите 13 за линия №5.“
Какво трябва да значи това точно, тъй като не съм запознат с процедурите по финансиране. И друго- стана ли ясно кои производители са се явили на търга.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Ще купуват още 25 трамвая по ОП "Околна среда" . Трябва управляващият орган на оперативната програма да одобри финансирането. След това ще пуснат търг, на който ще се явят участници. Накрая истината ще изглежда така: от 2013 до 2020 сме купили 63 нови трамвая изцяло със средства от ЕС.
The Grand Tour

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 246
    • View Profile
Е тогава защо е била обявена обществена поръчка, ако няма финансиране? Както е написано в първия коментар. Или това са още нови 25 трамвая?

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4731
    • View Profile
63 ... ? Нови?
Аз ги изкарвам 25. От 2301 до 2325. За други нови не се сещам.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10581
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Има предвид заедно с очакващите се 13 за ТМ 5 и планираните още 25 след това.

Offline bozhido

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 50
    • View Profile
Песите с номера 2321 до 2325 са купени с публични средства, а не чрез европейските фондове.

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 246
    • View Profile
Всъщност не е ли чрез рамков договор, като допълнителна бройка спрямо 20-те песи, които бяхме купили.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8571
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Да, но финансирането не беше от ИПГВР на ОПРР,  откъдето се купиха 20те.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4731
    • View Profile
За мен е без значение от къде идват парите. Важното е да има нови трамваи. Много. По възможност всички да са нови. И да се движат по нови трасета.
Тези партиди на по 15 до 20 броя ... нищо не е.  При това през 3 - 4 години.
Тази работа не е работа. 
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.