Author Topic: Доставка на 25 броя трамваи с дължина около 30 метра  (Read 2128 times)

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2240
    • View Profile
Снимката е от Хладилника и е правена по време на среднощни проби. Еднократно. Никога не са се движили редовно по нещо различно от 1, 5 и 7, инцидентно са вървели по Графа заради аварии по трасето, случвало се е инцидентно и по други места да ходят. На проби са обикаляли и по други квартали, почти навсякъде където има теснорелсово трасе.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4729
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Снимката е от Хладилника, и е снимана по нощите при проба. По тм10 никога не е излизал такъв трамвай в редовна експлоатация. ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Pesho1991

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 111
    • View Profile
Предполагам, в такъв случай, че снимката е преди да започне строителството на МС Витоша. Съдя от факта, че на спирката още ги има тези павилиони, които сформираха нещо като пазар.

Online bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 819
    • View Profile
Снимката е от 2014-а, малко след като първите трамваи бяха доставени. След 2304 се движеше авариен трамвай, който къртеше бордюрите по трасето, където е необходимо, за да може да мине трамваят.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1001
    • View Profile
Снимката е от 2014-а, малко след като първите трамваи бяха доставени. След 2304 се движеше авариен трамвай, който къртеше бордюрите по трасето, където е необходимо, за да може да мине трамваят.

Искаш да кажеш "Пред 2304". Иначе ако не ме лъже паметта 2304 ходи на Черни връх 07.01.2014г

Online bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 819
    • View Profile
Всъщност точно отзад беше ремонтният трамвай и когато Песата спираше в гората, после ремонтния отзад не можеше да тръгне и буксуваше яко. Май беше 81, но може и да бъркам. Снимката е от 6.01.2014. Когато е правена снимка, ремонтият е отзад в кръга.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1001
    • View Profile
Има логика като мине песата и поизкърти бордюрите та на  ремонтния да му е по- лесно.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 655
    • View Profile
    • Email
Фандъкова спомена, че новите 25 трамваи, които ще се финансират по ОПРР, ще са за линии 4 и 18 и евентуално за добавка на 5. За 4 е нормално и правилно, ама на 18 защо са ѝ нови трамваи? Линията би могла спокойно да се закрие, като се подсилят 4 и 12. Много по-разумно е да се пуснат на 11 (която дори може докато се оправи трасето до Илиянци да се пусне само до МС Хан Кубрат. Там трасето не е в толкова окаяно състояние като на 6 и 10 (които са другия вариант). Разбира се, една от двете линии ще вземе Инеконите, след като дойдат другите 13 нови трамвая. Може би 6 е по-подходяща за тях заради вместимостта им, а на 10 и 3 ще доизкарат ЧКД-тата.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5154
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Фандъкова говори такава глупост, каквато и кажат. А и 18 очевадно има и някакво лоби, предвид че трябваше да я закрият от доста време и дори сега, когато се припокрива на 100% с 12 пак се движи и открити коли по нея няма!
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2842
    • View Profile
    • Email
Вероятно лобито е, че ако го закрият, ще се намали в значителна степен пробега, респективно електрото ще получава по-малко мангизи...Дреме им за пътниците или пък за това, че няма персонал и постоянно има открити, пропуснати курсове.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.